Gisteren de 348 uit de schorsing gehaald en de eerste toerrit van het jaar gemaakt! Wat was het zalig weer! De F deed het goed! Starten en lopen. En dat na 6 weken sleutelen, gereviseerde koppeling, gereviseerd vliegwiel, nieuwe lagers, pakkingen, olie'en en filters! Image Unavailable, Please Login
Net zoiets als ff snel je Laf in de locale DIY wasplaats afspoelen .... Image Unavailable, Please Login
Ik hoorde van Dirk jullie tripje, leuk. Ik zit nog te denken om misschien met mijn dochter van NY naar Monterey te rijden , maar ik ben bang dat het niet lukt ,te druk met mij huis.
Dirk had nog goed nieuws. Je weet vast waar ik op doel. Wordt inderdaad een feest! Leuk wanneer we je nog zien maar goed... Je kunt niet alles (al ga je zeker spijt krijgen... )
Ja, maar je kan niet alles hebben, 31 jaar geleden was ik er voor de eerste maal. Leuke roadtrip van LA naar Monterey. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik kan iedereen aanbevelen om mee te doen aan dit top evenement. Het was wederom top geregeld en de kinderen genieten zoveel! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=MzmJGEtiybg]Kids And Cars 2015 - YouTube[/ame]
Zijn er hier nog fotografen die houden van schone lucht en hun werk wel eens in alle rust willen doen? Zie dan hier: http://e-rally.eu/?p=194 {Via Tapatalk}
Kwam gisteren in tijdens het werk in Breda nog een rode 458 Speciale met zwart dak op duits kenteken, een zilvergrijze 550 Maranello 79-SNS-3 en de rode mondial cabrio tegen
Sta jij de hele dag op het terras naar de weg te turen? Die duitse 458 heb ik ook zien rijden. Hoorde je al van ver aankomen! {Via Tapatalk}
Dat was iets voor half 9. haha je moet een beetje orgineel zijn toch Maar ik weet de tijd nog wel, ik rij daar altijd rond de zelfde tijd haha.
Afgelopen zaterdag in Baarle-Nassau een mooie 360 Spider, kenteken **-HRT-*. Helaas rijdend, dus geen foto kunnen maken En afgelopen zondag zag ik vanuit de trein (onderweg naar de RAI) een rode Ferrari (308 of 328?) over de snelweg rijden met een blauwe TVR erachter. Het was ergens tussen R'dam en A'dam, geen flauw idee waar precies. Iemand van hier?
De Deilmeeting pagina is gereed. Eerste post, pagina 1.. Ik reken op jullie mannen.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login