Bovenstaande artikel moeten ze eens op de voorpagina vd telegraaf zetten. (netjes onder het “prikcampagne krijgt boost” artikel) Dit lijkt me toch net iets belangrijker voor iedere Nederlander dan dat artikel over “huizenprijzen blijven pieken” ! Sent from my iPhone using FerrariChat
En dit is ook het WEF 12/12/2021 : https://www.weforum.org/agenda/2021/12/talk-children-vaccine-covid19-expert/ Schandalig! Sent from my iPhone using FerrariChat
Beste Roger, is IC-bedje van een obesitas 70plusser zullen bezetten ook niet generaliserend? De afgelopen 10 dagen zijn 2 mensen uit mijn directe omgeving overleden aan de gevolgen van COVID19 en ja het waren 70plussers maar verre van obesitas, en ook beide waren geen drinker of roker.
Het is treurig zulke berichten te moeten lezen Bert maar het is de “schuld” niet van kinderen dat dit gebeurt. Als je een beschuldigende vinger wil wijzen zal dat richting China zijn of ten minste over de grens waar het vandaan is gekomen. Het is de realiteit dat wij de afgelopen 100 jaar de leeftijdgrens hebben opgerekt met medicijnen, behandelingen en medische zorg. Daar zit een maximum aan en die hebben we misschien wel bereikt (of zelfs overtroffen). Nu er een virus is die dat duidelijk laat zien door de “zwakkere” het hardste te treffen is triest maar was ook te verwachten met zo’n koets, gericht op ouder worden. Die IC arts hierboven zei het precies goed, het leven houdt een keer op, voor iedereen. Dat zal met mij maar ook met jou gebeuren. Dat dit nu gebeurt (vervroegd) door een virus is niet de schuld van kinderen lijkt mij. Je opmerking dat je aangeeft dat het niet alleen +70 jarige met obesitas treft is terecht. Het treft meer dan alleen die groep, helaas. Echter ik zie een polarisatie die er niet is. Beide kunnen jullie er niets aan doen wat er nu gebeurd. Maar beide beleven de gevolgen op drastisch verschillende manier. 1 ding hebben ze gemeen, het virus. Echter is jou ervaring (helaas) onomkeerbaar. Maar voor standpunt van Roger is er wel nog tijd dit bij te stellen. Echter moet dat ook niet te lang gaan duren. Die volgende generatie moet ons gaan verzorgen en dragen in een wereld/omgeving die wij overdragen. Door hun daarin ernstig te beperken (en zelfs te belemmeren door school te ontnemen) lijkt mij een verkeerde zaak. Ik schat (doordat ik je ken) dat je het daar ook mee eens bent. kortom ik zie polarisatie maar die is er eigenlijk niet als je van elkaar begrijpt wat de gevolgen zijn. gecondoleerd met het verlies, ik wens je sterkte toe met het verwerken van dit verlies in deze tijd van samenzijn.
89,2% van de overledenen is ouder dan 70, de gemiddelde BMI = 30,5 10,8% is dus jonger dan 70, waarvan het overgrote deel ook nog eens tussen de 60 en 70 >90% heeft co-morbiditeiten: https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/sterfte https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen Er zijn 2,6 miljoen jongeren tussen de 12 en 25 die geen enkel IC-bed bezetten maar wel opgesloten zitten en die hebben gemiddeld nog een jaar of 60-70 te leven. En dan 2,6 miljoen jongeren beschuldigen van 'eigenpijperij' terwijl die al bijna 2 jaar het overduidelijke slachtoffer zijn van JUIST de eigenpijpers van 60+ is een gotspe. Laat de 60+ groep zelf beslissen wie ze wel of niet willen zien, maar laat de jeugd een zo normaal mogelijk leven leiden, ipv ze te onderwerpen aan de idiotie van de angsthazen. Als de jeugd het oploopt hebben ze een paar dagen een snotneus en kunnen daarna vrijelijk zich onder de ouderen begeven omdat ze natuurlijke immuniteit hebben, die ook beschermd tegen overdracht. De spuit doet dat overduidelijk niet, in tegendeel.
Ik denk dat deze discussie laat zien dat er duidelijk een beleid is Waartegen nix opgewassen is, zelfs niet logische redenatie. Het opschalen van IC kost geld, maar lockdown’s toch veel meer. Het afschalen van reguliere zorg kost ook (onbekend) aantal mensenlevens die niet geteld/meegerekend worden in de Corona cijfers. Daar sluit Rutte & Co zich volledig voor af. Onverantwoord in mijn ogen voor de mensen die op dit moment (reguliere) zorg nodig hebben. On-democratisch in mijn ogen zelfs want er zou geen onderscheid moeten zijn in zorg behoefte.
