Goed, en met jou? Heb er alleen nog even vluchtig door kunnen bladeren, maar zag al wel leuke foto's uit de oude doos. Ik zal er binnenkort uitgebreider op terug komen.
Sport 1 is in maart 2014 gratis: Totaal TV | Sport1 biedt digitale kijkers gratis voetbal en Formule 1 BBC uitzendingen hier: BBC Sport - 2014 Formula 1 calendar Starttijd GP in Nederland: 07:00.
En ja hoor, de vergunning is rond met Puertoventura spa. Ferrariland in Mestre bij Barcelona. Image Unavailable, Please Login
Kijk da's praat, daar kom ik nogal eens dus kan wel een jaarkaart aanschaffen en helemaal op gebruiken. Vanaf 2017 dus?
hier de link over het Ferrari park : Ferrari-pretpark in de maak nabij Barcelona - F1Today.net Formule 1 nieuws
Gaat goed! (met ogen dicht achter het stuur ) Pas maar op: over 18 jaar vraagt ze om de sleutels en zit jij thuis te kniezen
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=W1s_byqodds&feature=em-uploademail]Horse Power, the birth of the new powertrain - YouTube[/ame] Gr. Martin
Doet me denken aan een verhaal van een vriend van mijn vader die jaren geleden een F 512 M reed. Hij kwam op een Zaterdag met zijn dagelijkse auto wat vroeger thuis dan gepland en kwam bij het inrijden van zijn woonplaats een F 512 M tegen. "Hè, dat is toevallig" is dan zo'n eerste gedachte. In het voorbijgaan keek hij met verbaasde ogen in de geschokte ogen van..... zijn dochter die had besloten even bij een tankstation een pakje sigaretten te gaan kopen. Aangezien paps niet thuis was had ze maar besloten dat even met de Ferrari te doen, ze had tenslotte net haar rijbewijs. Weet niet wat erger was, dat.... of het feit dat ze dus rookte...
Ik denk dat ik die vriend van je vader ken, woonde vroeger bij mij in de straat. Ik heb hem en zijn vrouw in oktober nog gesproken bij een FCN evenement Nog nooit eerder heb ik een rondje rond mijn woonplaats zo snel gedaan als die keer in de passagiersstoel van zijn F512M
Nog een paar foto's van afgelopen zondag: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
OMG, ik ga mijn sleutels maar goed opbergen Gelukkig zijn mijn dochters nog niet oud genoemd en kunnen ze nog niet bij de pedalen. Cool dat je dezelfde persoon kent. Mooie platen! Heb je die high res voor mij? Is idd wel heel toevallig. Echt niet met voorbedachte rade gedaan.
Wie absoluut verknocht is aan de rode bolides van Ferrari kan vanaf 2016 terecht in Spanje voor snelle verwennerij. Op een dik uur rijden van Barcelona zal Ferrari er zijn eerste Europese attractiepark en themahotel openen. © Ferrari. PortAventura, een van de grootste attractieparken van Europa, en Ferrari hebben een licentieovereenkomst ondertekend voor de bouw van een nieuw Ferrari-luxehotel en een themapark (Ferrari Land). Dat blijft binnen het resort PortAventura, op een honderdtal kilometer ten zuiden van Barcelona. Met het Ferrari-park is een investering gemoeid van 100 miljoen euro. 'Ferrari Land' zal 75.000 vierkante meter betrekken en moet "heel wat nieuwe attracties" krijgen, waaronder "de hoogste en snelste verticale accelerator van Europa". Het vijfsterrenhotel zal 250 kamers tellen en zal ruimte bieden voor restaurants, winkels en een grote zone met racewagensimulatoren. In 2010 opende Ferrari al 'Ferrari World', toen aangekondigd als grootste overdekte themapark ter wereld.
Bedankt voor de foto's Peter, leuk dat (spontane) geel-rood-geel-rood-geel. We zagen het pas toen we uitstapte. Laatste foto: Opvallend is dat de Nose-kleuren van F430's variëren. Ik bedoel dat die van Christiaan (gele F430) echt diep zwart zijn maar van de Rosso/scuderia dus antraciet(=bijna zwart) zijn. Op de foto nog net waar te nemen maar in real life beter.