Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3570 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    10k in de Spyder gereden en 10 circuit dagen in de 348C. Ondanks dat ik vader was geworden :D. Ik had daarbij wel geluk dat ik meerdere keren voor m’n werk naar de Ardennen moest...prachtige ritjes daar gedaan na werktijd. FCN ritjes kwamen voor mij altijd op het verkeerde moment. Dat was jammer. Hopelijk komen ze volgend jaar beter uit. GoWheels en Mels Coffeechat waren erg leuk.
     
  2. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    De beste wensen voor 2018 aan jullie allemaal!
     
    Jonkheer likes this.
  3. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
  4. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ben benieuwd wat 71 jaar Ferrari ons gaat brengen, have a good one!
    Gr. Martin
     
  5. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Sowieso komt de Portofino dit jaar op de markt.
     
  6. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Lancering 488 'Speciale', Le Mans Classic...

    Gr. Martin
     
  7. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Ja, Le Mans Classic zou ik ook wel eens willen bezoeken, het komt er steeds niet van.
    En laten we hopen dat de Scuderia Ferrari ook beide titels pakt in de F1.
     
  8. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    6 Uur rijden, is te doen. Maar als je gaat moet je zorgen dat je er gewoon 3 of 4 dagen bent.

    Gr. Martin
     
  9. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Ja, helaas ben ik die periode van het jaar veel op reis en is het lastig om daar een paar dagen te kunnen zijn. Zou ook graag Le Mans bezoeken, maar ook die is moeilijk. Ooit....
     
  10. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Kaarten voor de Le Mans Classic en de naastgelegen camping reeds geboekt, deze keer met de Aston Martin, ideale campeerauto....In ieder geval meer bagageruimte dan de Alpine.
     
  11. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
  12. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Alle beste wensen voor iedereen en dat deze mogen uitkomen in 2018.

    Ons goede voornemen: de balans tussen (verplicht)werk en kwaliteit tijd die we in 2017 hadden, vasthouden. Je leeft maar 1x !

    Een wereldreis van een maand (middenin het rijders seizoen) slokte wel veel tijd op om te rijden maar dat is ruim gecompenseerd met 2x een trip naar italie.

    In mei waren we daar met Fchatters en hadden het geluk om door te dringen tot op villa D Este met onze bolides. Het leverde de plaat op in de tuin/fontein met de F430.

    In september waren we op het 70y bestaan in maranello met 17 man & vrouw, de grootste Fchat invasie ooit in Cavalino’s. Het was 3 dagen feest.
    Opkomst was meer dan 1000f’s die verzamelde in Parma en in convooi naar Fiorano reden. Indrukwekkend en iets om nooit te vergeten.

    Het rondje in de F40 op fiorano was wel een momentje voor mij persoonlijk maar ook even plaatsnemen in een 250GTO op Pebble Beach (omdat de sleutel zoek was) bezorgde een slapeloze nacht achteraf.

    Ook om Jacky steward in de P3/4 te zien plaatsnemen (en naar podium zien rijden) na 30 jaar de auto niet te hebben gezien was een mooi moment. Hij bezorgde Ferrari de wereld titel in die auto op de laatste race van het seizoen.

    Enkele dagen later stonden we in Halfmoonbay op het Ferrari 70y feest van USA. Wat een opkomst van exoten was daar! En het reed de volgende dag gewoon de weg op.

    Dan het rondje in de California op Laguna seca (Corkscrew) was gaaf en zag ik vooraf niet aankomen.

    Kortom een bijzonder jaar met veel F hoogte punten, ben benieuwd wat 2018 gaat brengen.
    Het kost nu eenmaal moeite (en tijd) om deze trips te plannen maar zijn stuk voor stuk de moeite waard geweest. Je weet vaak vooraf niet hoe het gaat verlopen maar altijd blijkt dat als je in gezelschap bent van gelijk gezinde er veel mogelijk is, spontaan meestal.

    Forza Ferrari
     
  13. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Nou, dat is een mooi jaar geweest, Fred. Nu dat zien te overtreffen in 2018 ;)
     
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mooi post nummer 430 van je.

    We zijn inmiddels al voor 2018 aan het bekijken wat we gaan doen. Goodwood revival staat al een paar jaar op de lijst alsook Le Mans classic. Als er aanmeldingen voldoende zijn gaan we echt plannen. Dus als je jezelf geroepen voelt....
     
  15. saviola9

    saviola9 Karting

    Jun 8, 2015
    78
    Full Name:
    Scott
    Allemaal de beste wensen voor 2018! Over mooie evenementen gesproken... afgelopen zomer bij Goodwood Festival of Speed geweest. Echt een geweldig evenement met ook veel unieke Ferrari's.
    Mijn voornemen voor 2018 is om daar deze zomer weer naar toe te gaan. Hopelijk in 2018 ook weer een keertje met een Ferrari meerijden. Laatste keer is alweer 4 jaar geleden..
     