Nee hoor, we gaan niet naar een totalitaire Staat die gaat bepalen wanneer we wat wel en niet mogen met de QR... de niet-werkende mondkapjes het hele jaar, lekker op het strand met je QR en je mondkapje... De deug-karavaan/volgelingen zijn met hun QR inmiddels naar de Alpen...
Vraag mij af of Rutte nog steeds met een WEF tasje rond loopt en alle toegestuurde WEF boeken al uitgelezen heeft. https://www.ninefornews.nl/briefwisseling-tussen-rutte-en-klaus-schwab-opgediept-een-lakei-die-zijn-meester-antwoordt/ Hoe is het mogelijk dat - South Africa inmiddels het laagste corona alert-level 1 heeft, zie de details op de gov pagina. https://www.gov.za/covid-19/about/coronavirus-covid-19-alert-level-1, en de omikron piek gehad hebben... en - Er vandaag een artikel in de telegraaf geplaatst is over het “langertermijnplan” van onze dictators. “Een andere manier van leven nu corona langer blijft”?? De Jonge? denkt nog steeds dat hij voor een kleuter klas staat, ‘opdracht aan iedereen’ [emoji81] Image Unavailable, Please Login Sent from my iPhone using FerrariChat
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat er ingrijpende maatregelen worden genomen om de maatschappij, waarin we voorheen leefden, te veranderen. Het gebeurt nu onder je ogen! Er zijn 2 kampen: diegenen die in de maatregelen geloven en zonder nadenken opvolgen, en diegenen die alles in twijfel trekken, onderzoek doen, en vechten voor hun vrijheid. Waar twee kijven, hebben twee schuld. Oftewel: je kan niet alle berichtgevingen naast je neer leggen. Censuur is duidelijk aangetoond, en dit zou het doel zijn om de middelen te heiligen. Voor uw en onze veiligheid.... In de media was tot voor kort een eenzijdige berichtgeving. Je gelooft toch zelf niet dat er maar één verhaal is??? We weten inmiddels wie de directe eigenaren zijn van diezelfde media. ALLES wordt opgekocht door dezelfde investeringsmaatschappijen. De grote vraag is: wil je een controlemaatschappij, waar je elke 3, 6 of 9 maanden een vers vaccinatiebewijs moet overleggen middels jouw 'intelligente telefoon'? Elk bioscoopbezoek, museum, concert, rally waar je voorheen in vrijheid, zonder verantwoording, naar toe kon gaan op elk gewenst moment, spontaan met je zoon in de auto kon springen om een weekend in de Alpen alle hoeken van de piste kon laten zien: over en uit. Het moet nu wel eens duidelijk zijn dat de cijfers aan alle kanten weerlegd kunnen worden. Zojuist weer een professor in de statistiek mogen aanhoren, wat er gebeurt als je de cijfers op verschillende tijdstippen in de statistiek toepast of aanlevert. Alles verschuift naar de richting waar je 'het resultaat' naar toe wilt hebben. Daar had ik vroeger al veel discussies over met mijn docent statistiek. Toevallig een broer van een minister van volksgezondheid destijds. Het blijft dan ook raar dat men de overheid blind blijft volgen, terwijl er GEEN openheid van zaken is. NIEMAND mag hier zijn twijfels over uitspreken, of heeft inzage in de cijfers. Overigens ook niet in gemaakte afspraken met de farmaceutische industrie. Stel, er is een wereldziekte ontstaan waar we nooit meer vanaf komen. Is dit dan het leven wat je voor ogen had? Elke paar maanden een middeltje wat jouw gezondheid moet garanderen? En daarmee ga jij voortaan elke stap die je doet, aan de buitenwereld tonen???? Aan de andere kant: als deze ziekte in het voorjaar nagenoeg verdwenen is, hoe gaat je leven er dan uitzien? Kom je geheel blij en gerust weer uit je cocon? Is het leven dan weer als voorheen? App kan weer van je telefoon? Je hebt je vrijheid weer helemaal terug? Je mag en kan dan weer gaan en staan waar je wilt? Vraag je af of een gereguleerde vrijheid, wel vrijheid is....ik vindt van niet.
