Zowel Edvar als ook ik hebben de 512TR in de garage laten staan, zulk slecht weer was het bij ons in het Oosten van het land ... Vanmorgen ... bijna goed, barst er opeens onweer los met grote hagelbuien ... k. weer ! Maar jullie hadden prima weer, mazzelaars !
Het was super gezellig Jolanda. Pascal en ik hebben ons super vermaakt! Hartelijk dank voor de gastvrijheid. De weergoden waren ons doe gezind vanaf aankomst in Groede tot thuis komst. Die is echt leuk geworden! I know, komen zeker vaker gelegenheden voor. Van Jolanda, haar uitgelegd hoe je dat kan doen en toevallig sta ik er ook op Op de heenweg wel een beetje regen gehad maar eenmaal in Zeeland trok het helemaal open. Sindsdien ook geen regen meer gehad en grotendeels zonnig.
Nee Marc, maar het werd gewoon te gek. En daar is deze site niet voor. Natuurlijk staat Mel wel met de Ferrariownersclub op de draad. Die balanceert op de rand Nee, maar hij overlegd alles en past aan als ik dat vraag. Bovendien volledig alleen Ferrari-gerelateerd. En het is hier Ferrarichat.com. En mensen die ik niet ken en zomaar wat er op gooien, dat moeten we niet doen denk ik. Is Facebook daar niet veel beter voor ?
Fredt, jij bent jaren geleden al geroyeerd. En de "TALK" toets op je porto had er sinds 2010 al niet meer op mogen zitten.
Je bedoeld die Porto die jij niet had gehad, als ik er niet over was begonnen? Begreep inmiddels dat er ca 30 in omloop zijn. Gelukkig hebben we meerdere kanalen. Wij allemaal op no 1, jij op no 4...
Ja hoor de velg geraakt kleine beschadeging. Maar toch maar laten maken in Oostburg komt Onno al 35 jaar. Was geen probleem helaas voor ons een groot probleem ,kleurverschil en niet zo weinig. Om een lang verhaal kort te maken vandaag maar vrij gepakt en op weg naar Corne. Maar liefst 340km wel op en neer. (2autootjes 680km) Met twee autootjes natuurlijk de F staat nu in sleeuwijk. Zaterdag een rit in alblasserdam halen wij de F weer op. Corne is goud waard die verstaat zijn vak grote klasse. Al moet er aan de f maar een centimeter gespoten worden wij rijden naar Corne van Wendel de Joode. T Zand 19 4254 XP Sleeuwijk 0183303376. Hadden al goede ervaring door onze velgen en bumper te laten spuiten van de 355 . Maar wij dachten lekker dicht bij ja ja. Corne heeft zijn 355 verkocht gaat naar Belgie. Heeft een p zie foto wat eem luxe wagen. Hij gaat weer sparen voor een F een zeer bijzondere. Corne alvast HARSTIKKE BEDANKT jij krijgt van ons de warme douce. Image Unavailable, Please Login
Corne is inderdaad een topper. Voor mij ook niemand anders. Echt een expert, de taxateur kan er over meepraten.
Garantie voor Ferrari's uitgebreid: Extra lange garantie voor gebruikte Ferrari's | Ferrari | Telegraaf.nl 25 mrt 2014, Extra lange garantie voor gebruikte Ferrari's Ferrari heeft het garantiesysteem op de schop gedaan, waardoor nu zelfs Italiaanse sportauto's tot twaalf jaar oud onder deze garantie kunnen vallen. Hierdoor moeten ook oudere Ferrari's hun kwaliteit behouden. "Waar eerst de garantie na de eerste 36 maanden een aantal keer verlengd kon worden, is er nu een garantiesysteem dat bestaat uit twee delen: de eerste vijf jaar en de zeven jaar daarna", zo legt een Ferrari-dealer Kroymans uit aan Autovisie. "De auto moet dan wel vanaf de eerste registratie hebben meegedaan aan deze garantie en altijd onderhouden zijn bij gecertificeerde dealers." Niveau Ferrari hoopt met de uitgebreide garantie de kwaliteit van gebruikte auto's op een hoog niveau te houden. "De garantie geldt onder andere voor de motor, aandrijflijn en differentiëlen. Dus gaat wel echt om de belangrijke onderdelen", aldus Kroymans. Tweedehands Ferraris die niet continu zijn onderhouden bij officiële dealers kunnen eventueel wel meedoen aan dit programma, maar moeten dan eerst door een strenge keuring heen komen.
Valt niet tegen Cor, dat durfden ze midden jaren 90 echt niet te doen denk ik. Het is dus duidelijk dat ze achter hun kwaliteit staan. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook achter ben dat als je de auto normaal gebruikt de dingen echt heel lang mee gaan. Als je gaat racen met je auto is het natuurlijk anders, dat is een aanslag op het mechaniek..
"De auto moet dan wel vanaf de eerste registratie hebben meegedaan aan deze garantie en altijd onderhouden zijn bij gecertificeerde dealers." Tweedehands Ferraris die niet continu zijn onderhouden bij officiële dealers kunnen eventueel wel meedoen aan dit programma, maar moeten dan eerst door een strenge keuring heen komen. Tja...
