Keep going strong Henk, denk dat 't succes van Chat.com voor een groot deel aan jouw enthousiasme en eerlijkheid te danken is. René
Heb hier de laatste tijd niet zo vaak iets te melden maar heb er gelukkig toch nog eentje van 'wanted' naar 'personal' kunnen verschuiven. Zondag mijn shakedown, maandag foto's... Tot dan, Rene
+1!!! Henk doet het super goed. Heb de site ook wel eens een tijd verlaten, om dan te merken dat het gras bij de buren, (lees andere site en FCB,...) in geen geval groener is, wel integendeel! Het succes van Fchat.com NL/B is grotendeels dankzij Henk's inzet en integriteit! Op naar Deil 31/5! Looking very much forward!
Wohow, da' dus een F50 of een Enzo. Ik wed dat het een Enzo is.... Fles champagne aan R & H indien ik fout ben!
[ Enzo is.... Fles champagne aan R & H indien ik fout ben! [/QUOTE] Ga de fles champagne maar kopen ik zeg niets haha.
Op Rene's profiel staat ook een 458 Challenge, heb ik iets gemist of wordt het inderdaad één van de twee uit de bucket-list?
Heej, da's makkelijk verdient zo'n flesje bubbels... Het is inderdaad een 458 Challenge, ik had mijn profiel juist aangepast, 1 jaar oud en zo'n 3.300km gereden in het Belgian Racing Car Championship (BRCC). Heb enkel nog maar foto's met de auto wrapping/reclame op die ik liever niet op de site zet, zondag is hij 'clean' en zal ik wat meer foto's maken. Na 2 zomers met de 16M op circuits te hebben gereden begon ik me toch een beetje zorgen te maken over de veiligheid mocht het eens niet zo goed gaan... Daarom naar een Challenge gezocht, eerst naar een 430 maar het is moeilijk een goed exemplaar te vinden en dus is het uiteindelijk een 458 geworden. Ben zelf ook heel benieuwd hoe het rijdt natuurlijk, zondag is mijn eerste test op een circuit in Clastres (FR). Maandag meer...
Hoppa!! Da's niet mis een 458 Challenge. Is een 16M dan zo onveilig? Wat is het verschil met een Challenge? Rolkooi sowieso neem ik aan, en verder? Veel veilige rondjes in ieder geval. Wacht met spanning op de foto's.
Erg gaaf man. Veel plezier! Heb een aantal keer meegereden met een 458 Challenge. Man wat gaat snel.... En wat een lawaai binnenin.
Dus die onveilige 16M gaat dan zeker de deur uit.....??? René, ik durf het haast niet te vragen..... PS: onwijs veel plezier zondag en laat de foto's maar komen...!
Super, René! Een 458 Challenge, weergaloos! Wat een geweldige machine! Die fles Champagne heb ik je een ieder geval tegoed! Zeg maar wanneer ik je ze mag komen overhandigen. Of als je nog eens bij Garage Monza bent! Van plan ook de 458 Challenge in te zetten in de officiele Challenge wedstrijden? Coppa Shell of Trofeo Pirelli?
Hartelijk gefeliciteerd met het race monster! Veel veilige race km's toegewenst. We zien de foto's graag tegemoet.
Lekker bezig, Rene! Het valt me op dat je bij iedere post weer een nieuwe 'personal' toegevoegd hebt Geniet ervan! Wordt een lekker dagje zondag...
Gefeliciteerd Rene. Heb een keer in een Challenge mee mogen rijden over Spa en dat was een fantastische belevenis. Plannen om mee te doen met het WEC op 3/4 mei? Dan rijdt Tom op Spa en kunnen we je aanmoedigen.