Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 35 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Als een vaccin geen immuniteit als resultaat geeft, zal als gevolg daarvan ook nooit een einde komen aan de verspreiding van het virus of varianten daarvan. Gevaccineerden verspreiden net als ongevaccineerden... je kunt vaccineren tot je een ons weegt, het lost niets op, het virus verdwijnt er niet door. Sterker nog, de ramp wordt alleen maar groter, omdat virus na virus blijft rondgaan door de samenleving, zonder dat dit tot immuniteit gaat leiden. Alleen door natuurlijke infectie krijg je immuniteit, met het vaccin bereik je dat niet, het vaccin zorgt niet voor immuniteit. Het vaccin is niet de oplossing maar het probleem.

    Als tot je doordringt dat bovenstaande niets met complotten te maken heeft is er al een wereld gewonnen.
     
    cdriel, rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  2. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik blijf me steeds weer verbazen dat mensen de informatie van de overheid en omt/rivm zonder meer voor waar aannemen.
    "Lees de krant, en luister naar de persconferentie, dan weet u hoe het zit!"

    Verbazingwekkend en zorgelijk tegelijk. (Ervaringen uit het verleden...blablabla).
     
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik was even een paar dagen op (zaken)reis en heb weer wat "ervaringen" opgedaan die niet heel handig of zelfs nuttig zijn, eerder "een beetje dom"...

    Sorry Frans, ik mag dat niet meer hier. Jij mag raden waarom dat zo is. o_O

    Ho ho, ik heb nooit gezegd dat er voor mij nooit een vaccinatie zal komen. Ik heb de stelling dat het kan helpen voor bepaalde mensen (ik noem expres niet "groepen" want ik denk dat het per individu verschillend is). Ik ben het dus met onderstaande stelling maar gedeeltelijk eens.

    Ik onderschrijf dat het vaccin niet precies doet wat beloofd is, =het volledig doven van het virus. Maar denk wel dat er mensen een hoop ellende is bespaard met sommige vaccins. Het helpt dus wel in bepaalde gevallen erger te voorkomen. Na overwinning (met hulp van vaccin) kan mijn inziens "natuurlijke" immuniteit worden opgebouwd bij die persoon. Maar of dat ook daadwerkelijk zo is weet ik niet.

    Dat het allemaal te snel is gegaan heeft weer wel geleid dat bepaalde vaccins wel slachtoffers heeft geeist is mijn (eigen) idee, zonder dat daar exacte cijfers van zijn. Ik blijf van mening dat er teveel een richting wordt gedacht & gehandeld.
    Er hadden bijvoorbeeld al lang verplegers in een opleiding kunnen zitten voor meer dan 1 jaar inmiddels wat kan bijdragen voor nu maar ook in de toekomst. Als die een vorstelijk salaris was beloofd (en mijn inziens terecht hadden moeten krijgen) was er misschien wel een wachtlijst geweest om deel te mogen nemen aan die opleiding... Het had in ieder geval minder gekost dan wat de schade aan de economie nu is, schat ik. En we hadden er meer mee bereikt zowel nu als in de toekomst.
    Ik denk dat iedereen (inclusief de medici) het er mee eens zijn dat de afschaling van de IC afgelopen jaren een verkeerd beleid is geweest. Dat moet worden gecorrigeerd maar gebeurt niet.... Ik hoor daar weinig over terwijl dat wel de uitgang is.

    Dat nu de overheid (onder eigen drang?) de burger gaat dwingen een vaccin te nemen staat mij tegen en is mijn inziens (grondrechtelijk) verkeerd. Het brengt angst voor ongevaccineerden buitengesloten te worden. Dat dit weerlegt wordt door (gedwongen) een PCR test te moeten doen, doet daar niet aan af. Dat er nu een wet waarschijnlijk wordt opgezet om dat nog verder uit te bouwen is helemaal verkeerd en mag ook niet plaatsvinden. De grondwet is er om de minderheid te beschermen tegen de (zin/waanzin) van de massa.