Aangezien mijn eenmalige post op het .eu forum verwijderd is dan maar even hier. Ik had daar voor het laatst ingelogd/gekeken met kerst 2007 en moest even een account aanmaken. Ik heb geen tijd om andere sites af te neuzen. Gisteren werd daar de vloer aangemaakt met mij door user Milko. Ik neem aan dat deze persoon hier bekend is als milko1969. Ik had het zelf niet gezien maar een aantal oplettende lezers hadden het verhaal gekopieerd en aan mij gemaild. Ik kwam er niet zo goed vanaf, en ging natuurlijk op een nette manier in de verdediging. Het ging eigenlijk over het beleid wat ik wel niet voerde etc. Ik doe dit nu 8 jaar en volgens mij heeft er nog nooit iemand een klacht ingediend of hebben een aantal derden mij terecht moeten wijzen. Mocht dit in de toekomst wel nodig zijn dan hoor ik het graag per pm. Volgens mij ben ik alleen maar voor goede dingen verantwoordelijk geweest al die jaren. Het ergste vind ik nog dat ze mijn bericht, en het originele, gewoon verwijderd hebben. Wij hebben hier ook vaak zat kleine opstootjes, weten jullie ook wel. Maar dat mag je NOOIT zomaar verwijderen want het is ten alle tijden een openbaar forum waar iedereen zijn mening mag geven. Ik zou alleen godslasterlijke taal en heavy 18+ praat aanpassen aangezien hier ook veel kinderen lezen die het merk Ferrari adoreren. henkie
.eu? Heb daar ook nog een account volgens mij... ...gehad iig. Zoveel mensen, zoveel meningen. Van mijn kant geen klachten Henkie, dus gewoon negeren! Als men het er niet mee eens is, dan gaat men maar naar elders. Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Als je moderator bent, hou je altijd gez**k. Zo werkt dat gewoon. Gewoon lekker zo doorgaan en niet teveel tijd aan besteden.
Wat Harry zegt. Wat mij betreft kwijt je je meer dan uitstekend van je taak. Ik heb in ieder geval nooit het idee gehad dat er iets niet deugt aan het beleid ofwel aan de uitvoering ervan. Ik ben al blij dat iemand het vuile werk opknapt
Ik wist niet eens dat je een moderator was. En meestal is dat positief. Ik ben ook een moderator geweest op een ander forum. Je krijgt dan inderdaad veel stront over je heen. Gewoon lekker negeren.
Beste Henkie, In dit geval ben ik opgekomen voor het belang van mijn beste vriend Aero (208 Gt4) die samen met mij (Mondial 3.2) geheel belangenloos zoveel mogelijk autoliefhebbers bij elkaar wensen te krijgen. In Amerika doen ze niet anders, geloof me ik loop al wat jaren mee en ben overigens een betalend lid van F**********. Als iemand zijn mening aan mij wilt overdragen dan mag dat publiek of via pm. ik vind het absoluut onverteerbaar dat er mensen zijn die niet publiek durven reageren naar mij, maar wel mails doorsturen naar jou in de trant van... tut... tut, wat ze nu toch weer over jou schrijven. kom op zeg, we zijn toch allemaal volwassen mensen en autoliefhebbers onder elkaar. volgens mij worden hier regelmatig van allerlei onderwerpen aangehaald die niet Ferrari gerelateerd zijn, Boten , woningen, allemaal prima toch. In mijn beleving is iedereen gelijk en initiatieven voor leuke ritten of meetings moeten denk ik gekoesterd worden, als het belangrijk is of het Hotel of lokatie aanzien geniet, dan gaat het niet meer om de auto's maar om zaken die ook niet Ferrari gerelateerd zijn. Ik vind het wel jammer dat jouw reply is verwijderd, ik heb hem niet kunnen lezen, ben een grote jongen (1.96) en nee Paardekoppen doe ik allang niet meer en ik kan absoluut mijn eigen boontjes doppen, daar heb ik de censuur van welke moderator dan ook niet voor nodig, met welke bedoelingen dan ook.Genieten van van onze hobby daar gaat het om. Censuur hebben bij onze oosterburen al voldoende, dus nogmaals: u bent allen welkom op zaterdag 10 mei bij Hotel Trivium te Etten-leur tussen 10.00 -13.00 voor een kop koffie en een goed (Ferrari) klassieker/youngtimer gerelateerd gesprek, ook jij Henkie je bent van Harte Welkom.
Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, maar als wij die originele post op .eu hier even konden plaatsen dan kon iedereen even lezen waar ik dan wel zo fel op reageerde. Dit programma vBulletin wat .eu ook gebruikt heeft ongetwijfeld ook dezelfde soft-delete button. Maw, ik kan elke post die gedeleted wordt weer herstellen, zelfs met eventuele foto's er bij. Het mooie hier is ook dat iemand zijn eigen post alleen maar binnen een uur kan aanpassen of deleten. Daarna kan alleen een moderator het nog maar. Een hele goede zaak anders kun je continu hele gesprekken verdraaien met terugwerkende kracht. Afijn, we houden het hier maar bij, maar de essentie mag duidelijk zijn, niet iedereen moet hier zomaar zijn eigen evenementen makkelijk kunnen adverteren. Dat doe je maar op je eigen site of via Facebook whatever. Met welke maten worden er gemeten? Ik denk misschien aan mensen die hier al vele jaren zitten en duizenden posts hebben en die ook de site met een betaald account (kost geen drol, EUR 12,00/jr) een warm hart toedragen. En inderdaad, als je hier 10 jaar zit en je vrienden hier deelgenoot wil maken van je boot waar diverse chatters ook al mee het sop op zijn geweest dan moet dat gewoon kunnen. Ik heb hier al honderden mensen zien gaan en nooit meer terugkomen. In dat geval ben ik zeker blij met de jarenlange harde kern. Er kunnen dagen zijn dat het hier een beetje komkommertijd lijkt, maar er zijn veel meer lezers dan posters. Er zijn dagen bij dat het NL forum meer dan 5000x bezocht wordt.
Ik denk ook dat we het niet spannender moeten maken, gewoon genieten van onze Hobby(auto), zelf behoor ik alvanaf 2007 tot de harde kern van F********** en heb ook velen zien komen en gaan, soms gaan die dingen zo, ieder beleeft zijn hobby op zijn of haar manier.