7/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
8/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
9/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoe doe je dat toch steeds weer? Schitterend. Moet ook eerlijk bekennen dat enkele ook steeds beter worden in het schieten van plaatjes. Duidelijk is dat Jolanda (altijd met een camera op stap) hierbij zit als ook Arian die waarschijnlijk een nieuwe camera heeft of op een andere manier upload, in ieder geval beter dan voorheen .
@heren en dames fotografen, zijn er nog liefhebbers die een fotografische bijdrage willen leveren aan het fotoboek? Zo ja, kunnen jullie dan een bestand met de foto's sturen via www.wetransfer.com naar bsantifort gmail com (apestaart en punt graag zelf toevoegen). Alvast dank
Even ter volledigheid... de spotters die foto's via Mel aangeleverd hebben, hoeven niet meer te reageren... Ik heb al dat moois wat jullie gemaakt hebben binnen. Zitten juweeltjes tussen, dus complimenten heren!
Hoi, ik denk dat mijn bescheiden aantal foto's niet van die goede kwaliteit zijn zoals gewenst is. Staan hier allemaal op de site. Heb je een origineel nodig dan weet je mij te vinden. Arian
Ik ben door mijn eigen vakantie nog niet toegekomen aan mijn foto's hier te plaatsen. Gaat zeker nog goedkomen. @Bob: Heb je al genoeg materiaal ?? Of kun je nog wat gebruiken?
Ik kan nog wel wat gebruiken, Cor. Als je foto's hebt die de sfeer, dus mensen en auto's goed weergeven, dan hou ik me zeer aanbevolen. Ik hopen dat Gairo en Peter hier ook nog iets in kunnen betekenen?
Hierbij een poging om de eerste 10 foto's te plaatsen .... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nu meer ... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login