Gaan er nog meer members hier op 19-21 Nov naar Mugello voor de Finali Mondiali 2021 ? Vliegtickets waren geen probleem: 2 personen v.v. van Brussel naar Bologna voor maar € 68 !
Hier het complete programma. Werkelijk weer de moeite waard ... https://www.ferrari.com/en-EN/corse-clienti/finali-mondiali-timetable-2021
Het stond in de planning, helaas is het evenement 2 weken naar voren gehaald en precies in een weekend dat ik niet kan. Zou voor mij de eerste keer zijn geweest, had er ontzettend veel zin in..
Je moet er wel heen Bernard, da's niet gratis. Maar een kaartje zal in het slechtste geval wel heel weinig kosten toch ? Laat je het daar van afhangen ? Je moet dat echt gaan zien !
Snap ik, een meesterlijk mooi evenement. Jammer dat we hier niemand warm voor zien lopen, dit gaat over de HOBBY met hoofdletters ...
Ik was er in 2018 in Monza met Zenith de Ferrari dealer in Sion , normaal gesproken is de toegang gratis voor de leden van een Scuderia Ferrari Club . Image Unavailable, Please Login
Loop al jaren warm voor de Finali Mondiali, hoor, Mel! Ook dit keer weer ! Zie je ginds! Ex-The Strad
Dan verwachten we een mooi verslag voor de BTW-verdieners die achter blijven en de schatkist vullen. Want die moeten er ook zijn (om de hobby) en andere zaken te bekostigen, waaronder de wegen waarop we rijden...
Hi, ik ga ook heen met vrienden. Jaarlijks uitje! Ik kan alleen nog nergens kaarten vinden? Jullie een idee?
Vrijdagmiddag is het zover ! Vliegen we naar IT ... Zaterdagmorgen 08.00 pikken we de Pitskaarten op .... en gaan genieten van het programma op de zaterdag en de zondag ... https://www.ferrari.com/en-US/corse-clienti/finali-mondiali hier kun je ook live streamen !
Mel & Tarek zijn op dit moment op Finaly Mondiali en hebben het geluk de Daytona SP3 real life te zien. Ik moet zeggen aan de beelden die ik tot nu toe gezien heb dat ze boven op/in de actie zitten. Een foto die ik van hun kreeg wil ik hier alvast delen om eens te polsen wat we ervan vinden: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Return to Imola for the Ferrari Finali Mondiali 2022 The Autodromo Enzo and Dino Ferrari in Imola is set to host next year’s Ferrari Finali Mondiali from 26 to 31 October 2022.
Wat mij opviel was dat het gehele circuit er ongelooflijk schoon en netjes uitzag, was ik niet gewend de afgelopen jaren bij andere circuits. Alles rook ook alsof het net schoongemaakt was, gedweild , geen peukjes, geen propjes papier of kauwgom op de tegels. Kortom: ongelooflijk goed voor elkaar daar ... Maar het gaat Ferrari dan ook om maximale PR en dat was dus zo. Races van de 488Gt3's in de Coppa Shell en de Coppa Pirelli. Nog niet vaak meer dan 8 stuks totall-loss gezien in 2 dagen ... het ging er ff anders aan toe dan in de huidige Formule 1 ... En dan waar we echt voor kwamen: de F1 auto's, de FXX en FXX-K . Echt iets prachtigs en bij deze Finali Mondiali waren er ruim twee maal zoveel te zien en vooral horen .... Geluiden kan ik hier niet zo ff laten horen maar ik post wat foonpix hier ... View attachment 3240455 View attachment 3240456 View attachment 3240457 View attachment 3240459 View attachment 3240460 View attachment 3240461 View attachment 3240464 View attachment 3240468
Ging wat mis bij de plaatjes die we wel in de algemene draad hebben gepost ... het zij zo. Van uit alle delen van de wereld waren er rijders en bezoekers, we spraken met een man uit Argentinie, eentje uit Korea etc. Met hun auto's kwamen ze uit Est, NO, D, SP en oo wat Engelsen .. Een speciale Ferrari P-plaats was er wel maar die was (italiaans) te klein. Mooie en ook lelijke auto's ... in ieder geval vwb kleurstelling soms ... Paar shots ... en onze fotograaf kon een half uurtje mee in de 599XX die het Nurburgrecord op zn naam had ... een sensatie ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login