    De stelling van De Jonge: Een prikkie voor je vrijheid druist daarom in tegen alles waarin ik geloof en motiveert juist om het niet te doen wat ook verkeerd is in mijn ogen. Eerdere vaccinaties die ik nam (terecht aangehaald door Chris in eerdere post) onderging ik vrijwillig en vond IK noodzakelijk om bepaalde gebieden te bezoeken. Het was een eigen keuze daarheen te gaan, ik had ook de keuze dat niet te doen.

    Ik zou wellicht het vaccin nemen (welke, wil ikzelf kiezen) als IK dat nodig acht maar zal nooit de app gaan gebruiken. Het is (mijn) persoonlijke keuze wel of niet te vaccineren en dat hoef ik aan niemand te bewijzen. Ik begrijp dus ook niet dat er door de overheid een onderscheid wordt gemaakt in de bevolking. Je zou het bijna vaccinatie rasisme kunnen gaan noemen. Of zeg ik nu weer iets te vroeg, wat later wel zo genoemd gaat worden?

    Als ik moet aantonen dat ik gevaccineerd ben, zou ik dat alleen met schriftelijk bewijs doen (zoals bij de eerdere reizen die ik maakte). Ik heb namelijk geen zicht op de app en wat daarmee gedaan (kan) worden. Niet dat ik de overheid verdenk maar de makers of zelfs de gebruikers. Ik kijk dan naar FaceBook. Die haalde ook zaken uit die niet klopte en kon dat jaren doen zonder dat dit ontdekt werd. Better safe than Sorry zeg ik dan maar.

    PS kan iemand mij al uitleggen waarom 12-16 jarige gevaccineerd moeten worden? Die niet ernstig ziek worden, nog steeds besmettelijk zijn na vaccinatie maar geen bedreiging voor de IC bezetting vormen.
     
    rob.kruiswijk, roger_l and Ajax de 1e like this.
  4. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,340
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Wat mij opvalt is dat geluiden zijn dat er meer jonge mensen (ook teenagers) “long covid” hebben. En guess what? Uiteraard zijn er al studies van verschenen.

    Mensen met Long COVID hebben klachten zoals vermoeidheid, kortademigheid, pijn op de borst, spierpijn, hoofdpijn, hartkloppingen, aanhoudende verhoging, langdurig verlies van reukvermogen, of kampen met een depressie of vergeetachtigheid. <bron RIVM>

    Tja, deze symptomen moeten dan toch wel long covid zijn, De Jonge zit er gelukkig bovenop.

    De verwachting is dat het huidige bestrijdingsmiddel (het vaccin) goed helpt dus gaan ze dat inzetten tot dat het tegendeel bewezen is.

    Ik sluit niet uit dat deze keuze ook met belangen te maken heeft in de OMT advisering groepen.





    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  5. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    rob.kruiswijk likes this.
  6. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,340
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Daarom is het zo belangrijk dat de rekenmodellen / aannames geopenbaard worden zoals de kamer meerdere malen uitgevraagd geeft.

    Dus we worden in de maling genomen tot dat het tegendeel is bewezen zou ook hier een stelling kunnen zijn.

    Wellicht dat de kamerleden het even kunnen uitvragen bij De Jonge of kunnen zij deze onduidelijkheid wel beantwoorden aan de grote massa?




    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  7. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #857 roger_l, Sep 17, 2021
    Last edited: Sep 17, 2021
    Volgens de Volkskrant was afgelopen maandag de vaccinatiegraad 77%, en afgelopen dinsdag 63,3%. Het lijkt erop dat het aantal ongevaccineerden met de dag stijgt door de vaccinatiecampagne!

    Volgens het wetenschappelijk instituut RIVM is de vaccinatiegraad 85%, zoiets heet wetenschappelijke consensus en daar moeten we vooral op vertrouwen, net als de overheid.

