Zodirect naar Assen. Lekker hoor. Voor mensen die ook gaan: vlak bij Assen zijn wegwerkzaamheden en kennelijk wordt vrijwel dagelijks gecontroleerd. Onno
Heb het helaas niet gered op tijd weg te komen hier Zat effe tegen met het aansluiten van de 3 x 50A kast. Monteur ging pas om 16:00 weg. Goede nieuws, hij werkt! Kom maar op met die foto's uit Assen.
Wowowow.....!! Kom maar op! 09 apr 2015 Robert De Niro speelt Enzo Ferrari door Remco Slump | Autovisie MARANELLO - Robert De Niro kruipt in de rol van Enzo Ferrari, mogelijk met Clint Eastwood als regisseur. Dat heeft de 71-jarige acteur gezegd in de Italiaanse krant Il Messaggero. “Het is een eer om het verhaal te vertellen van de man die een revolutie ontketende in de wereld van de autosport”, aldus De Niro. “De film gaat binnenkort in productie, wordt voornamelijk in Italië geschoten en heeft wat mij betreft prioriteit over alle projecten waar ik aan werk.” Naar verwachting gaat de aankomende rolprent over de periode tussen 1945 en 1980, toen Enzo zijn Ferrari-raceteam en –straatautomerk opbouwde. ‘Il Commendatore’ overleed in 1988, vlak na de lancering van de legendarische Ferrari F40.
Zeker. Vind het alleen niet verstandig om het verhaal over een zo lange periode uit te spreiden. Dan blijven toch zaken onderbelicht. Er zijn genoeg episodes in de Ferrarigeschiedenis die een op zichzelf staande film rechtvaardigen. De tragedie van de Mille Miglia 1957 bijvoorbeeld. Taruffi wint, maar DePortago en 12 omstanders verongelukken. Het F1 kampioenschap in 1961. De strijd met Ford op Le Mans en Daytona in de jaren zestig. Enfin.... we wachten af.
Ik kwam gisteren vlugge Jaapie nog tegen in Zwolle, was volgens mij wezen dineren bij de grote gele M
Zag gisteren tijdens het werk in Breda nog een Zwarte F430 spider en een donker grijze Calfironia die ik hier regelmatig zie rijden. Maurice toevallig nog de TVR uit gelaten? zag gistren ook nog een blauwe TVR voorbij rijden. Ik kom de laatste tijd regelmatig F's tegen in Breda, meestal onder werktijd dus kan dan helaas geen foto's maken. Met pasen nog een rode Mondial Cabrio, De dag voor pasen een grijze F430. De week daarvoor een witte 360 spider op belgisch kenteken.(foto) Donkergrijze Calfironia een aantal weken terug.(foto) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Blijkbaar zijn we niet de enige die het missen... https://www.youtube.com/watch?v=WOaOQzho6nI Ps is het niet idioot daat de herhalingen van TopGear (met JC in de hoofdrol) op BBC3 gewoon doorgaan en de nieuwe serie op BBC2 is gestopt om JC geen podium te geven?!
Hieperdepiep, Nederland is een 365 GTB/4 Daytona rijker. Het is wel een "DAYTONA SPIDER COVERSION" (dus met zonder N) Kenteken.TV - Nieuwe oldtimers
Ik neem aan dat het vermogen van 500 kW dat aangegeven wordt een foutje is.... Anders is de conversion wel iets verder gegaan dan het dak alleen...