Prachtig!!! Vraagje, het hele plein is toch afgezet, die avond, hoop ik? Of lopen er madamkes met kinderwagens en kleine gastjes op fietskes met uitstekende pedaaltjes tussen onze bolides? Of mogen we ons aan erger verwachten? http://www.gtspirit.com/wp-content/gallery/cars-and-girls-of-czech-republic/479341_334554076617352_873867130_o.jpg
Ik heb gehoord dat er 4 bussen met kleuters komen met stalen schepjes om de steentjes tussen het rubber uit te halen bij ons. Ik heb gehoord dat ze tot een meter uitschieten normaal gesproken.
Ja hoor en wie de grootste kras op een F zet heeft gewonnen. Henkie het ziet er weer geweldig uit en nogmaals wij hebben er zin in.
Lijkt me heel leuk om erbij te zijn, maar ik zit dat hele weekend met mijn familie op een vakantiepark
Ik wil mij ook graag aan melden voor deze Deil meeting met 2 personen. Had een pm gestuurd maar weet niet of die goed is aan gekomen.Gr , Jos
Heel veel plezier allemaal op de Deil meeting, mensen. Het spijt ons erg dat we er niet bij kunnen zijn. Tenslotte is het op de Deil meeting 2007 voor ons allemaal begonnen. Toen zat ik voor het eerst in een 550 Maranello - nogmaals bedankt Wim! Onno
Kan me niet van de indruk ontdoen dat hier totnogtoe relatief weinig enthousiasme is getoond voor Deil 7. Weet wel dat de meeting pas over dikke maand is, maar nu er nog eens echt een stevige F-meeting, volgens beproefd recept, wordt georganiseerd, vind ik het aantal aanmeldingen maar lauwtjes.... Daar mag heel snel verandering in komen, me dunkt.
Misschien handig als Henk een voorlopige deelnemers lijst kan plaatsen. Er zijn misschien wel meer mensen die zich al aangemeld hebben bij Henk maar dit niet op het forum gemeld hebben.
Ik zal vanavond laat de boel even updaten. Maar ik vind het ook nog erg lauwtjes. Ik hoop echt dat het stilte voor de storm is. Probleem is ook dat er tegenwoordig natuurlijk veel te doen is overal.. Ik heb een poging gedaan om iedereen weer eens ouderwets bij elkaar te brengen, meer kan ik niet doen
Top, en dat siert je!! Velen hebben geen idee hoeveel er bij het organiseren van een heuse meeting komt kijken. Enfin, duifje en ik komen, een maat van me, en diens ega, met een 430 Scuderia ook. En ik probeer er nog een 3de F uit het gezegende Vlaanderen naar Deil 7 te krijgen.
Ik heb er ook nu deze morgen weer 3 bij. We hebben natuurlijk nog een aantal weken dus het komt best goed. Ik ga voor de 40 Ferrari's (incl. de bekende vrienden hier met GT3 en R8).
40 is al veel hoor Henk. Maakt geen fluit uit er komen er al zeker 25 leuk toch. Wij hebben er nog steeds zin in . Ik kom met mijn panter.
Mooi doel hoor Henk, 40 stuks, nzou leuk zijn. Tijdens Veluwerit 1 en 2 heb ik gemerkt hoeveel tijd in het organiseren van een dergelijk evenement gaat zitten. En als organisator beleef je zo'n dag heel anders dan als bezoeker Petje af Henk. Mocht er nog iemand zijn die een plaatsje over heeft in de bijrijders stoel dan houd ik me aanbevolen! Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Jij hebt je toch vast wel weer aangemeld bij dit schitterende evenement om foto's te maken Peter ? (just joking) Dan kan je toch niet meerijden ? Je moet op iedere rotonde staan toch ....
We hebben even iets moeten regelen maar we zijn er ook bij tot na het bezoek bij Louwman, 2 auto's, 2 volwassenen en 2 kids erbij.... Hopelijk is het droog genoeg voor de F40 ?! Tot binnenkort allemaal. René