    Daarna zijn ze nog eens gaan rekenen, en nu komen ze weer uit op 82%.

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/bijna-82-procent-van-volwassenen-volledig-gevaccineerd-na-herberekening-rivm~b0faba24/

    Dat heet in de wetenschap voortschrijdend inzicht. Nu staat op de RIVM-site dat ook het aantal geplande prikken al is opgenomen. Wellicht volgt er nog een herberekening en blijkt dat 30% niet is komen opdagen. Het is ook moeilijk om een streepje te zetten achter de naam en dat te moeten optellen. We wachten het af.
     
  8. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #858 328gts1987, Sep 17, 2021
    Last edited: Sep 17, 2021
    Ik begrijp de horeca mensen wel dat ze niet willen (lees: kunnen) meewerken aan het paspoort/app/deurbeleid debacle. Het is (mijn inziens) hun taak niet om te controleren (zijn ze er eigenlijk wel toe bevoegd?) Het is de verantwoording van de bezoeker zelf of deze risico wil lopen of niet. Eigen keuze dus, iets wat Den Haag anders ziet.

    Bovendien geeft een paspoort niet aan dat je virus vrij bent, alleen dat je minder ernstig ziek kunt worden (als je geluk hebt).
    Het zijn dus de ongevaccineerden in het bezit van een PCR test die echt virus vrij zijn. Dus als men een veilige omgeving wil creeren moet je PCR test voor iedereen verplicht stellen, zoals in een vliegtuig (en dan ook de crew testen leerde we van de olympische spelen).

    Het is ondoenlijk voor de horeca om maanden (of bijna een jaar) verplicht dicht te gaan (onder protest) en nu de verantwoording te krijgen van toezicht. Betalende klanten wegsturen omdat deze zelfkeuze toepassen?! Dat had Den Haag (knappe koppen) wel vooruit moeten zien. Regeren is vooruit zien zeg ik maar, ook in Corona tijd.

    "corona uit"
    Dat Omtzigt weer aan de slag gaat zie ik als positief. Hij is de enige die als een David tegen Rutte durft op te staan en als enige met succes. Omtzigt verwoorde het goed in zijn eerste interview. Rutte heeft net als Kaag en Bijleveld een motie van afkeuring maar hij blijft zitten?! Hij heeft maar 1 agenda en die is voor hem zelf: Minister President worden. Iets wat niet past met de steken die zijn gevallen onder zijn verantwoording, meerdere keren inmiddels.
    "corona .."
     
  9. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dit is waanzin ten top, net als wat ik al herhaaldelijk hoorde in (gerenomeerde) talkprogramma's:
    "Het nemen van een vaccin is toch zoiets als het behalen van een rijbewijs, je kunt toch geen mensen in het verkeer loslaten zonder rijbewijs? Dat is toch onverantwoord?"

    En dat zou een gegronde reden moeten zijn een vaccin te nemen?! Wat een waanzin.

    Alsof een kunde (het besturen van een voertuig) het zelfde is als een lichamelijke conditie (het wel of niet dragen van een virus)...
    Ik zie totaal geen overeenkomst tussen iets "kunnen" en het ondergaan van iets (een aandoening) welke je bovendien niet kunt beheersen/besturen. Dat laatste overkomt je zonder dat je daar iets aan kunt doen.

    Het geeft alleen maar aan hoe desperaat het beargumenteren is geworden in mijn ogen. Mensen lijken te vergeten dat er dagelijks mensen in het verkeer deelnemen zonder rijbewijs (zoals mijn schoonmoeder, die heeft die nooit gehaald maar fiets vrolijk rond) en komt elke dag thuis, zonder ongelukken. Ze is wel gevaccineerd wat ik heel goed begrijp met haar leeftijd en kwakkelende gezondheid. Daar heeft een rijbewijs of vergelijk daarmee totaal niets mee te maken.
     
  10. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
    Omtzigt heeft op alle moties keurig met de Junta meegestemd gisteren. Prikken van kinderen, etc. Omtzigt is controlled opposition.

    Nu de QR-maatschappij er is, kunnen we ons opmaken voor de rest.


    Verstuurd vanaf mijn Mi10T Pro met Tapatalk
     
    rob.kruiswijk likes this.
  11. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,340
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  12. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,340
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Slovenië is de volgende

    https://www.euractiv.com/section/politics/short_news/slovenia/

    Ik sluit niet uit er een Europese corona maatregelen agenda is voor de verschillende landen.

    The green-pass (EU vaccinatie paspoort project dat starte in 2018) wordt dus gewoon Europees stap voor stap per land ingevoerd, project roadmap EUDCC: https://ec.europa.eu/health/sites/default/files/vaccination/docs/2019-2022_roadmap_en.pdf

    https://www.euronews.com/travel/amp/2021/07/26/green-pass-which-countries-in-europe-do-you-need-one-for

    https://www.covidpasscertificate.com/europe-digital-green-pass/




    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  13. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Nu ken ik 3 mensen die geen smartphone hebben. Gewoon zo’n Motorola pop-up ding, en uiteraard een ouderwetse Nokia (nog steeds verkrijgbaar). Één van deze personen weigert om zo’n smartphone aan te schaffen, ook om de kosten die er aan kleven. Hij kan het wel betalen, maar hij vindt het belachelijk ;) Bovendien wil hij zich vrij blijven bewegen in de maatschappij.
    Ik vraag me af, wanneer de gestapo aan zijn deur staat, om hem een gratis smartphone op te dringen :D
    Nu vraag ik me af, waarom ze in Afrika niets te eten hebben, maar hoe ze daar wel allemaal met een smartphone kunnen rondlopen….die worden uiteraard nagenoeg gratis verstrekt. Bedenk zelf maar met welke doelstelling ;)
     
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #864 328gts1987, Sep 18, 2021
    Last edited: Sep 18, 2021
    Dat ze in Africa een (smart)mobile hebben is hetzelfde voor ons een heilige koe te hebben. Je eerste geld gooi je daarin. Dat de betaal constructie van bellen anders is dan hier ligt puur aan het feit dat niemand daar een bankrekening (of zelfs een bankgebouw) heeft. Alles gaat daar prepaid en dan hou je het opladen nog over als uitdaging in de bush. Vaak doe je dat met solar paneeltjes.

    Wonderlijk is het echter dat je daar (far & away) rijdt en een (plaggen)hutje ziet met een TV schotel op een stok ernaast :D
    Meestal hoor je dan in de buurt wel een generator draaien :D:D:D.
    Vraag je dan naar hun meest favoriete TV zender dan is dat meestal MTV cribs o_O

    Hoe dan ook ik vermoed niet dat het vaccin zover de bush in dringt, corona wel vrees ik. Hoe dat uitpakt zullen we waarschijnlijk nooit precies weten.
    Wel weet ik dat bepaalde "westerse" ziekten niet voorkomen in Africa, maar goed ook. Ze hebben daar wel andere belangrijkere zaken...

    Afijn terug naar de app. Is het niet zo dat je nu die QR-code kunt printen in een papier versie? Staat alleen je initialen op maar verder geen persoonsgegevens geprint. (wat de QR code zelf over iemand meld staat er niet bij). Op deze manier willen ze die groep "binnen" houden.

    Echter vernam ik ook dat de QR-code app niet rood kan worden als je meld (bij GGD) dat je besmet bent. Anders gezegd: je loopt gewoon door met je groene app :confused: na controle...
     
