hmm dat dacht ik nu ook! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog nooit gehoord heb van Carros punt NL of Carros Magazine :-S maar dat kan aan mij liggen
Ik zal het nog één keer herhalen: ik geef alleen maar aan wat er gebeurt als er ergens benzine lekt. Ik geef niemand de schuld en ik zeg ook niet wat de oorzaak is van die Miura brand. Anderen komen met zelfontstekingstemperatuur, schuldige aanwijzen en lekkende bougies, ik niet.
Als ik bij Kroymans werkte had ik hem uberhaupt nooit meegegeven aan deze kwast. Als hij aan het begin al zo bijdehand doet had ik hem direct de deur gewezen incl. cameraploeg. Ik mag aannemen dat dit de laatste keer was dat Carros een Ferrari meekreeg. Gr. Xander
Ik ken het blad Carros wel, lees het af en toe maar twijfel of dit filmpje iets daarmee te maken heeft, ik hoop van niet...
Zoals ik je verhaal lees, heb je dus, net als ik al zei, een tweede probleem nodig om tot zo'n brand te komen - benzinedampen. Naar mijn mening is dan de aanwezigheid van die benzinedampen de hoofdoorzaak, niet de bougies. Enfin, wel genoeg over dit onderwerp. Onno
Ja, de waarschijnlijkheid dat er iets smelt door die hete bougie is zeer klein. Neemt niet weg dat verkeerde bougies wel enorme motorschade kunnen geven, maar geen brand.
Wateenverschrikkelijkearroganteeikolisdieventzeg! Zo, dat is er tenminste in één keer goed en achter elkaar uitgekomen......
Ondanks de winterse kou heb ik vandaag nog wel een califorina gespot in breda Image Unavailable, Please Login
Inderdaad Erik. Trouwens bijna in één keer goed, het is eikel toch? Die vent gaat een beetje bijdehand lopen doen tegen een vriendelijke/behulpzame/bekwame verkoper, dan ben je voor mij gelijk al een loser. De "proefrit" had 'ie net zo goed niet hoeven maken, hij heeft toch zijn vooroordeel al klaar.
Weer een puntje op de "to do bucket list". (Mee)rijden in de FXX K De FXX staat daar ook nog op trouwens, net als de F40. Ik weet nu niet of deze in aanmerking komt... http://vimeo.com/113158655
Moet er niet gewerkt worden Gairo? Hier nog wat. A new kid in town: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ac8o3yRoFIo&feature=em-uploademail[/ame] Gr. Martin
Ben druk bezig met een stageplaats als stedenbouwkundig ontwerper aan het zoeken voor januari. Erg cool project. volg het al een tijd op FB. Tot in ieder detail word alles zelf uitgedacht erg gaaf!
Hoi, ik ben geen kenner op auteursrecht gebied, maar als de F-fabriek er lucht van krijgt dan loop je volgens mij het risico dat de auto in beslag kan worden genomen als het geen echte F is. Hans zal dan, denk ik, zeker zijn eigen logo of merknaam gaan bedenken / gebruiken. Hier nog een leuk plaatje van die fotoshoot van destijds. Arian Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login