Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3361 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    F40 - YouTube :p

2. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Ja geweldig leuk filmpje en kijkers, Fred heeft dit single handed and fully legal driving "geschoten". Knap!

ciao
    Oscar

ps gisteren wat op een koud vochtig wegdek, best spannend......

3. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zin in een rite morgen rondom Gouda? Lunchje met een stel petrolheads (misschien) op terras?

stuur maar een PM (geld ook voor anderen die willen aanhaken bij de aller, aller laatste rit 2014)

4. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Echt té treurig voor woorden. Man man man...hier zou een ontnemingsprocedure wat mij betreft passen.

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Zondag gaan wij met een aantal naar een evenement wat vanuit Baarn start (Groot-Kievitsdal). Staat allover facebook.

Iemand aansluiten? Zondag rond 09:30 bij Van der Valk in Houten.
    Rijden daar weg om ongeveer 09:45.

6. Joeld

Joeld Formula Junior

Jan 16, 2012
    416
    NL, Bennebroek
    Full Name:
    Joël
    Hmm, ik heb ook wel zin in een ritje, maar helaas volgende week 3 tentamens.

7. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #84007 328gts1987, Oct 31, 2014
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Ik zou morgen maar in de buurt van Gouda gaan rijden, grote kans ;)

Kreeg trouwens een spetter aanbieding, hebben meer diezelfde mailing gehad? :)
    Gelijk in de juiste tint rood besteld:
    Image Unavailable, Please Login

8. 12Esc

12Esc Formula Junior

Aug 21, 2006
    529
    Breda
    Full Name:
    Maurice

Getoond kenteken op RDW site loopt altijd wat achter op hoe ver ze echt zijn.

{Via Tapatalk}

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    vr 31 okt 2014, 20:11
    Ferrari krijgt boete in VS
    WASHINGTON (AFN) - De Italiaanse sportwagenbouwer Ferrari heeft van de Amerikaanse verkeersveiligheidsdienst een boete gekregen van 3,5 miljoen dollar (2,8 miljoen euro) vanwege het niet naleven van regels. Dat maakte de National Highway Traffic Safety Administration vrijdag bekend.
    Ferrari krijgt de boete omdat er geen melding werd gemaakt van drie dodelijke ongelukken en verplichte veiligheidsrapporten niet werden ingediend bij de autoriteiten. Ook gaf Ferrari de klachten van klanten niet door. Met die informatie willen de autoriteiten bekijken of er eventuele technische gebreken zijn met voertuigen van autoproducenten. Dit speelde bij Ferrari sinds 2011. Ferrari gaf aan dat de regels per ongeluk niet werden nageleefd en zal nu alle procedures volgen.
    Woensdag werd nog bekend dat Ferrari wordt afgesplitst van het Italiaans-Amerikaanse moederbedrijf Fiat Chrysler en een aparte beursnotering krijgt.

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    vr 31 okt 2014, 17:31
    Sterk optreden Max Verstappen

Van onze Telesportredactie
    Max Verstappen heeft in de Formule 1 opnieuw zijn visitekaartje afgegeven. In de vrije training voor de Grand Prix van de Verenigde Staten zette het 17-jarige Limburgse racetalent de 10e tijd neer.
    Verstappen kwam voor de tweede keer dit seizoen voor Toro Rosso in actie in een vrije training. De zoon van oud-coureur Jos Verstappen debuteerde drie weken geleden onder grote mediabelangstelling in Japan in de Formule 1. Daar eindigde Verstappen als 12e.
    Hamilton noteerde in de vrije training met 1:19.941 de snelste tijd. Mercedes-teamgenoot Nico Rosberg eindigde op de 2e plek (0.292). Jenson Button (0.378) klokte de derde tijd (McLaren). Verstappen moest uiteindelijk 1.844 toegeven op de nummer 1 Hamilton.
    Verstappen wordt in 2015 één van de twee rijders van Toro Rosso.

11. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Fraai, Johan!

12. MvT

MvT F1 Rookie

May 25, 2013
    4,261
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Tüv was ik vergeten helaas. In Amsterdam kan je gelijk BPM aangifte doen, dat was voorheen anders. Dan kan het inderdaad een weekje duren. Leuk traject weer afgelegd Johan! Altijd leuk zulke tripjes naar Duitsland :) tja die shift shafts.. vind er maar 1 die het niet heeft :p

13. MvT

MvT F1 Rookie

May 25, 2013
    4,261
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    #84013 MvT, Oct 31, 2014
    Erg aantrekkelijk! Volgens mij wordt het zeker

14. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Ik ben d'r bij Henk.

15. markje

markje Rookie

Jun 16, 2013
    22
    Hilarisch dit! Nu ken ik deze eigenaar en weer dat hij orettig gestoord is.
    Maar dit is toch wel het toppunt :D Deze vriendelijke eigenaar heeft mij ooit op mijn 30ste verjaardag opgehaald met zijn toenmalige 308gtsi zwart met rode bekleding. Sleutels in m'n handen. Het is tijd dat je eens gaat ervaren wat Ferrari rijden is :D

Haagse verkeersregelaar baart opzien met flitsende Ferrari | Omroep West

16. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Vanmiddag weer in NL, kan ik eindelijk mijn legale schatje starten! Toch even snel een rondje doen denk ik ook al zal het wel donker zijn tegen die tijd. :)

Jammer dat we morgen niet mee kunnen rijden, ik moet om 10:00 op Schiphol zijn voor weer een tripje naar Australië.

Onno

17. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Start klaar! Strak blauw en al best aangenaam buiten, je bent welkom hoor (zie PM)

Welkom thuis en dat met mooi weer. As je start bel dan effe, kan zijn dat ik er niet genoeg van krijg vandaag (begin zo vroeg vandaag om Maurice op te halen) en rijden we elkaar tegemoet.
    Kan ik je gelijk laten zien wat wij gisteren "spontaan" aanschafte in de showroom. :rolleyes:

18. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Klinkt goed Fred. Ik heb maar een uurtje tussen 6 en 7 vanavond. Maar we houden wel even contact.

Onno

19. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,224
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=z6yvg4kz_9g[/ame]

Wat gaat dat hard :D:D:D:D

20. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #84020 328gts1987, Nov 1, 2014
    Helaas Onno, stapte net binnen. Ik heb het toch minder lang vol gehouden dan verwacht.
    We vonden het wel tof van je om even over te komen vliegen, we hebben gezwaaid (zie laatste foto) :D:D:D

Het was al zonnig vanmorgen toen ik vroeg vertrok om Maurice een lift te geven naar zijn TVR. Hij had de motor grondig onder handen laten nemen en heeft daardoor een groot gedeelte van het seizoen moeten missen. Een klepveer (waar gaat het over?) is in zijn (speciale) blok niet uit voorraad te krijgen. Loopt taps toe en moest dus gemaakt worden wat schijnbaar 2,5 maand moet duren :mad:

Afijn vanmorgen al vroeg op pad wat goed te merken was aan de lege snelwegen. A16 3 banen breed helemaal leeg, niemand :eek:

Na een eerste bakkie koffie nog even de aankoop van gisteren doorgesproken met Mr Tesla waarna we op weg gingen richting de TVR.

Daar aangekomen zien we eerst een hele oprit vol met (verschillende) auto's staan. Merendeel engels maar binnen zien we ook wel "ander spul".
    Atom (hoe vaak zie je die), Lotus exige, '61 Impala (double bubble), ford hotrot 1935 met 9liter (jawel 9 liter!!!) V8. We keken onze ogen uit wat er daar allemaal (in mint conditie en rij klaar!) stond verborgen.
    De dag was nog maar net begonnen en kon al niet meer stuk!

Inmiddels was de club compleet (met o.a. Tijn en Ivon) om te gaan rijden het hoofddoel van deze dag. Een "spontane" tomtom-kronkelweg-route werd er uit het apparaatje getrokken welke ook een pontje bevatte...
    Op de pont een Willy jeep ('45) gezien en de bestuurder/bijrijdster in period kleding nog even gesproken, mooi om zoiets te zien.
    Uiteindelijk bij Almkreek uitgekomen wat de lunch/brunch plek werd. Enkele waren in een verstikkende file terecht gekomen (geen pretje als je een F40 hebt) en dus wat verlaat (brunch dus)

Uiteindelijk toch heerlijk kunnen genieten van een geweldige zonnige dag en probleemloos naar huis kunnen rijden, toch Oscar :)

De beelden:

21. 12Esc

12Esc Formula Junior

Aug 21, 2006
    529
    Breda
    Full Name:
    Maurice
  22. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Het was een kleurrijk geheel daar op de parkeerplaats :D

Zijn er nog meer op stap geweest vandaag? Het was echt schitterend weer...op 1 november :eek:

23. 12Esc

12Esc Formula Junior

Aug 21, 2006
    529
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    Simultaan post (jouw verhaal iets completer...)

Nou, ik kwam er op de terugweg in Breda eentje tegen. Erg toevallig.

{Via Tapatalk}

24. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,224
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Denk dat ik de reserve lambo morgen even de sporen ga geven :D. Laatste tijd vooral aan het offroad rijden geweest, dus weinig toe gekomen aan de 4 wieler :).

Jammer dat het zo ver weg was vandaag anders had ik wel meegereden!.

25. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

Jul 25, 2008
    14,273
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    #84025 Melvok, Nov 1, 2014
    Het is HERFST Fred !!!

De 512TR staat klaar voor verplaatsing naar het Ferrari Autohotel bij MH ..... Daar gaat ie gecontroleerd in winterslaap of .... wie weet ...

Share This Page