  15. Melvin Diagnosi

    Melvin Diagnosi Formula Junior
    Rossa Subscribed

    May 15, 2016
    317
    Amsterdam
    Full Name:
    Melvin Williams
    Wel fijn die Corona app

    weet gelijk de hele overheid waar jij op welk moment was..... maar daar gaat het natuurlijk niet over ;)
     
  16. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Eigenlijk gaat mijn verhaal daar over: ook in de sportwereld (uiteraard ‘bepaalde’ sporten) worden app’s opgedrongen…..weinigen protesteren nu nog, of zien in wat er gaande is, maar je privé-gebeuren komt aardig in het gedrang. Uiteindelijk gaan de gegevens de hele wereld over (als dat al niet gebeurd).
    Jouw gezondheid, en eventuele vaccinaties, zou een zaak tussen jou en je huisarts moeten zijn, niet van de overheid, publiek of facebook!
     
  17. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,340
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  18. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik wilde dit eigenlijk geeneens lezen, maar volgens mij zijn mensen die dit verzinnen of normaal vinden, klaar voor psychiatrisch onderzoek, in elk geval verminderd toerekeningsvatbaar…o_O
     
  19. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Nu om het sportveld op te kunnen ook een app verplichting. We zijn dan in de buitenlucht, toch? Hoeveel besmettingen zijn in de buitenlucht geweest?
     
    Ajax de 1e likes this.
  20. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Vorige week kwam ik al niet het hockeyterrein op om mijn eigen kind op te halen. Wat zegt u mevrouw, heb ik een QR-code nodig om mijn eigen kind op te halen? Ja, (zonder een krimp te geven) daar heeft u een QR-code voor nodig en anders wacht u maar buiten...

    Kind kan er zelf nog wel opkomen (alweer tegenstrijdig) maar mag de sportkantine niet in.

    Er zijn nog altijd leeghoofden die dit normaal en terecht vinden
     
  21. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,340
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Je moet eerst van jezelf houden voordat anderen van jou kunnen houden en dat zit bij Hugo wel snor. Die man houdt enorm van zichzelf. Dat kan niet anders als je je voortdurend in clownsschoenen aan het volk vertoont. Dat begon al naast de koning op het bordes, toen het kabinet werd gepresenteerd. Een normaal mens zou dan normale schoenen aantrekken, al was het maar om het staatshoofd niet te outshinen. Zo niet Hugo. Hij vond dat hij zelf alle aandacht had verdiend. Wat dacht zo’n flapdrol met zijn overerfde positie nu helemaal?

    Het bleef niet bij de schoenen. We kregen de zonnebank en baartje er ook nog bij. Uiterlijkheden, maar belangrijke uiterlijkheden. Een minister van Volksgezondheid die een bruine tint belangrijker vindt dan huidkanker is per definitie ongeschikt voor zijn functie. Maar als populist scoort hij er wel punten mee. Bij Hugo gaat het niet om de inhoud, maar om de verpakking.

    Die lijn heeft hij altijd volgehouden: de boodschap gaat voor het beleid. Iedere persconferentie mag hij Rutte nawauwen dat het nog niet goed gaat, maar dat we er bijna zijn. Dat doet hij net wat omslachtiger en minder welbespraakt dan de premier, maar dat deert hem niet. Er is immers altijd iemand die graag naar hem luistert en dat is Hugo zelf. Dus gaat hij door en door met uitleggen dat de samenleving binnenkort open mag! Wanneer dat is weet hij niet, om de 2 weken komt hij met een update.... enfin, u begrijpt het.

    Iedere expert roept voortdurend dat Mark en Hugo moeten stoppen valse verwachtingen te wekken, maar Hugo en Mark luisteren niet. Ze willen namelijk perspectief bieden. Niet door beleid, maar door magische bezweringsformules.

