Dat heb je snel gedaan met die 10 seconden zelfontspanner :):):):):)
Schitterende borden Henk, zal een paar parkertjes en een kruisschroevendraaier meenemen, kunnen we ze meteen bevestigen...
Prima Rene. De deuren van de F40 lenen zich daar echter niet zo goed voor, want dan haal je je vingers open als je aan het koord trekt (deur open)
De weersverwachting ziet er perfect uit. Droog en een graad of 20 met zon. Beter kan volgens mij niet. Alles komt goed!! Waar heb ik dat meer gehoord?? Gr, ad
En Mike is niet de enige! Vandaag goeie maat van me, met 430 Spider, zich ook nog net op de valreep ingeschreven!
Graag! Maar als je uit richting Mol komt (zoals ook Guy-rpmtifosi) is naar Antwerpen rijden dan een slimme optie? , Alexander met de 328 komt nog van een stuk verder (Paal?). Ik denk dat jullie vermoedelijk via Turnhout NL gaan binnenriden, niet? Dan moeten we ergens meeten rond Breda, me dunkt. Laat maar horen wat je het liefst hebt, René!
Weer van alter ego gewisseld! Eens zien of ik nog iets vind om de laatste twijfelaars te overtuigen van zich alsnog in te schrijven....
Het wordt tijd om de accu's aan de oplader te leggen. De voorspellingen zien er goed uit! We hebben er zin in Henk! Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk