Effe een snel rondje gedaan om de 308 droog te rijden na de wasbeurt. Morgen richting Baarn. Memorabele post trouwens, #1000!!!
Twee Ferrari´s bij BVA in de veiling deze week: 360 met bijna 99k km op de klok en NL kenteken https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12831/4713003 En een 430 met ruim 23k km zonder NL registratie https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12831/4713009
Zou toch leuk zijn als we vanavond voor de buis weer dit soort gevechten zouden kunnen zien... Ik ga de Spider op deze mooie dag nog maar even uitlaten in het Drentse land om vast in de stemming te komen. Gilles Villeneuve VS Rene Arnoux - 1979 French Grand Prix - YouTube
Wat was het gisteren heerlijk. En idd wen prachtige diversiteit aan voertuigen bij elkaar op de parkeerplaats. Helaas kon ik niet bij jullie aansluiten met de rit maar wel ff naar de lunchplek gegaan. Daar de prachtige F40 van Oscar bewonderd, helaas geen tijd gehad om deze in actie te zien/horen. Iig een collega van mij de dag van zijn leven gegeven. Op de terugweg nog een lekkere binnendoor route naar huis gepakt en nog een bekende met zijn Testarossa tegen gekomen. Image Unavailable, Please Login
Hebben we een paar weken geleden al over geschreven; er kwam toen een 430 op trailer vanuit de Randstad aan bij BVA ... met draaiende motor ... Discussie toen was natuurlijk: waarom vervoert men een auto met draaiende motor ... Zo zou ik dus een auto nooit kopen ...
Vandaag was ik met een aantal bekenden van hier naar een spontane meeting bij Groot Kievitsdal / Baarn. Het was een grote opkomst, daar had men niet op gerekend. Een tourrit van een goed uur in het Gooi en daarna weer veel gezelligheid. Ook weer genoeg bekenden van onze site gezien hier, dus helemaal goed zo'n zondag. Er waren ongeveer 15 Ferrari's, 15 theehuizen en divers ander spul. Ik heb een paar foto's gemaakt met mijn Nokia920 maar ik geloof dat Roger_L wat filmmateriaal heeft geschoten. Paulus348 was er wederom met zijn Ducati 848. 3 Alfa 4C, en een oudere bmw M535i met een enorme turbo. Zelfs The Stig was er Impressie: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jongens en meisjes, Het was een leuke dag en goed om jullie allemaal weer gezien te hebben. En ook leuk dat we nu eindelijk weten wie hij écht is......... Image Unavailable, Please Login
Wat GoPro-beelden van vandaag in Baarn. De steadycam nog niet helemaal onder de knie, maar toch... https://www.youtube.com/watch?v=tkoyX3R5pbk
Leuk filmpje Roger. Jammer dat je niet thuis was daardoor, je had kunnen zwaaien Image Unavailable, Please Login
Daar had ik vandaag nu ook last van, door dat andere perspectief weet je bijna niet waar je bent. Nou ja soms is het wel makkelijk Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik weet het niet hoor.. maar gisteren was het volgens mij weer lente! Heerlijk terrasje gezeten met Radlers en Thaise bitterballen. Daarna nog Oscar zijn mooie F40 bekeken. Ik ben toch altijd blij als ik een F40 op de weg zie! Top Oscar! Wat een leuk spul bij de trefplek.. TVR, Lotus.. daar kan ik echt uren tussenlopen. Deed me wel een beetje denken aan Sleeping Beauties, maar dan "netter" opgeborgen! Heerlijke warme dag gistereb en deze dag ook nog even naar de spontane ontmoeting in Baarn geweest. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gave kleur! Dezelfde kleur in de vorm van een GT4 huist ergens in Duitsland. Nu weet ik even niet of de Ferrari dealer in bezit heeft, want hij stond te koop (toen ik nog naar een GT4 op zoek was.
Ha Tijn, Leuk je even gesproken te hebben en leuk dat je hem leuk vindt. Qua kleur, volgens mij is dat die GT4 die bij Eberlein te koop stond, vraagprijs was -bijna 2 jaar geleden- 82k geloof ik, en was binnen een maand verkocht.......mooie auto en dito kleur! Ciao Oscar
Dat schermpje op je GoPro is wel beter! Geslaagd filmpje Roger! Ook al was het een replica, die Porsche 356 Speedster vond ik toch wel heel erg leuk! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LjagbSvNUw4]Porsche 356 Speedster - YouTube[/ame] Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De prijs was inderdaad stevig! Ik denk dat je gelijk hebt: Stand von Ferrari Eberlein @ Techno Classica 2013 Image Unavailable, Please Login
Leuk filmpje Roger. Wat een opkomst voor een evenement wat pas afgelopen maandag is verzonnen!! Was gezellig om jullie allemaal weer even te zien. Heb je zelf nou ook de route nog gereden?
Nee, even iets heel anders, ik heb Tijn als getuige... Ik stond met Tijn nog wat na te praten toen er een vrouw aan kwam (type tante Til van de familie Knots) en vroeg of die Ferrari van mij was. Ja dus. Ze had verschillende mensen aangesproken, ze wilde zo ontzettend graag eens met een Ferrari meerijden, maar tot dan toe iedereen vergeefs gevraagd. Of ik niet alsnog die route wilde rijden? Nou nee, thuisfront wacht, maar stap maar in dan gaan we wel een rondje rijden. Nou, tante Til stond al te stuiteren toen ze ging zitten, en dat hield niet op gedurende het ritje van een kilometertje of acht. Ze vond het helemaal fantastisch, schrok af en toe van de acceleratie maar als ze weer bij haar positieven kwam herhaalde ze nog een keer hoe geweldig ze het vond. Kortom, bij het afzetten was ze in de zevende hemel, wilde persé nog een zoen op de wang geven (mocht wel...) en stapte met gekruiste benen weer uit de F430; was leuk om iemand zo spontaan een plezier te doen.