    Perspectief hebben ze geboden:
    - Alleen inzetten op vaccinaties, andere medicatie niet onderzoeken.
    - Avondklok invoeren, en nadat deze afgeschaft was meld Ernst Kuipers dood leuk dat de avondklok niets heeft bijgedragen om het aantal IC opnames te verminderen
    - Fieldlabs: Het kabinet heeft één miljard uitgetrokken voor testevenementen, waaraan in totaal zo’n 200 duizend deelnemers kunnen meedoen.
    - Vervolgens Dansen met Jansen
    - Corona toegangsbewijs (of ter wel invoering EU vaccinatie paspoort), uitgezonderd zijn o.a. het horeca personeel zelf die hoeven dat weer niet te tonen, logisch toch?
    - Sinds 3 september: ‘De vaccinatiegraad moet meer dan 90 procent zijn volgens Hugo', waar dat percentage vandaan komt, hoe en wanneer een 90% vaccinatiegraad gerealiseerd kan worden wordt niet benoemd, laat staan wat voor versoepelingen dit gaat opleveren.
    In het volgende interview fragment wordt het allemaal weer een stuk duidelijker uitgelegd door Hugo...... puff


    - En zo kunnen we lang doorgaan. Er is geen logica, het is niet meer te bevatten.
    - Volhouden!, we zijn er bijna, nog even en dan valt het zorg personeel om, dan heb je de poppen echt aan het dansen met Jansen.
    - De volgende episode wordt verwacht over twee weken.

    Hugo heeft de juiste mentaliteit om een ras populist te zijn. Maar na zoveel mooie praatjes en zo weinig succes gelooft het volk Hugo niet meer. Ook voor het populisme is hij niet goed genoeg, maar hij blijft het proberen zolang hij daar de ruimte voor kan nemen.
     
    roger_l, cdriel and Ajax de 1e like this.
  22. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Alleen psychopaten en sociopaten zijn in staat een dergelijk 'beleid' uit te voeren.

    Kruis maar aan...

    Hoe wordt iemand gediagnosticeerd als sociopaat?
    Om de diagnose antisociale persoonlijkheidsstoornis te krijgen, moet iemand ouder zijn dan 18 jaar.

    Hun gedrag moet een patroon vertonen van ten minste drie van de volgende zeven kenmerken:

    1. Ze respecteren geen sociale normen of wetten. Ze breken consequent wetten of overschrijden sociale grenzen.
    2. Ze liegen, misleiden anderen, gebruiken valse identiteiten of bijnamen en gebruiken anderen voor persoonlijk gewin.
    3. Ze maken geen plannen voor de lange termijn. Ze doen vaak dingen zonder na te denken over de gevolgen.
    4. Ze tonen agressief of geïrriteerd Ze belanden consequent in gevechten of doen anderen fysiek pijn.
    5. Ze houden geen rekening met hun eigen veiligheid of de veiligheid van anderen.
    6. Ze volgen geen persoonlijke of professionele verantwoordelijkheden op. Dit kan onder meer inhouden dat ze herhaaldelijk te laat op werk komen of dat ze hun rekeningen niet op tijd betalen.
    7. Ze voelen zich niet schuldig of berouwvol omdat ze anderen pijn doen of mishandelen.
    Andere mogelijke symptomen van een antisociale persoonlijkheidsstoornis kunnen zijn:

    • Ze lijken kil omdat ze geen emoties of interesse in het leven van anderen tonen.
    • Ze gebruiken humor, intelligentie of charisma om anderen te manipuleren.
    • Ze hebben een gevoel van superioriteit en een sterke, veroordelende mening.
    • Ze leren niet van fouten.
    • Ze kunnen geen positieve vriendschappen of relaties onderhouden.
    • Ze proberen anderen onder controle te krijgen door hen te intimideren of te bedreigen.
    • Ze komen regelmatig in juridische problemen of plegen strafbare feiten.
    • Ze nemen risico's ten koste van zichzelf of anderen.
    • Ze dreigen met zelfmoord zonder dat ze dat ooit zouden doen.
    • Ze zijn verslaafd aan drugs, alcohol of andere middelen.




     
    rob.kruiswijk likes this.
  23. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,340
    Netherlands
    Full Name:
    Rob


    Gewoon negeren dat is het makkelijkst, het interesseert Rutte en de Jonge niets, die zijn met zichzelf bezig.


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  24. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Hij krijgt wel steeds meer gelijk…..
     
  25. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef

Share This Page