Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3365 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. MvT

MvT F1 Rookie

Full Name:
    Tijn
    Ik zit tegen Henk te zeggen in Baarn dat ik die witte 458 wel wil! Henk neemt dan de rode! Dan blijft alleen geel over Fred ;)

Jammer trouwens van het kenteken hoe deze geplaatst is... de gele 458 heeft het wel netter opgelost maar ook niet helemaal wat je wil denk ik. Dit neusje is niet gemaakt voor een kentekeplaat als je het mij vraagt.
    Image Unavailable, Please Login

Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  2. henkie

henkie La Passione... Lifetime Rossa

Full Name:
    henkie
    do 06 nov 2014, 13:49
    'Oud-topman Ferrari naar Alitalia'
    ROME -
    Oud-topman Luca di Montezemolo van Ferrari staat op het punt de nieuwe voorzitter te worden van luchtvaartmaatschappij Alitalia. Dat meldden Italiaanse media donderdag.
    Het bestuur van Alitalia zou Di Montezemolo woensdag op een vergadering hebben voorgedragen als voorzitter, een functie vergelijkbaar met die van president-commissaris. In september werd al bekend dat een nieuwe bestuursvoorzitter is gekozen voor Alitalia.

Di Montezemolo trad vorige maand af bij het Italiaanse sportwagenmerk na een machtsstrijd met de topman van moederconcern Fiat Chrysler over de toekomst van Ferrari. Hij stond 23 jaar aan het hoofd van het merk. Ferrari zal worden afgesplitst van het moederbedrijf.

3. henkie

Full Name:
    henkie
    Forgiato wheels are unbreakable ;) (458)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=N4XNtStsG_g]Forgiato Has A Model Wreck A Ferrari To Prove Their Wheels Are Unbreakable! -Video - YouTube[/ame]

4. bigodino

bigodino F1 World Champ Silver Subscribed

Full Name:
    Peter den Biggelaar
  5. henkie

Full Name:
    henkie
    Uw klacht is genoteerd.

Top Gear, The programme is estimated to have around 350 million views per week in 170 different countries (bron: wikipedia)

6. djfrens

djfrens Formula 3

Boeien.... mooie reclame :)

7. Jonkheer

Jonkheer Formula 3 Owner Silver Subscribed

Full Name:
    Christiaan
    Nee, daar staat mijn naam op 😂😁

8. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ Lifetime Rossa Owner

Full Name:
    Fred
    Een 458 in het wit is nog (net) te behappen, een speciale (foto die ik poste) dus niet.
    Maar goed, eerst maar eens het probleem (qua kleur) hebben, luxe probleem als je niet kunt kiezen (voor je 458 :rolleyes: )

9. bigodino

Full Name:
    Peter den Biggelaar
    :rolleyes:

10. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Full Name:
    Ed
  11. MvT

MvT F1 Rookie

Full Name:
    Tijn
    Ritje van afgelopen weekend. Nog 3 weekjes en dan moet ik haar toch echt opbergen gezien de belastingdienst heeft besloten om 3 maanden opbergtijd in te lassen.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=fDQQITYmmkM]2014 - Last drive November - YouTube[/ame]

12. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Full Name:
    Cor
    Mooie beelden, heren.
    Toch jammer dat ik er niet bij ben geweest.

Huh Tijn, das toch je eigen keuze?
    Ik schors de 360 niet omdat er in de winter altijd nog wel een paar dagen zijn dat je wel kunt rijden (eis is : droog en zoutvrij) :):)

13. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Full Name:
    Cor
    Die komt er dus toch.... ;)

bron:
    LaFerrari Spider komt eraan: Ferrari bouwt er tien? - Autoblog.nl

Je hebt een LaFerrari maar mist de wind die door je haren wappert? Ferrari komt met een gelimiteerde Spider-variant, dus stuur maar vast wat smeekbedes richting Maranello.

De LaFerrari Spider wordt een Ferrari zoals Luca di Montezemolo ze graag ziet: gelimiteerd en dus behoorlijk exclusief. The Supercar Kids schrijft namelijk dat de Italianen er slechts tien gaan maken, die stuk voor stuk tussen de twee en vier miljoen dollar moeten gaan opleveren. Zet dat af tegen de aanschafprijs van de ‘standaard’ LaFerrari (1,69 miljoen dollar) en je weet dat Ferrari het je opnieuw niet makkelijk maakt.