  16. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Haha, ja, inderdaad, niet eens gezien. Zal kijken of het dit jaar te regelen valt om begin juli in Europa te zijn.
     
  17. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,286
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik heb er nu al zin in, of toch maar met de Bentley Turbo??
     
  18. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Vandaag (zondag) schijnt de zon, ligt er geen pekel (meer) en zijn de wegen droog geblazen.
    Het is fris maar uit de wind (dus dak dicht, helaas) en in het zonnetje (zonnebril op) is het heerlijk.
    Een paar Fchatters hebben plannen gemaakt om rond 13:30 een kroket/uitsmijter/pannenkoek naar binnen te laten glijden en binnen een uur weer op weg te zijn.

    Als je erbij kan/wil zijn: we verzamelen ergens op centraal punt (anders: om 12:30 bepalen exact waar en posten dat hier) voor alle deelnemers.
    Gooi hieronder je post als je van de partij wil zijn zodat we kunnen bepalen waar.
     
  19. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    Goed idee. Maar helaas al andere plannen vandaag. Next time.
     
  20. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dat ging snel! Het wordt de Stapelbakkers in Beesd.
    Verzamelen om 13:30 voor een (korte) lunch.
    Teller staat op 3 stuks nu.

    http://www.stapelbakker.nl/
     
    Jonkheer likes this.
  21. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Het was fris maar droog, zonnig en belangrijkste; gezellig.
    Helaas was het noodzakelijk na de rit een wasbox te bezoeken (er was gepekeld) om vervolgens op binnenwegen de boel droog te rijden.
    De bestelling bestond uit uitsmijters, salades en slecht 1 pannenkoek :p
    opkomst: 5 bolides waarvan 3 met ferrari. de (ronde)tafel was dus maar net groot genoeg.
    Terug tocht met ondergaande zon was geweldig maar wel met gesloten kap.
    Samengevat: de eerste (spontane)rit van Fchat zit er dus dus op, we schrijven 7 januari.

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Jeka and Jonkheer like this.
  22. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Het is zoals je zegt Oscar, tijd en werk zijn 2 issues maar ook krijg ik de vaste vriendenploeg steeds slechter geanimeerd om de bolide aan te trappen. Dan pak ik de Ducati of Harley maar en heb ik ook een aantal leuke uurtjes. Maar dat ze jou weigeren met die ongelofelijke 275 omdat je net te laat zou zijn.... Nou en, dan plakken ze je er toch even tussen?? Ik zal het wel nooit begrijpen daar. Die meeting was inderdaad helemaal top toen, was een leuke dag.

    Het is hier inderdaad allemaal wat rustiger, er zijn veel vriendenapp's en op Facebook wordt er ook over van alles gesproken. Ik ben zelf helemaal geen echte Facebooker, als er bij iemand een scheet dwars zit of de kat hoest denken ze dat nog moeten te vertellen daar. Ik ben er misschien iets te nuchter voor. Ik heb ook nooit getwitterd of op Instagram gekeken. Maar daar tegenover wel erg druk met Whatsapp, prive en zakelijk. Een mooi medium ;-)

    Melvok is natuurlijk gepensioneerd en heeft meer tijd voor alles, denk ik. Hij maakt dankbaar van onze site gebruik voor zijn evenementen etc maar organiseert echt leuke dingen. In oktober was er een meeting waar ik ook bij was en toen waren en meer dan 60 Ferrari's. Ik heb ze zelf geteld.
    Het is nu natuurlijk een beetje komkommertijd maar deze site staan en valt met onze aandacht en wat wij er met leuke beelden en tekst inproppen.
    Afgelopen jaar ben ik niet met de/een groep naar Italia geweest, wij kregen geen mensen bij elkaar omdat de meesten uitkeken naar September (70 jaar). Ik heb de Mille Miglia dus gemist, waardeloos.... Dat gaat mij dit jaar niet gebeuren en wij gaan zeker met een aantal auto's die kant op.

    La Passione ;-)


    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Jeka likes this.
  23. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Een goed begin mannen!

    Er ligt nog een heel jaar voor je Henk, hoewel ik moet zeggen dat een gaatje in de agenda vinden vaak het lastigste is.

    Gr. Martin
     
  24. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Voorafgaande aan de Ferrari Racing Days op Spa (11 t/m 13 mei) meldt de kalender van Spa voor 9 en 10 mei Ferrari Italië.
     

Share This Page