Nu moet ik zeker een smoes gaan verzinnen waarom ik er 10 vanaf heb getrokken. ;)
+1, dat was vroeger wel anders, maar toen waren de belangen ook niet zo groot als nu natuurlijk. Je bent tegenwoordig als topsporter dan ook wel heel erg snel uitgekauwd als je een slecht jaar hebt en dan wordt er op een hele andere manier gezegd "volgend jaar beter", maar dan zonder u. Ben benieuwd of die dan wel goeie wegligging heeft met al die paardenkrachten Deze heeft het kennelijk niet.. Fiat 500 with Ferrari 3.0 V8 Engine Swap | The Car Build Index [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0ZdIYv_xFUc]Fiat 500 V8 3.0L Ferrari - YouTube[/ame]
Gisteravond nog even het paardje uitgelaten en een city drive gedaan. Heerlijk! Wel voor het eerst dat ik de verwarming heb gebruikt! Warempel die deed het ook nog! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie foto's! (En het schijnt dit weekend weer mooi weer te zijn. Zaterdag even een i8 bewonderen en zondag langs boxtel met de tvr: autoblog 10 jaar meeting) {Via Tapatalk}
vr 21 nov 2014, 09:30 |Ramkraak bij Ferrari-handelaar oirschot - Een exclusieve autodealer in het Brabantse Oirschot is vannacht doelwit geweest van een vermoedelijke ramkraak. De zaak, waar ze onder meer Porsches, Bentley's en Aston Martins verkopen, liep flinke schade. Het gaat om autobedrijf Carstore B.V. Onbekenden ramden in het holst van de nacht de pui van het gebouw, waarna de gebruikte auto in brand vloog. De zaak vulde zich snel met rook. Een tweede auto vloog ook in brand. Onderzocht wordt nog hoe groot de schade is aan de peperdure bolides die in de showroom stonden. Image Unavailable, Please Login
Was het gisteren nationale Ramkraakdag? In Rotterdam ook al, op een juwelier. Je wordt er toch ziek van! Onno
Gave foto's! Dat zou ik ook nog graag een keer doen. experimente met nacht foto's van een F in stedelijke context Triest, was een erg mooie zaak. Fietste er wel eens langs een foto uit 2008 Image Unavailable, Please Login
+1 kreeg net een mailtje van munsterhuis voor een zeer betaalbare 458 met slechts 8000km op de teller, 1e eigenaar en in de juiste uitvoering. Nou ja, niet de spider helaas
Goed idee Hoe laat ben je daar? Nog even wat; dit weekeind het laatste hoofdstuk van de F1. Kijk er eigenlijk niet naar uit en zal dus ook waarschijnlijk niet thuis zijn op Zondag... Afijn, ter compensatie van het stofzuiger geluid (anders kan ik het helaas niet noemen) even een filmpje van hoe het wel moet klinken. Tenminste in de F1 dat dit op de openbare weg mag/kan is een dikke vette bonus (in mijn ogen/oren ) Doe je zelf een plezier, skip de eerste 4 min want dan begint het feest pas echt. Dat Harry Metcalf zelf een Zonda kocht was te verwachten na zo'n testrit met de vaste testrijder van Pagani. Enjoy (en zet het volume effe helemaal open) http://youtu.be/SqPF9Ti_aA4
@ 328gts1987, je hebt je toch wel aangemeld voor de autoblog meeting? Bij 2000 of 2500 bezoekers ofzo hebben ze de aanmelding stop gezet en kun je er niet in, dacht ik gelezen te hebben. Ik ga in ieder geval 's ochtends zo vroeg mogelijk, dan zijn we weer op tijd thuis voor de F1.
Aanmelden?! Het is toch een open evenement? Waar moet dat aanmelden dan precies? Het gaat mij eigenlijk alleen om het ritje naar/van. Dat er wat te zien valt is bonus, binnen ken ik al. Maar 2000 auto's ? Waar gaan ze die laten
Heeft iemand ervaring met Target Blue eye en/of Stinger VIP? Ik ben een maand geleden aangehouden met +53km (zondagochtend buiten bebouwde kom..). Dus 2 maanden (hoop ik) geen rijbewijs en tijd voor voorbehoedsmiddelen.
Ik heb in beide vlotte auto's een Stinger Delta (al 12 jaren ...); op MP vaak te koop voor 100 per stuk ... Werken ongelooflijk goed ... in al die tijd 1 x "gepakt" en daarvoor 250 betaald, de volgende dag alweer een andere via MP gekocht en gemonteerd. Daarmee vele duizenden euri's bespaard .... mag allemaal vast niet maar wel handig ...
AANRADER ! Vanaf vandaag weer te koop: slimme auto (druppel) lader bij de Aldi. Voor die 15,00 moet je die echt vandaag ff gaan oppikken ! Ditmaal een "nieuwe generatie" lader met digitaal display ! Wacht niet te lang want meestal zijn ze vrij vlot uitverkocht Image Unavailable, Please Login
Ik had in de vorige een Stinger ingebouwd, werkte perfect, alleen nadat de radarapparatuur door die boeven langs de weg werd vervangen bleef de Stinger stil. Ik heb geen idee of de laatste Stinger die afdoende weet te vangen. Op zich is de app Flitsmeister heel betrouwbaar gebleken en daar vertrouw ik nu op. De stillen vang je niet met een Stinger of Flitsmeister, en dat zijn toch de gevaarlijkste. Ik overweeg daarom een Target Blue; ik hoor daar alleen maar goede berichten over en die is nog legaal ook...wordt het daarmee toch een stuk veiliger op de weg
Flitsmeister werkt idd perfect, heeft mij al honderden euro's bespaard. welkom in 2014 Ik snap niet dat mensen nog dure stingers etc laten inbouwen tegenwoordig.
Maar wat doe jij dan? Je kijkt even onderweg naar je "weg" en dan weer uit? Als je dat ding non-stop laat roamen loop je net zo hard leeg.
Ik bouw ze steeds over Harry, dat kost maar een uurtje werk ... en ze zijn al betaald ... en voor de radarcontroles nog steeds erg goed
Ik heb een telefoonhouder (met voeding) voor de iPhone van TomTom; op de voorgrond draai ik TomTom, op de achtergrond Flitsmeister, gaat de telefoon dan heb ik handsfree via dezelfde houder en tussendoor schakel en stuur ik wat
In NL valt datagebruik van flitsmeister heel erg mee ( het is alleen tekst he, geen foto/film), in buitenland is het minder handig idd. Ik heb hem idd gewoon fulltime aan net zoals Roger. Icm tomtom wel accukabel aansluiten anders binnen uur leeg