ik kon hem ook al niet vinden. Dan maar DTM op Oschersleben...
Ontzettend balen want MotoGP is erg spannend dit seizoen. Strijd in de top 3 met Lorenzo, Pedrosa en Marquez, en dan om plek 4 met Rossi, Crutchlow en Batista. Altijd mooi tot de laatste meter. Vanavond om 01:15 wel op de beeb, maar das net FF te laat he Alternatief is livestream Goodwood en de races, best aardig. Of idd. DTM.
Dit lijkt wat? Free Live Video Streaming: Moto3 / Moto2 / MotoGP - Misano, San Marino (Race) / Motor Sports En dan deze: http://www.drakulastream.eu/static/popups/17057804157520.html
Iemand nog genoten van de GP van Singapore??? Ik niet in ieder geval tot zo'n 10 ronden voor het eind. Eén mooie inhaalaktie van Raikkonen en dat was het wel. Die dominantie van Red Bull en Vettel begint zo langzamerhand behoorlijk te vervelen, net zoals destijds die van Schumacher en Ferrari. Hopelijk wordt de zaak volgend jaar flink opgeschud door de nieuwe regels (de sound wordt er alleen niet beter op )
Dus dit moet het gaan worden komend seizoen: Ferrari legt F1-motor voor 2014 uit video » Autojunk.nl (108933)
Zo klinken ze i.i.g. wel.... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=kzCfsxRJ0w0]neue Formel 1 Motoren 2014 , Formula 1 Sound of the 2014 Engine - YouTube[/ame] Onno
Een beetje blauwe tweetakt olie rook er bij en dan zou je als leek denken dat dit een doorontwikkelde Trabant is...
Zou wel spectaculair zijn, 1.6 v6 2 takt. Kun je easy > 800PK uit halen . [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eIU4rIK1YJ4]HRC Fortuna NSR500 (2002) @ Twin Ring Motegi , 11 July 2012 - YouTube[/ame] 500cc 4 cilinder 2 takt, ~200pk tussen de 11.500 en 12.000 toeren waarschijnlijk .
Ik vind het nix, het is ook nix en wordt ook nix meer (qua geluid) in de F1 bewijs: 2014 F1 V6 Turbo Engine Battle - Ferrari vs Mercedes vs Renault vs Honda (2015) - YouTube Die van mercedes "klinkt" nog het beste Was deze al voorbij gekomen? Kravitz explains 2014 Technical Changes: Brazilian GP 2013 - Sky Sports F1 - YouTube
Moet ineens aan stofzuigers denken. En aan een stukje txt van Gerard Berger eerder vandaag op FB (thx to Vu vanwege het vindikleuken, stond op RTL GP Mag.): "My gut tells me that 650 or 750 horse power for a F1 car is not enough. Together with perfect aerodynamics, huge run-off areas and the electronic aids, the good are not different enough than the less good. "In my time, when you did a perfect qualifying lap, you were a second faster than your teammate. Because you were riding a cannon ball. "Safety comes first, and rightly so, but the cars and the tracks are now incredibly safe. So I think we could have engines with 1000 horse power again. "The fans should watch and say 'I couldn't do that', like they do with MotoGP.
De uitleg van de nieuwe F1 regels in 2014: Biertijd.com // Media » Transforming Formula One - 2014 Rules Explained
+1.....leuk gemaakt. Nu alleen nog even zien of het allemaal echt zo goed gaat met Red Bull en de anderen.....
Vrije training nu (kanaal 210 ).... er lijkt alleen iets niet helemaal goed te zitten met de geluidsverbinding. Auto's klinken echt niet