WEF 2020 uitnodigingen aan , Kaag, Hoekstra, en wie zijn er nog meer uitgenodigd in 2020? En wie hebben een invitation voor 17/01/2022? De WEF Davos meeting in Zwitserland van 17/01/2022 is uitgesteld, er komt nu een Online event, dus nog meer mensen die daar lekker anoniem aan mee kunnen doen, zo bereik je nog meer mensen. https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/12/de-staat-pleegt-een-coup-wappies-hebben-gelijk-samenwerking-met-great-reset-wef-en-permanente-verandering-van-dagelijks-leven/ Sent from my iPhone using FerrariChat
Ik melde hier al dat SA totaal van strategie is gewijzigd en dat blikt nu al vruchten af te werpen. Ze accepteren de variant en laten die de vrije loop. Gevolg: virus dooft. Zelfs NOS pakte dit bijzondere feit al op. Maakt wel opmerking dat vele hier al Corona hebben gehad.... dat zou volgens de gegevens/cijfers die RIVM heeft van SA niet kloppen trouwens. Of komt er nu toch bovendrijven dat de “modellen” die gehanteerd worden niet kloppen? Teveel aannames als input.... afijn, ik ben hier nu en kan iedreeen verzekeren dat dit de exit strategie is. Het loopt hier niet zo’n vaart met doden. Ik zou me in NL meer zorgen gaan maken waar die oversterfte die Cees netjes bijhoudt vandaan komt. afijn de NOS: https://m.facebook.com/groups/113414342051694/permalink/4705723036154112/ Ik denk dat mijn voorspelling op de kerstkaart voor komend jaar nog wel eens aan de late kant kan zijn. Hier in SA behandelen ze besmette patiënten niet met vaccin maar met medicijnen. Doden aantal is laag. Het lijkt dus te werken en het immuun systeem van het menselijk lichaam heeft wel moeite met covid maar met juiste behandeling van beschikbare medicijnen (ivermectine) blijkt het te werken. Vraag me af hoe lang dit medicijn nog achter het slot van De Jong blijft.
Het momentum (lees: lessen die we geleerd hebben) gebruiken om een exit strategie/beleid in te zetten waarbij we kijken naar o.a India (met laag vaccinatie graad) die “verrassend” goed doet. Massaal boosteren kan (bewezen) leiden tot nieuwe varianten, zeker als deze worden toegepast op patiënten met een immuun-afwijking. Wat hoogst waarschijnlijk de oorzaak is van omikron variant. Oversterfte cijfers in EU laten een vertekend beeld zien, statische cijfers worden (her)gebruikt om beleid te rechtvaardigen, niet om een duidelijk beeld van huidige status weer te geven. Media in India (welke niet afhankelijk is van overheid subsidies) onderzoekt en past echte journalistiek toe met (Onafhankelijk)onderzoek wat zelfs aanleiding geeft tot overheidsfunctionarissen voor het gerecht te krijgen. Dit wordt allemaal besproken met “de Belgische Maurice de Hond” die nu in India verblijft. Voor iedereen zeker het aanhoren waard aangezien hij zijn antwoorden baseert op pair reviewed onderzoek: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar reacties hier op dit gesprek, is dit het moment voor exit strategie? Wie wil er na dit aan te horen nog een booster?
Er vallen mij een aantal dingen op: 1. Er zitten miljoenen tegenstanders op telegram (ja, in Nederland, ik denk ook niet meer dan 2 miljoen, dus een minderheid) in diverse actiegroepen tegen het beleid, waar het verzoek was geplaatst om de kerstdagen even pas op de plaats te maken: daar heeft iedereen gevolg aan gegeven, wat betekent dat er een enorme saamhorigheid is! Dit zijn mensen die NIET bang zijn voor corona, NIET tot de risicogroep behoren, maar WEL bang zijn voor de toekomst van hun kinderen, WEL bang zijn voor totalitaire overheidsmaatregelen, WEL bang zijn voor verlies van hun vrijheden, WEL bang zijn voor langetermijneffecten van vaccinatie, en zo kan ik nog wel even doorgaan. 2. Mensen die zich zonder omhaal laten injecteren met het experimentele 'vaccin', zijn zich niet eens bewust van het bestaan van het WEF! Voor wie dat nu nog niet weet: (vrij vertaald) Wereld Economische Forum. Men heeft er vaak geeneens van gehoord!!! Ik mag aannemen dat de voorstanders alhier, daar inmiddels wel van hebben gehoord, en zich ook bewust zijn geworden van de rol die het WEF in dit geheel speelt. Het papier van Van Houwelingen toont dat aan. Kaag ontkent het geeneens. Toch wel iets, wat in de pers eens uitgelegd mag worden aan het werkvee.....
