@Paulus348, er is toch maar één 308 Millechiodi? En dat 'aluminium' is toch eigenlijk glasvezel? Veel meer weet ik eigenlijk niet van de Millechiodi...
Mannen (en vrouwen), vanwegen omstandigheden moet mijn vader helaas zijn Ferrari verkopen. Weten jullie hoe wij zo snel mogelijk de auto kunnen verkopen voor een mooie prijs? Het gaat om een Ferrari 456M GT uit 2000 met 38.000 km.
Joël, ik ga morgen met iemand kijken naar een Ferrari, een ander type maar ik kan het hem voorstellen, wat is de richtprijs (via PB?)
Da's jammer dat er op deze manier (tijdelijk) een einde aan de hobby komt Joël. Ik hoop voor jullie dat het inderdaad tijdelijk is.
Voorlopig is dit ben ik bang iets langer dan tijdelijk. Mijn vader (en moeder als zogenaamd directie assistent) zijn eind vorig jaar ontslagen als directeur van een bedrijf, en vandaag hebben we bericht gekregen van het UWV dat de ontslagvergunning is toegekend. Einde verhaal dus.
Zeg nooit nooit. De mijne is vorige week verkocht. De voorpret voor de volgende is begonnen. Zij komt ooit en zeker niet nooit. Of zoals iemand hier altijd zegt: "Alles komt goed"
Vandaag is de formule 1 auto voor het nieuwe seizoen onthuld. Gisteren kwam ik een reportage tegen over Fernando's laatste race voor Ferrari: Fernando Alonso documentary: Last race with Ferrari. (Part 1/2) | Main gallery | Videos | Motorsport.com Fernando Alonso Documentary: My last race at Ferrari (Part 2/2) | Main gallery | Videos | Motorsport.com Gr. Martin
Hee ... mooi Ed, ik schreef vorige weken al dat er vele oudere auto's goed verkocht worden op dit moment ! Kan je evt wat zeggen over waar je naar gaat uitkijken Ed ?
De voorkeur gaat uit naar een F430. Coupé of Spider weet ik nog niet. Liefst een F1-bak en rood met iets anders dan de standaardstoel. Verder zie ik nog een heleboel dingen die wel leuk zijn, maar niet hoeven.
Kee, er zijn er erg veel te vinden in Europa, in NL zijn ze m.i. veel te duur. Vergelijken met autoscout24.de of mobile.de levert een aardig beeld op. BPM valt erg mee ... Veel plezier ...
Rijles .... top speed 458 Italia ... http://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=uvX6JfPDw14&x-yt-ts=1422579428
BMW heeft alle ConnectedDrives voorzien van nieuwe software. Misschien om even achter de oren te krabben. Zie hier. http://www.automatiseringgids.nl/nieuws/2015/05/bmws-kunnen-gehacked-worden Vooral de zin: Die update is draadloos verzonden naar alle BMW's.
Dat is slecht nieuws. Ik hoop dat ze toch snel iets anders vinden. Had ik het toch goed gezien Erg mooi zo'n 430, maar nog buiten bereik voor mij. Ik sla de weg van de V12 maar eest eens in. Op autoscout24.com zoek je in heel Europa. Ik kijk elke dag, echt een groot deel van de (lange) voorpret.
Rijles? Nou, dan vind ik dit eerlijk gezegd een stuk indrukwekkender dan alleen maar rechtuit gaan....... http://youtu.be/ifgl343EBmY
Ik sta trouwens deze maand in Het Automobiel met een verhaal over de aankoop van mijn 308 en de zoektocht. Ferrarichat wordt ook genoemd Image Unavailable, Please Login
Dat is mooi Harry. Ik ga hem vandaag kopen. Ik heb ook erg veel reacties gehad op mijn foto met mijn Modena die in de Carros / Top Gear en nog 1 of 2 stond en nu nog loopt (advertentie Assicuro). Toch altijd leuk ;-) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login