Heren, Leuk jullie even te hebben gezien, en Fred, onwijs dank voor de rit terug, wel jammer dat ik zelf moest rijden . Geweldige auto heb je!! Ciao Oscar
Genoegen was wederzijds. Volgende keer ben ik waarschijnlijk weer op de racefiets. Schitterende auto waarbij Onno nog wat uitleg heeft gegeven. Groet.
Staat 3800 miles op de klok. Maar of dat nu zoveel waarde toevoegt dat er 620K voor betaald wordt.. [ik zag het ook en dacht wtfck!] 2007 Ferrari 599 GTB | Amelia Island 2015 | RM Sotheby's
Vond die van jou ook wel geinig. Leuk 'm eindelijk te kunnen bewonderen na al die jaren over "die gele". Onno
Ha Onno, Had je die nog niet gezien? Arie Kanarie in de volksmond. Hij is mooi en rijdt lekker. Overigens heb je gezien wat een GTC opbrengt....nou ja terugkijken is altijd makkelijk. Er is een enorme idiotie, kijk naar een 599 gtB! En de boxers, testarossa's, 308 Vetro, nou ja niet normaal meer. Zie je snel! Ciao Oscar
Graag gedaan, was ook gezellig daar in Oss (zoals altijd). Alex heeft de schuur weer vol staan met moois en veel daarvan is geel. Altijd een genot een echte klassieker te mogen zien en daarna nog een icoon Oscar, jij ook bedankt! Moest nog wel effe doorgummen om op tijd te zijn in Hilversum trouwens, maar was er precies 1 min voor sluiting @ Jeff, we komen zeker binnenkort kijken. Het wordt al een echt (groot) huis wat ik op je foto's zag. Daniel is ook al niet meer de kleinste en stapt al lekker rond. @ de keuken prinsen, het was een geweldig culinair diner van de bovenste plank (letterlijk) Ik kijk al uit naar de 25e Gisteren in Oss was het gezellig druk, de koffie ging op rantsoen (helaas maar 1 foto) Image Unavailable, Please Login
Wordt het ook betaald of alleen maar gevraagd? Ik krijg daar geen helder beeld van...iemand anders hier?
Fast and faster ! Autobahn Run in 458 ..... Topspeed is claimed 325 km/h by Ferrari .... Impressive 336 km/h or faulty speedometer ... never mind ... it certainly is fast ! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LnVhvWocU5o
Volgens Alex worden voor "garage queens" deze bedragen echt betaald. Het zijn echter geen rijders auto's (voor ons) Alles moet kloppen; volledige history met eigenaren (liefst zo weinig mogelijk in aantal), alle originele ducumentatie (liefst met eerste aankoop factuur). Ik uitzonderlijk mooie staat (lak, interieur) en bijzonder lage (aantoonbare) km stand en in de juiste kleuren combinaties. Voldoet jou auto hier allemaal aan dan is het wat een gek ervoor geeft. Ook "wie eerst komt die eerst maalt" is van toepassing begreep ik van hem. Vloog voor niets op en neer want de auto was net voor aankomst al verkocht (ondanks bepaalde toezeggingen) Kortom; laat je niet gek maken en rij gewoon met je auto want daar is hij voor gemaakt en niet om het hoogste bod op te brengen. De meeste auto's (die wij rijden) brengen het dus niet op maar zullen wel minder lang te koop staan (bij een normale vraagprijs) doordat mensen helemaal gek worden gemaakt... NB. Er wordt ook een serieuze prijs correctie verwacht, plotsklaps volgens de kenners. Niet helemaal terug maar wel een flinke stap en dat kan sommige golddiggers in problemen brengen wat een buitenkansje kan geven. Echter je koopt wel iets wat al lange tijd stilstaat en dus niet echt geschikt voor ons rijders. Ik weet nog dat ik voor een 328GTS stond in 2009 op een veiling a €70k nagelnieuw. Niet gekocht want om die rij klaar te maken kwam er nog €?k bij. Niet geschikt dus voor onze toepassing maar wel mooi om naar te kijken.
Helemaal eens Fred (en anderen) ... laat je niet gek maken ... En ook niet denken dat jouw F nu ook opeens 2 maal zoveel kan/moet gaan opbrengen .... (reserve not met ) Image Unavailable, Please Login
Thx Fred; Op Mobile.de staan 36 Testarossa's, waarvan eentje onder de ton (nou ja, 1k dan) en de rest allemaal boven en ver boven de ton. Ik kan me niet voorstellen dat een liefhebber die al jaren zo'n auto heeft willen hebben die auto in de afgelopen 10 jaar NIET gekocht heeft voor 50k en nu opeens WEL voor 150k??? M.a.w. het lijkt mij een ander 'soort' die dergelijke auto's voor dat geld nu koopt, en die zit dus straks ook op de blaren als ik het goed begrijp...
Nou Roger dat zie ik toch echt anders. Hoe kun jij nu op de blaren hebben gezeten met alle mooie tijden en herinneringen aan je auto's. Je doet jezelf hier echt tekort, vind ik. Het gaat er toch om dat je de hobby (rijden, koesteren ect) beleefd op een leuke manier? Dat is toch het doel van elke hobby.... Je hebt mooie tijden (en mensen) meegemaakt in de afgelopen (en hopelijk nog vele toekomstige) jaren en daar focus ik me op, ongeacht de "waarde" van het (merk/type)auto. Ook afschrijving maal ik niet om, de auto is immers al gekocht en de prijs is betaald en daar verander je niets meer aan. km's maken (of anders; niet maken) waardoor de waarde (teveel) daalt vind ik altijd jammer om te horen bij eigenaren, je doet dan jezelf tekort aan iets wat je leuk vindt. Daar heb je deze hobby toch niet voor, niet rijden? Laten we er een mooi seizoen van gaan maken met z'n allen in hopelijk mooi weer en veel km's!
Ha, ha, volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoel dat de andere 'soort' op de blaren moet zitten als hij voor 150k een Testarossa koopt. Als ik voor mezelf spreek: ik heb vorig jaar de afweging gemaakt: er 20k insteken (overspuiten, grote beurt, waardevermindering boven de 80k km, hij stond toen op 70k) en 'beredeneerd' dat de TR niet zo snel boven de 75k zou komen; het liep anders (als die bedragen er tenminste voor betaald worden), maar met de kennis van toen zou ik ook toen dezelfde beslissing hebben genomen; met de kennis van nu zou ik hem natuurlijk een jaartje gehouden hebben. Voor mij is de TR nooit een investering geweest, net zoals de F430 dat nu ook niet is. 10.000 pretkilometers in het eerste halfjaar
+1 om maar eens in termen van anderen te spreken hier. Volgens mij rij ik het meeste van iedereen hier met zijn auto. Nu precies 70.000km in 8 jaar bezit.
In het eerste jaar 20000 op de teller gezet , nu inmiddels ( net zoals Henkie) 8 jaar in mijn bezit de f 355 GTS , nu ruim 135000 op de teller, zelf 80000 mee gereden nu . En de teller gaat vrolijk verder . Ik vind het nog steeds een mooi model , en het is een hobby , dus rijden met de hap .
En de tellers van de veilinghamer gaan ook vrolijk verder Resultaten RM Auction afgelopen weekend: Results - Amelia Island 2015 | Classic Car Auctions | RM Sotheby's Resultaten Gooding afgelopen weekend: Realized | Gooding & Company Ferrari 308 en 348 vallen best nog wel mee qua score.
Er lag dit weekend nog een F430 in de vaderlandse sloot. Iemand nog iets gehoord? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login