Alle Ferrari vrienden en vriendinnen geef je op. 30 Mei prachtige dag met veel zon en heel veel leuke mensen. Goed eten en drinken deze dag moet een dag worden die voor altijd in jullie geheugen gegrift zal staan. Wij hebben er heel veel zin in, op naar minstens 30 Fjes. HENKIE ALLES KOMT GOED.
Ik heb me net ook officieel aangemeld voor de Deil meeting. Is zeer zeker de moeite waard om je ook aan te melden.
Deilmeeting 2008 was er eentje om niet te vergeten. Met zijn allen met 200+ over de kombaan in Lelystad. Het was wel een koude dag, rond de 12C... brrr..... Kijk naar die jonge koppies Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nee Ben dat denk ik niet. Ik verwacht de auto dan wel thuis maar er zal nog wel wat afgebouwd moeten worden.
Het wil niet echt vlotten met de inschrijvingen, en dat stelt mij echt teleur. Ik doe het immers niet voor mijzelf maar voor iedereen met een Ferrari hier. Ik kijk het nog anderhalve week aan anders cancel ik het en trek de conclusies dat er anno 2015 niet genoeg interesse meer voor is.
Dat valt me tegen. Ik zal ook nog eens wat kennissen benaderen Henk. Kun jij mij aangeven wie er al ingeschreven hebben eventueel per pm ?
Niks ervan! En als dat onverhoopt zo is rijd ik de fantastische tocht op eigen gelegenheid, inclusief de BBQ op mijn kleine Hibachi. Iemand? #hart #riem
Ook ik heb geen reactie gekregen Henkie? De meeting annuleren zou ik persoonlijk erg jammer vinden. Dekken de +/- 25 ferrari's de kosten niet? Zou het graag door zien gaan! Ook voor mijn schoonvader die ik deze rit Als verassing wou meenemen.
Komt goed Henkie, HELAAS is dit een tendens in NL aan het worden .... pas een dag ervoor nog willen beslissen ... Een organisator kan daar wel gek van worden ..... rijders hebben helaas geen idee wat een organisatie het allemaal is ...
Hulde Mel, Otto en Henk voor de fantastische meetings die ik afgelopen jaren onder jullie bezielende leiding heb mogen meemaken. Top!
Ik neem niemand iets kwalijk hoor, gewoon nog een auto of 15 er bij deze komende anderhalve week en dan praten we nergens meer over
Als voorproefje vanmiddag even naar Kroymans geweest, wat papierwerk ophalen. Ze hebben intern mooi verbouwd, prachtige zaak en klantvriendelijke mensen.
Ik zou graag komen, maar de F staat door privéomstandigheden nog steeds geschorst en moet eigenlijk ook nog een beurt + nieuwe distributie hebben. En ik ben bang dat dit niet is geregeld voor 31 mei.