Bedankt Mel. Ik laat je iets weten mocht ik ze nodig hebben Alvast bedankt voor het aanbod. Bedankt. Kleine impressie van één van onze passagiers die op vrijdag is meegereden. We stonden nog op regenbanden (die hun beste tijd hadden gehad). Zijn kort daarna op slicks overgegaan en ... hoe kan het ook anders ... het begon opnieuw te regenen. Het was zoeken naar grip en ook natte stukken opzoeken om te koelen. De regen-Pirelli's branden gewoon op als het droog komt te liggen. DSCF0388 - YouTube
Beste allen, Door het bekijken van Youtueb filmpjes, kreeg ik zin eens zo'n FOD mee te maken. Maar ik heb een paar vraagjes: -is de toegang gratis? (voor een niet-Ferrrari-eigenaar als mezelf) -rijden er ook oude F1 bolides rond? -op de incentive kalender van Spa 2014 staat op 7 augustus "Degecom Moto", dat lijkt me geen FOD? sorry voor de newbie vraagjes.. Alvast bedankt!
De FOD van Ferrari Western-Europe is op 4 september 2014 in Spa lees ik hier ... Image Unavailable, Please Login
Let op: de datum van deze draad is niet geldig in 2014: dit jaar is de FOD op 4 september 2014 gepland. Je hebt een F ? Is die gekocht bij MH of Kroy ? Dan (alleen) via hun afdeling PR.
Wie NIET ? .... ben de afgelopen 4 jaren geweest .... en als kijker kan je er ook een geweldige dag hebben ...
Ik ga 4 september naar de FOD op spa , maar is het programma al bekend ( eventueel met tijden ). Alvast bedankt.
Jammer dat je er dit jaar niet bij bent Onno. Had die prachtige 458 van jou wel weer eens over Spa willen zien gummen Nee joh, ga jij je alleen maar vervelen Het is idd een prachtige plaat. Dat is wel aan Vu toevertrouwd.
Morgen Kroymans ff bellen Robin, moet toch zo te regelen zijn. Of idd gewoon gaan, hebben Mel en ik 2 jaar geleden ook gedaan