Waarom moeten wij net in dat weekend een ( verplicht) feestje hebben in Kroatië en dit festijn dus moeten missen????? Henk, helaas zijn we er niet bij, maar wensen jullie allemaal een fantastische dag! Tot "Go-Wheels" en later. Willem & Sandra
Op dit moment zijn er zo'n 40 auto's aangemeld en ik verwacht er nog wel een paar. U kunt nog steeds aanmelden (zie pagina 1, eerste post) De betalingen komen niet zo best binnen, hopelijk mag ik u hiertoe verzoeken ;-) Image Unavailable, Please Login
Ik ben ook weer van de partij Mocht iemand nog een stoeltje vrij hebben dan zou ik daar zou ik daar graag plaats nemen
Hallo Mensen! Mijn naam is Dennis Wierenga en ik ben 21 jaar. Ik heb een grote passie voor sportwagens en voor fotografie, dit combineer ik dan ook graag. Zijn jullie toevallig nog opzoek naar een (semi-) professionele fotograaf die 30 Mei plaatjes schiet op de meeting? Het lijkt mij er leuk om te doen. Mijn foto's zijn te vinden op Dennis Wierenga | Photography, neem eens een kijkje zou ik zeggen! Ik hoor het graag! Dennis Wierenga, Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er zijn al aardig wat fotografen aanwezig volgens mij maar jij mag natuurlijk gerust ergens in de loopgraven gaan liggen.
Is goed, ik zal even kijken of ik aanwezig ben! Ik moet namelijk 'helemaal' vanuit Groningen komen, maar desondanks lijkt het mij wel erg leuk om de meeting bij te wonen. Voorzover ik begrijp hebben de meeste trotse Ferrari bezitters al vele foto's van hun bolide. Mochten er als nog mensen zijn die professionele foto's van hun auto willen hebben, neem dan even contact met mij op! Mail: [email protected] Tel: 06-31958808 Website: Dennis Wierenga | Photography
INFO Deilmeeting 2015 Ik weet niet of er vanavond nog een aanmelding binnen komt, maar ik kan nu inmiddels zeggen dat het gaat om 41 auto's en 70 personen. Er kan altijd nog iets bijzonders gebeuren waardoor er 2 bijkomen of afvallen. We praten over 38 Ferrari's, 2 Aston Martins en 1 Porsche 996gt3 van onze vaste user Lewie. 1xF40 3x550 maranello 2x458 italia /spider 2x599 1x456gt 1x612 scaglietti 4x360 Modena/spider 2x360 Challenge Stradale 1xMondial 6xF430 / spider 1xF430 scuderia 2xF355 1x512TR 3x328 3x308 4x348 tb/ts 1x308gt4 Dino Er kan een druppel vallen op die dag, maar het zal wel loslopen. Ik heb er veel zin in, ik hoop jullie allemaal ook. Nogmaals, je moet er zijn tussen 08:30 en 09:30. De broodjes en koffie/thee/flesjes water staan klaar. Om 10:00 moeten we echt weg zijn daar. Er staat een nieuw stenen clubgebouwtje in de speeltuin (het houten ding is weg) en ze zijn bijna klaar met het nieuwe straatwerk.
Na lange tijd van rust weer even test gereden. Alles onder controle dus de rode Dino 308 GT4 is er ook weer bij. Arian