Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3587 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,369
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    De afgelopen 2 jaar heb ik Cars en Coffee in Peer (B) bezocht, in augustus staat deze in het teken van Ferrari. In 2016 stonden er ruim 50 Ferrari's en vorig jaar, vanwege het 70-jarig bestaan, ruim 70. Denk hierbij vooral aan de 8-cilinders in alle uitvoeringen.
    De Ferrari's worden centraal in het centrum van Peer verzameld, verder komen er nog enkele honderden klassiekers van allerlei pluimage. Ook kun je op diverse plekken wat eten en drinken.

    Dit jaar is Cars en Coffee de Ferrari editie op 2 augustus, het is echt een aanrader voor een ieder die in een ontspannen sfeer wil genieten van veel moois.
     
  2. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Valt in mijn vakantie, waarschijnlijk ga ik er naartoe.
     
  3. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,369
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Met de Ferrari?
     
  4. bramster

    bramster Karting

    Jun 22, 2004
    57
    Amsterdam
    Ik heb een verzoekje gekregen vanuit de stichting Make-a-wish om een zieke jongen van Groningen naar Den Helder te rijden met de F als onderdeel van de dag van zijn leven. Ik help altijd graag met dit soort dingen dus ik ga zaterdag 28 Juli om 07:30 bij de jongen langs om hem op te halen. Mochten er mensen in de regio Groningen zijn die zin hebben in een ritje Afsluitdijk in de ochtend om een leuke groep te vormen PM mij dan even, trakteer ik op koffie en gebak in Den Helder!
     
    Melvok and Jonkheer like this.
  5. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Ik ben er dit jaar ook weer met de Mondial.
     
  6. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Yes :D
     
  7. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Leuk evenement inderdaad! Verwacht er dit jaar weer te zijn.

    Gr. Martin
     
  8. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Bedankt voor de tip, Bert. Ik ga ook die kant op.
     
  9. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Top Bram ! Geeft een goed gevoel als je iets voor zo'n knul kan doen !

    Peter (F360) en ik (458) gaan de 19e Juli samen naar de jaarlijkse Maarten Memorial

    En daar rijden we dan patiënten van Rdam naar Zandvoort en ook over het circuit !
     
  10. Ben 360

    Ben 360 Rookie

    Jun 21, 2018
    11
    Belgium
    Full Name:
    Benny Dhooghe
    Helaas, het treffen in Peer valt voor het derde jaar op rij wanneer ik op vakantie ben...
     
  11. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Donderdag 2 augustus valt ook bij mij in de vakantie maar ben dan druk met inpakken. Ga toch kijken of dat anders kan.
     
  12. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Vandaag was er een coffee-chat meeting in Kerkdriel welke was georganiseerd door Ferrari-Owners-Club.
    We vingen echter aan bij Menno & Simone thuis waar de (ontbijt)koffie klaar stond (nogmaals dank voor jullie ontvangst). Het levens-motto/slogan op de garage deur viel bij op, mooie tekst om te lezen als je en rit begint en in de ferrari gaat zitten.
    In no time stond de oprit vol (incl. een Performante met forged composites via de firma Pon) en was het (tuin)terras geheel gevuld met deelnemers die even later richting Kerkdriel vertrokken.
    Daar stonden de eerste Ferrari's al geparkeerd en het terras gereed. De broodjes waren subliem als ook de locatie, een stekkie.
    Er was door Mel & Ineke weer een mega kaart gekocht voor Pieter & Petra om hun te steunen met de zware herstel periode van Pieter, we hopen hun weer snel te mogen begroeten!
    Kortom het was weer een gezellige ontspannen cars & coffee op een nieuwe (lees: geweldige) locatie en is ook voor herhaling vatbaar gezien de vele positieve reacties.

    enkele plaatjes:

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
  13. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik ben net weer terug uit het door mij geliefde Miami / Miami Beach / Florida Keys. Ik ben natuurlijk nog van de Miami Vice generatie en ben er dus ook dit jaar weer heen gegaan, net als vorig jaar in juni.
    De sfeer en de totale entourage, ik vind het geweldig daar. Maar ik zal jullie natuurlijk niet lastig vallen met mijn normale vakantiefoto's ;-)

    The Collection is de grootste Porsche en Ferrari importeur aldaar in Miami Coral Gables, en men heeft afgelopen april een nieuwe Ferrari dependance geopend aan de Biscayne Boulevard in Miami Downtown. Prachtige zaak en men heeft mij in diverse auto's geduwd. Dat volk is echt super gastvrij daar. Kijk ook even naar wat andere nieuwe auto's die daar in de valet parking stonden. Heerlijk....
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Jeka and RedMondialTCab like this.
  14. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Een dag erna ben ik even naar Prestige Import gereden, dat is de allergrootste Lamborghini dealer ter wereld, en gevestigd in Miami North. Ik was daar vorig jaar ook al geweest en heb toen al die Lambo's laten zien etc.
    Echter...men attendeerde mij op hun vers geopende pand ernaast, wat ze afgelopen November betrokken hadden voor het speciale spul. Ik had het in eerste instantie niet gezien omdat ik van de andere kant aan gereden kwam.

    Wat ik hier zag sloeg echt helemaal nergens op. Zoiets bij elkaar heb ik nog nooit gezien, echt ongelofelijk. Ik zag 2x918, 2x LaFerrari, 4xVeyron, 7x Pagani, een 3-4 SLR McLaren's en dan verder het hok nog vol met Lambo's, Ferrari's, Porsches en McLaren's.
    Aks iemand zegt hier staat voor meer dan 50 miljoen dan zou dat zo maar kunnen. Een kleine impressie....
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Jeka and RedMondialTCab like this.
  15. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Prachtig Henk. Je hebt weer een mooie trip gemaakt
     
  16. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Zo aan de foto's te zien heb je weer een hele mooie reis gemaakt.
     
  17. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Mooi Henkie! De V.S. is duidelijk een grote markt voor de autofabrikanten. Bizar hoeveel daar te koop staat zeg!

    Had Senna ooit iets met motoren? Of is die Agusta puur een marketing-dingetje.
     
  18. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ziet er goed uit Fred!

    Mooie trip Henk, goed bezig.

    Gr. Martin
     
  19. lewie

    lewie Formula Junior

    Apr 13, 2007
    515
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    Mooie foto's Henk. Niet normaal wat daar allemaal staat zeg. Daar kan je je wel een dag of wat vermaken.
     
  20. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Thanxs 4 sharing henkie, wat een collecties daar …

    Verkopen ze er ook nog wat van of hebben ze daar niets over gezegd … ?
     
  21. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Staat meer binnen dan buiten (op lege parkeerplaats) :D zo te zien. Niet verwonderlijk met die bloedhitte daar, je wil daar geen cabrio (midden op de dag) rijden.
    Nog een veiling bezocht? Of was deze trip buiten dat seizoen?
     

Share This Page