Eeuuh,. nee hoor. De grens van onsterfelijkheid ligt eigenlijk al binnen handbereik. Die discussie zal in achterkamertjes gevoerd worden of het ethisch verantwoord is; want technisch weten we hoe dat moet. (Ik chargeer) 'simpelweg' zorgen dat onze telomeren zich continue blijven delen. De (westerse) tieners van nu horen eigenlijk al een gemiddelde leeftijd te bereiken van 100 jaar of ouder. Goede voeding en medische wetenschap zijn enkele pijlers daarin.
Even een weetje: ondertussen is dit topic vanaf vanochtend 09:00 uur 225 X bekeken! (eindmeting op 13:00 uur) (Ik wilde dat graag even weten, dus nu een keer bijgehouden!) Het blijkt dus ofwel een interessant topic, ofwel er zijn een paar die hun nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen (of er is een bot actief...)
Uiterst lezenswaardig stuk voor geprikten en ongeprikten... https://janbhommel.nl/de-doemdenker-van-dienst/
Als je A zegt ga je ook B zeggen, toch? In een brief van 4 maart 2021 schrijft een hoge ambtenaar dat het WEF vroeg om financiering ter hoogte van 651.000 euro, ten behoeve van het opzetten en ontwikkelen van het “Global Coordinating Secretariat”. Het bedrag wordt zonder morren overgemaakt. Op de totale Nederlandse begroting wellicht geen groot bedrag, maar wel belastinggeld dat weggesluisd wordt naar een organisatie waar de Nederlandse burger geen inspraak in heeft en ook geen democratische controle op heeft.
Was deze hier ook al geplaatst? Ik had er ook al wat over gezegd: ordinaire technieken uit de psychologie! Als je er gevoelig voor bent, heb je het niet in de gaten….. Image Unavailable, Please Login
Als een ambtenaar uit een gemeente zonder overleg gemeenschapsgeld doorsluist naar een onderneming die hem gaat helpen een ondemocratisch secretariaat op te zetten zodat zijn plannetjes erdoor gedrukt kunnen worden heeft hij/zij toch een probleempje. Als je dat met een heel land doet valt dat volgens mij onder de noemer 'hoogverraad', zeker als ook blijkt dat je de liniaal langs dat 'plannetje' kunt leggen en ieder ijkpunt overeen komt met dat 'plannetje' (overigens ook bekend onder de naam 'lockstep' van de Rockefellers, geschreven in 2010 en exact volgens het scenario). Doel van het WEF is om het MKB te slopen, en dat lukt aardig met een lockdown omwille van een compleet onschuldige Omikron. Dat is nou wat die Schwab bedoeld met 'ze small window of opportunity'. Geen complot, keurig terug te lezen in zijn eigen boek waar Rutte op zijn verzoek zulke lovende woorden over schreef. Het plan is aan het mislukken, vandaar de haast en angstige blikken. Het woord 'tribunaal' doet ze sidderen, maar gelukkig is er nog een D66'er die dan het woord maar verbied. Het was flink druk op de wegen, een teken dat de bevolking voor een groot deel niet meer meedoet, en dat is ook de enige uitweg. Stoppen met die onzinnige QR slaat het fundament er onderuit.
Ik hoop dat de voorstanders van het beleid dit nog (willen) begrijpen….misschien kunnen ze de situatie verdedigen of uitleggen hoe het nu echt zit? En inderdaad lijkt er sprake van hoogverraad, alleen is het de vraag wie dat stokje oppikt…..
Gelukkig hebben we in 2022 / 2023 geen tekort aan ‘omikrom’ vaccins. Contractueel is dat allemaal uitstekend geregeld voor de verschillende ‘platforms’. Bestellingen zijn geplaatst en er zijn nog aanvullende bestel opties mogelijk. De prik capaciteit wordt nog verder geoptimaliseerd zodat de overheid straks elk kwartaal het prikje tijdig kan toedienen (leeftijd 5-100 jaar) en een certificaat kan afgeven voor een tijdelijk geldig 2G corona toegangs bewijs. Wat je allemaal niet in 2 kamer vragen kan uitleggen. https://hetanderenieuws.nl/hugo-komt-met-prikabbo-iedereen-minimaal-2-x-prikken-per-jaar/ Sent from my iPhone using FerrariChat