Hupsakee, 1.450.000 (excl. premium) voor een flinke hoop roest, oftewel #Talbot Lago T26 Grand Sport SWB par #Saoutchik - 1949. Amazing. Estimate was 400000 - 600000
Een paar ton had ik nog wel verwacht, maar dit is wel erg veel hoor voor een chassisnr en mooi verhaal
In al die kavels zitten natuurlijk prachtige restauratieverhalen. Ik zou het wel weten als ik redacteur bij een klassiekerblad was. Overigens ging alles uit de collectie dik over estimate heen. Zal flink champagne gezopen zijn om te vieren denk ik! Alle cijfertjes vind je hier: http://www.artcurial.com/pdf/presse/2015/r2651-retromobile-2015.pdf
De nieuwe eigenaar van de Talbot Lago T26 Grand Sport zou hebben aangegeven dat de auto in deze staat blijft. Wordt dus niet gerestaureerd.
Heeft ook de zusterauto, die is wel gerestaureerd, hij had zelfs in het restaurant verteld dat hij die ging kopen, trouwens iedereen wist dat die auto bij hem thuis hoort in de collectie.
Maakt niet uit, no reserve veiling, en nemen echt het risico niet om in de zaal op te laten bieden als er iemand zich ooit verspreekt, kan d boel op slot.
Toch nog even verder speuren. Lijkt me een leuk tentje. Ken je het? Gr. Martin Image Unavailable, Please Login
Ik weet dat sommige grote verzamelaars gewoon in de zaal zitten en dan met afgesproken tekens bieden naar iemand die van het veilinghuis achter de telefoon zit en net doet of ie iemand aan de lijn heeft Bieden aan de telefoon werkt bijna niet, heb dat al wel vaker geprobeerd, gewoon vervelend om te doen.
Hier alle lots: Résultat vente Artcurial ? Collection Roger Baillon | l'automobile ancienne Of je bouwt een GTO (en meer) in een kippenschuur NZ Made 1962 Ferarri GTO Replica on Vimeo Image Unavailable, Please Login
Wow, wat een bijzondere historie in sommige gevallen doet voor de waarde... Maar ook een incomplete 308 voor 33k en een matige Mondial voor 36k is aan de serieus hoge kant.
Dan te bedenken dat die 308 niet eens meer een originele motor erin heeft zitten maar een 3.2 van een 328. Bizar...
Kimi beantwoord wat vragen van achter het stuur van een F12. Auto lekker in automaatstand [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZifQ3X8Zh1Q&feature=em-uploademail[/ame] Gr. Martin
Lijkt wel een wedstrijd(je). Rij je met je gezinswagentje op de middenbaan . Erg dom (zeker van de 458 want die hoort te weten dat een GTR rechtuit niet bij te benen is) maar loopt gelukkig nog redelijk goed af. Echter had nooit mogen gebeuren imo. Maar weer eens goed om bij stil te staan, verleiding is altijd groot.
Het was wel erg druk in die zaal afgelopen vrijdag. Lijkt me dan een gevaarlijke strategie Vergeten oldtimers brengen miljoenen op | Autonieuws - AutoWeek.nl N.a.v. bovenstaand artikel: Dan vraag je je toch af wat er in juni 1979 en in oktober 1985 allemaal voor moois is geveild. #Baillon
Die 250 is zeer compleet De drivers gloves, routekaart zitten erbij inclusief het service boekje etc. Wel een fikse deuk, maar neem aan dat de mensen het hebben kunnen zien die erop geboden hebben. Wel gaaf hoor. Ik denk dat er maar heel weinig exemplaren zijn die de geest van de vorige eigenaar nog bij zich dragen. Ik tel 2 Leuk om te zien: https://www.youtube.com/watch?v=4YEGON_wWdo Nog een 250 is mijn vermoeden. Rechts Roger Baillon en nog verder rechts staat een witte... Image Unavailable, Please Login