Geeft wel te denken dat er hier op deze grootste autotentoonstelling van NL niet eens een 488 staat ....
Nederlandse introductie van de 488 GTB is toch nog niet geweest bij Kroymans of Munsterhuis..? Daarom zullen ze dat nog niet gedaan hebben.
Klopt, zal zoals ik heb vernomen waarschijnlijk in juni zijn. Wordt net als met de California T gezamenlijk gedaan.
Ik vind TC dit jaar eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Weinig echt bijzondere auto's gezien. Maar voor de Ferrari supercar liefhebbers staan er dus 3 F40's, verder een F50 een Enzo en een 288 GTO. Verder best veel 3x8, uiteraard weer een hoop Dino's en BB's, maar vooral veel 2+2 klassiekers. Voor mij waren de hoogtepunten de Maserati Boomerang en de Porsche 917 spider.
Vanmorgen licht slaperig rijd ik Den Haag uit bij het traject controle als ik opeens iets heel laags spot aan de andere kant met grote sleuven aan de zeikant ik grijp m'n mobiel, camera functie openen zie 6 politie motoren, laat m'n mobiel direct vallen links naast m'n stoel en zie maar zeker ook hoor ik op dat moment een La Ferrari voorbij rijden..... Balen! Maar goed hoop dat iemand anders er een foto van kan maken! Wat een bak en wat een geluid! Kenteken heb ik niet op gelet helaas. Maar gho wat een machine zeg!
Leuke set foto's van de aanwezige Ferrari's is nu te vinden op onze FB ! Image Unavailable, Please Login
Techno Classica 2015 vond ik eigenlijk wel meevallen. Stand van Eberlein was leuk, en ook Mercedes had een prachtige setje staan, met als hoogtepunt de 300SLR nr 722. Verder een Porsche 917 replica in de kelder, een GTO Evoluzione replica, een Maserati 151/3, 450S, Boomerang, Mexico prototype, Allemano Rally, Tipo 26B, Lancia Ferrari D50, BMW 328 coupé... Was idd heel veel 308-geweld te zien. Sommige handelaren hadden gewoon 3 of 4 GT4-tjes op een rij staan, met vraagprijzen variërend van 80k tot boven de ton.
Die ook_gek (wat een naam zeg; hoe verzin je zoiets ) was natuurlijk te slaperig om op z'n horloge te kijken Fred ...
Ben ik helemaal met je eens Michiel. Het is maar wat je niet bijzonder noemt. Ik heb in ieder geval weer een dagje genoten. Persoonlijk nog niet zo vaak een D50 van zo dichtbij gezien. Ik vond de enorme hoeveelheid DS'en opvallend, volgens mij hebben al die Franse boeren hun schuren leeggetrokken en gaan ze cashen.
Natuurlijk blijft het allemaal mooi spul, maar het was duidelijk minder niveau dan voorgaande jaren. Uitzondering is Mercedes, die weer de mooiste stand had met bijzondere auto's. De D50 is overigens een replica.
Zo zie je maar weer dat eenieder zn eigen beleving van een beurs kan hebben. Ik vond het fantastisch, en de beste sinds jaren. Hal 1A in plaats van gekke grote Amerikanen nu ook vol met prachtig divers spul. De hallen van Coys waren ook leuk, veiling is morgen (voor wie nog een 348 TB zoekt). De buitenterreinen, 't was lekker weer. En niet eens superdruk over de hele beurs. Vooral veel meer Italo's, na jaren dat je gewoonweg struikelde over de 300 SL's. De diversiteit was grande. Heeft iemand een foto van die D50? Heb ik compleet gemist. Un-be-lievable. Balen. Ook al is het een replica.
Die 917 in de kelder is ook een nepper. Tenminste dat vertelde Gijs van Lennep zelf. Het gaat er mij om dat er gewoon veel moois stond, 12 hallen vol auto's en onderdelen is toch iets wat je niet vaak ziet als beurs. En als je dan drie F40's, een Enzo, een F50 en een 288GTO kunt bekijken vind ik het al bijzonder. En om over de rest nog maar te zwijgen. Ik weet niet wat jij van een beurs verwacht Peter.....
Ik vergelijk het met voorgaande edities. Dit is de achtste editie die ik bezocht heb en weet dus wel wat ik kan verwachten.
Had donderdag een zelfde momentje. Jammer genoeg op een aanhanger: https://instagram.com/p/1iPS-9Q6J1/ Gr. Martin