Any Factory M491 Owners / Photos out there? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
It is a bit more than that, essentially a 930 with a normally aspirated 3.2 engine. 930 suspension, wheels and brakes.
few more pics Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
A sad picture of my totaled m491. It was a great car. Unfortunately, way too much structure damage to be worth repairing. However, it all worked out. I spent the ins check on a 308 QV euro with money to spare. Image Unavailable, Please Login
I remember these. Didn't the factory stop sending over 930 turbos in the early 80's because of pollution Regs? So this was all you could get for a while?
i wish mine was white....were abouts is that car now? i can used the brakes off of it... im back dating mine to a 3.0 RS tribute and sadely someone painted mine red.
1985 Factory Turbo look. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
M491 includes the turbo spoiler? I like the look way better without it. The cab is beautiful the seats are great.
The M470 option Spoiler Delete for M491 Turbo Look is extremely rare. Most owners who prefer the look w/o the wing just swap out the deck lids.