Maart is toch nog niet afgelopen? Krijg nu de melding dat ik mijn pakket moet uitbreiden Dan maar lekker uitslapen dit weekend...
Klopt het dat de Duitse RTL, behoudens het eerste half uur, de race niet uitzendt? Er staat dan een of ander bijbelprogramma gepland en dat interesseert me niet echt. Nou ja, dan maar de samenvatting op BBC om 23:00u
Duitse RTL doet volgens mij alles live met veel praat en verslag van feiten van Niki Lauda tussendoor. Gister zelfs ook vrije training en direct aansluitend de kwalificatie. Zal dus straks ook uitgebreid op de buis zijn.
Ik heb het gezien ja, maar in het programmaoverzicht, ook op de site van RTL, staat vanaf 17:35 tot 18:45 dat bijbelprogramma, met vanaf 18:45 'highights und siegerehrung'. Vandaar mijn vrees....
De duitse relegie is momenteel : F1 ha ha ha met al duitse coureurs...... Ben benieuwd, zit niet op een andere religie tussendoor te wachten dus dan weer zappen / terugschakelen naar BBC.
Ahhum, op dergelijke ongein zat ik eerlijk gezegd niet te wachten...... Na ja het is dan blijkbaar niet anders.
Alstublieft, de koppen gaan rollen......Teambaas Domenicali stapt op bij Ferrari | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wat zal het zijn: A) een warme handdruk of B) een absurde financiële vergoeding zoals men in de bancaire wereld gewend is te geven?
Ben nooit dol geweest op die Domino, maar gaat dat nu echt voor PK's zorgen? Ferrari F1 is sinds meerdere seizoenen behoorlijk ziek, en dat ligt m.i. eerder aan het totale ontwerp van de auto, aerodynamica is niet top, en de hele powerplant is zwak. Dat heeft met ingenieurs te maken. En nu gaan janken, terwijl je het 5de team geworden bent, is natuurlijk beneden alles. Ik zie Alonso binnen enkele GP's nog opstappen.
C) Een stamp tegen z'n kl.ten + B) een financiele vergoeding! (als je ze zelf moet krijgen is ze nooit absurd genoeg, juist?)
Nadat het gouden team uit elkaar is gevallen, is Ferrari langzaam weer afgegleden naar het niveau van vóór het Schumacher tijdperk. Ik denk niet dat het vertrek van Domenicale iets uithaalt, maar er moet nu eenmaal een zondebok gevonden worden. Er zullen wellicht nog wel een paar koppies rollen. Alonso zal zich toch zeker wel richten op het ontwikkelen van de auto? Schumi rende ook niet gelijk weg in zijn beginjaren bij het team. Kan me nog een ploffende motor in de opwarmronde herinneren (als je het over betrouwbaarheid hebt....)
Het is natuurlijk geen eerlijke vergelijking, maar wel gewoon leuk om ff te zien....en daarnaast ook nog eens een leuk stukje nostalgie. Wat klonken die motoren in 2013 toch goed he? https://www.youtube.com/watch?v=RRy_73ivcms#t=17
Nog een stukje nostalgie: https://www.youtube.com/watch?v=iXJ4s_wMUdI Het mooiste interview dat ik ooit bij de F1 heb gezien.....super!
En wederom een aantal filmpjes uit de pre-GoPro tijd, waarin er nog echt geracet werd...... 8 inhaalacties uit de Formule 1 die je gezien moet hebben - Autoblog.nl
Het zat eraan te komen, toch.....? 'Alonso verlaat Ferrari voor McLaren' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Zo, een rampseizoen is achter de rug. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Ferrari uit dit diepe dal is gekropen. Voorlopig zie ik ze alleen nog maar verder wegzakken. En wederom een slachtoffer van de paniekpolitiek waar ze nu mee bezig zijn? Marco Mattiacci To Leave Ferrari - FormulaSpy