De dakloze LaFerrari moet het doen zonder zijn opvallende vleugeldeuren, maar zal in andere opzichten vrijwel identiek zijn aan zijn dichte broertje. De LaFerrari is in de basis namelijk al een erg stijve auto en kan dus zonder al teveel problemen worden aangepast. Het dak zou op verdwijnen door op te splitsen in twee delen en vervolgens in te klappen.

Het wachten is op de officiële bekendmaking, maar tot die tijd laat e.milano.com ons met de foto hierboven alvast zien wat we van een Spider-variant kunnen verwachten.

14. henkie

Full Name:
    henkie
  15. Melvok

Melvok F1 World Champ Owner Silver Subscribed

Full Name:
    Mel
  16. Delta_Lima

Delta_Lima Karting

Full Name:
    Daan
    Oef die laatste :D

17. 328gts1987

Full Name:
    Fred
    Doe je goed Tijn, ook al met klassiek getinte muziek. Dat is iets waarmee ik (nog) geen ervaring mee heb...

Heel ander weer dan vandaag :( Ik kan niet geloven dat we vorige week in T-shirt op terras zaten als ik deze beelden zie.

18. bigodino

Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Hier blijft het volgens de voorspellingen droog dit weekend, dus nog even van profiteren. Ik ga ook mijn deurpanelen en stoelen demonteren, voor een welverdiende restauratie in januari.

19. MvT

MvT F1 Rookie

Full Name:
    Tijn
    hehe :)

Ik schors de Mondial ook niet. Dat ik de Mondial kocht betaalde ik geen wegen belasting. Kocht juist een '87 model om de nieuw regeling. Auto's van na 88, maand X werd het de volle pond betalen. Dat was de 1e zet van de overheid. De 2e zet was een verrassing, pak om beet 6mnd geleden ingevoerd.. Hele jaar kunnen rijden --> "Volle Pond" betalen. Om toch van de Oldtimer regeling te kunnen genieten voor auto's van 87 tot 40j.... Dan zijn de wintermaanden uitgesloten om van de openbare weg gebruik te maken. Volle pond betekend 800 euro aftikken voor 3 of 4 dagen te kunnen rijden in deze maanden. Ik ga toch liever voor dat geld naar de MM in mei ;) maar inderdaad het is mijn eigen (gedwongen?) keus :p (nu betaal ik 120 euro per j aan wegen belasting)

Ik zal het maar niet hebben over de verzekering die er ook nog eens een schepje bovenop als je toch besluit om de volle pond te betalen. ok dan toch... 25% verhoging van de jaar premie ten opzicht van vorig jaar.

thx Fred! Hans Zimmer doet het altijd wel goed in film materiaal! :) en dan te bedenken dat ik Windows Movie Maker heb gebruikt.. Ik moet toch maar een echt programma aanschaffen!

Ziet er wel weer heel zonnig uit deze ochtend! maar betwijfel of je inderdaad in je T-shirt kan zitten! Geen ritje meer.. lekkende waterpomp.

20. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Full Name:
    Erik
  21. 328gts1987

Full Name:
    Fred
    Sterkte :(

22. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

Full Name:
    Vu
  23. omd78

omd78 F1 World Champ

Full Name:
    Martin
    Omdat het kan! Lekker karweitje om alles weer een beetje droog te krijgen voor de volgende testrit...

Gr. Martin

24. omd78

omd78 F1 World Champ

Full Name:
    Martin
    Filmpje over de California T. Alhoewel ik niet zo'n fan was van de styling voor de facelift, vind ik het model er een stuk op vooruit gegaan. En met een V8 turbo ben je altijd snel op je bestemming.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0ar8w0zevGk&feature=em-uploademail]The California T takes on Monte Carlo - YouTube[/ame]

Gr. Martin

25. bigodino

Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Op mijn gebruikelijke zondagochtend rit kwam ik langs Eurocircuit Valkenswaard. Een drukte van je welste met enorme files naar het circuit toe (gelukkig reed ik grotendeels tegen de files in). Bleek de pre-proloog van Parijs-Dakar te zijn. Dat verklaart waarom ik gisteren ook al zo'n rallytruck tegenkwam (hoewel hier niet ongebruikelijk, met Jan de Rooij in de buurt, waar vaak die rallytrucks geparkeerd staan).

Moet erg populair zijn, want ze hadden hele weilanden afgezet voor parkeerders.

Share This Page