Heel fraaie platen, Peter!
Hallo Peter, mooie platen weer! Is het mogelijk die van mij (grijze 360 Spider) in een wat hogere resolutie te ontvangen?
Je auto staat op marktplaats! ? Ferrari 360 MODENA F1 400PK INTRAX/ LARINI/ XENON/ NL AUTO ! - Ferrari - Marktplaats.nl
Geen 1 April grap, maar vanmorgen kwam uit (richting grens met) Duitsland een rode Scuderia zonder kenteken langs op de A1 bij Deventer ... Wie (hier ?) is de gelukkige nieuwe eigenaar ? Image Unavailable, Please Login
Met pijn aan de knieën van het achter de brievenbus zitten kan ik melden dat de envelop met zeer veel vreugde en dank is ontvangen!! SUPER!!!!! Fantastisch om weer zo'n spektakel bij te mogen gaan wonen! Hartelijk dank voor de uitnodiging! Groet, Jeffrey
Ik zit nog door de klep te turen..... Maar een klein vogeltje heeft mij verteld dat het wel goed komt. Onno
Bij mij ook binnen. Kan helaas niet die dag , maar ik ben er wel 's ochtends met de 550 om iedereen even te zien en wellicht een klein stukje mee te rijden.
Deelname Modena Motorsport trackdays 2/3 juni bevestigd! Ik heb er zin in, de 458 gaat weer brullen. Wie gaat er verder nog? Onno
Dank u! En van mijn kant alle dank naar Roger en de mensen die de GAdF mogelijk maken. Heel bijzonder om je tekeningen in zon prachtig blad terug te zien. Misschien toch maar weer begunstiger worden. Dan kan Hans ook nog eens mijn kant op komen om de vitrinekasten met modelautootjes op de foto te zetten
Hopelijk heb ik dan een andere bolide aangeschaft en kan ik er ook bij zijn! St@ven, ik zag inderdaad dat de 360 weer te koop stond. Voor een ronduit belachelijke prijs. Maar goed, wie weet is er een idioot zonder kennis die dat er voor over heeft. Ikzelf ben hard op zoek naar de opvolger. Heb al enkele auto's bezichtigd maar ben er nog niet uit. in ieder geval geen F. Maar wel Italiaans en hopelijk voldoende om nee te doen met de Modena track Days. Vorige keer deden ook enkele niet F-jes mee dus wie weet...
Ik hoop dat het qua indeling wel wat beter geregeld is dit jaar op de MTD's. Vorige keer mochten in onze sessie (Onno en ik) ineens alle auto's mee rijden zodat gigantische race auto's tussen de straat auto's reden, wat erg grote snelheidsverschillen opleverde en af en toe gevaarlijke situaties. Om van het voorvalletje met de N-GT maar te zwijgen...
Ha Robin, Klopt, dat is ook de reden dat ik daar niet meer meedoe. Overigens was het toen andersom, tijdens de sessie met Sportscars reed er opeens een 599 GTO mee en een Daytona.....en hoewel de 599 een snelle auto lijkt was die enorm langzaam en bovendien werd er absoluut niet opgelet. In de spiegels kijken is best belangrijk. Enfin, het resultaat weten we en mijn les is om niet meer met slecht georganiseerde events mee te doen, en erg opletten......vooral uitkijken met mensen met een wat andere instelling. Ciao Oscar
Ben er zeker één van deze dagen en wellicht allebei, echter wel als toeschouwer. Het is wel de bedoeling om met de 550 te komen.