@heren Kan ik die F1 race nog ergens zien op de normale tv-kanalen ? (geen samenvatting) Ik kan ze altijd compleet downloaden, maar pas de dag er na of laat in de avond... Niet zo interessant he...
Kijk eens naar een dreambox met cardshare abonnement 70 euro per jaar + een nieuwe decoder en je hebt alle kanalen.
Hee Ruud, ouwe M5 piloot, leef je nog kerel ? Ja, maar ik heb al het duurste UPC HD abonnement, het houdt een keer op he
Als je het HD pakket hebt bezit je dus ook sport1 en die zenden live uit zowel trainingen als kwalificaties en de wedstrijd. Bij mij op UPC zender 201, het zusje van Eurosport dus.
Fred, dat is op zender 210, niet 201. Heeft verder niets met Eurosport te maken. Je moet voor Sport1 apart betalen (5 euro per maand volgens mij), Eurosport krijg je als onderdeel van je reguliere pakket. Onno
@ Wim, Je voormalige "dame" is doorverkocht en staat nu hier te koop. Wel apart die lage km stand, had jij je leesbril nooit op? Ik mis een nulletje op het einde Nieuw in de collectie
Ik download hem wel lekker een paar uur later . Zend BBC niet het eea uit, dat was vorig jaar wel het geval?.
Weet nog goed dat ik als 6 jarig jongentje voor de tv zat. David Coulthard reed toen met een helm van M. Schumacher
Kabeltje losgekoppeld? Haha! Het zou niet de eerste zijn waarbij het gebeurd, en zeker niet de laatste! (Niet Wim, hoor!) Hoewel bij de 550 Maranello vermoedelijk alle gegevens electronisch doorgespeeld worden en noodzakelijk zijn om het motormanagement uberhaupt te laten functioneren. Maar bij pre '90 Ferrari's kon er heel wat door kabeltjes in of uit te pluggen. En hiermee hebben we een heikel maar belangrijk thema aangesneden: KM-standen van klassieke Ferrari's! We zien ze allemaal in de glanzende brochures van RM, Bonhams of andere Sotheby's, maar ik heb bij een merendeel mijn grootste twijfels bij Ferrari klassiekers ('50s en/of '60s) met KM standen beneden 30.000. Ik geloof er geen bal van. Tonnie, heb jij niet een paar pittige verhalen hieromtrent? Jij moet zeker al een paar keer op fikse gevallen van KM-fraude zijn gestoten!
2 jaar later zou Schumi DC een ferme muilpeer verkopen, 8 jaar later zou Schumi voor de 7 de keer Wereldkampioen gekroond worden. En nu, na alle mogelijke gevaren getrotseerd te hebben, en na een bijna banaal ski-ongeval, vecht die zelfde fantastische Schumi in een akelig ziekenhuiskamertje, voor z'n leven. Ongelofelijk.
Even voor de goede orde Otto, dit is NIET de voormalige auto van Opa hoor, die staat op een ander honk. Ik keek alleen op van deze lage stand maar bedoelde er verder niets mee qua "stekkertjes". Echter wat jij opmerkt over de '50/'60 ers zet je wel aan het denken. Telt een revisie/rebuild niet als "nul"? PS jou meeting is toch niet op 7 september gepland mag ik hopen... (zie ander draadje)
Heb alleen tellers vooruit gezet, om van nieuwe auto's gebruikte auto's te maken, anders mochten ze niet naar de VS destijds. haha.
Onze echte kampioen! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=2EQYimzsaW0]Michael Schumacher Tribute - When Words Are Not Enough - YouTube[/ame]
Onno, je hebt wel gelijk, hier een foto van het interieur van mijn oude taxi , 108duizend KM, bekleding nog perfect en origineel. Image Unavailable, Please Login
Daarom is een goede geschiedenis bij de auto ook zo belangrijk. Als die terugloopt tot de eerste eigenaar zonder vreemde dingen, dan heb je een redelijke (maar niet meer dan redelijk) kans dat het klopt. Je moet je echter wel afvragen hoe belangrijk het is. Ik heb nooit 1 minuut wakker gelegen van de kilometrage op mijn 330GTC (ca. 170.000 toen ik hem verkocht - teller was op nul gezet door de eigenaar voor mij tijdens zijn grote restauratieproject). Een auto blijft primair een gebruiksvoorwerp, in mijn ogen. Onno
Mee eens. Bij auto's als de onze is het conditie, conditie, conditie. Als je er mee wilt rijden tenminste! Vandaag bij Alex geweest. Was zondag heerlijk aan het rijden geweest, totdat ik op een normale weg plots een klap kreeg, waarna meteen de motor ging inhouden. Het leek niet heel ernstig dus voorzichtig naar huis gereden en vandaag naar Forza. Het vermoeden dat de oorzaak iets was dat door de klap losgeschoten was, bleek al snel juist. Alex wist precies wat te checken en een stekkertje zat niet helemaal meer lekker. Hij rijdt nu weer als een tierelier! Ben nog even op die weg gaan kijken en bleek een reparatie van de weg te zijn, waar een boomwortel onder de weg door loopt. Dankzij de uitstekende service van Alex (en Marlou!) weer tevreden op weg (zeker met dit weer). n.b. meteen het boek van Paul Schouwenburg in de Forzashop gekocht.