Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 75 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,541
    Dat heet gewoon normaal presenteren.
    Dat doet ieder mens bewust en onbewust.
    Sterker nog, ik had niet anders verwacht van een goed bekeken presentatie.
    Zou ik ook doen als ik iets moest presenteren aan 3 miljoen kijkers....

2. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,541
    Waarom zou je het MKB willen slopen?
    Een van de grootste inkomsten bron van regeringen.
    Ik ben zelf MK-er en serieus getroffen door die pannekoeken in Den haag; maar heb wel het gevoel dat veel mensen onze politici te slim achten.
    Het meeste geld wordt nog altijd verdiend in een vrije economie... tot nu toe dan.

Lockdowns zijn meer een manier om de verantwoordelijkheid af te schuiven van het kabinet naar anderen.
    Denk dat daar bij de politici de grote angst zit; wat gebeurt er over 5-10-15 jaar als er toch (hopelijk) een gedegen onderzoek komt naar deze crisis.
    Niemand wil daar verantwoordelijk voor zijn; vandaar ook ineens KPMG die aanbevelingen doen en notabene een OMT die bijna mee regeert.
    Daarnaast leggen Peppie en Kokkie ook de eindverantwoordelijkheid neer bij de afzonderlijke veiligheidsregio's.

3. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Zie je, daar heb je het al..... :D

Normaal presenteren is niets mis mee, maar hier is geen sprake van een 'presentatie'.

4. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Om ze aan het infuus van de overheid te krijgen, en dat is al aardig gelukt. Menig kapitaal en pensioen is al door ondernemers geofferd om nog in de lucht te kunnen blijven, want de 'vergoeding' van de overheid is verre van 100%. De Bol punt coms en Amazon's van deze wereld slopen de lokale ondernemers, precies de plek waar ze het geld willen hebben. Zou de economie echt op gang komen dan dient zich het volgende 'probleempje' aan: de torenhoge inflatie die nu nog niet echt zichtbaar wordt.

rob.kruiswijk likes this.
  5. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,541
    Sorry, vanuit een monetair standpunt klopt dat niet helemaal.
    Bol en Amazon kunnen ook alleen maar bestaan omdat er concurrentie is.
    Zij het op kleine schaal; maar een aanbieder is ook voor de overheid niet goed.
    Het MKB laat het geld in NL zitten; de Amazon's sluisen alles weg.
    Precies wat je dus niet wilt als overheid.

roger_l and 328gts1987 like this.
  6. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,541
    We worden iedere dag continue door verneu….. reclame is niets anders dan dat.
    Daar kijk ik niet van op.
    Een gort droge feitelijke presentatie zou veel slechter ontvangen worden.

7. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    De propaganda machine draait op volle toeren:
    - volgens B Johnsen (UK) 90% ongevaccineerden op IC’s
    - initiatief nemer Herstel nl overleden aan Covid
    - meerdere influencers aan Covid overleden

enz.
    Tja…

ciao
    Oscar

8. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Terwijl er een vernietigend rapport over de invoering van 2G en 3G door Hugo 5 weken is achtergehouden:
    https://www.rechtspraak.nl/SiteCollectionDocuments/2021-43a-en-2021-43b-Spoedadvies-Tijdelijke-wet-uitbreiding-coronatoegangsbewijzen-en-Tijdelijke-wet-differentiatie-coronatoegangsbewijzen.pdf

Roept Hugo vandaag dat 2G de 'oplossing' is om uit de lockdown te komen....
    https://www.nrc.nl/nieuws/2021/12/29/de-jonge-2g-invoeren-om-lockdown-niet-langer-te-laten-voortduren-a4073625?utm_source=push&utm_medium=topic&utm_term=20211229

Als je nu nog niet in de gaten hebt dat het alleen maar om de invoering van de QR gaat en niet om de besmettingscijfers omlaag te krijgen heb je als lezer echt een gigantische plaat voor je kop.

En let wel, zonder boostertje mag je niet naar binnen!

9. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,125
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Er is geen enkele reden voor een lockdown. De modellen van het RIVM slaan werkelijk nergens op. De cijfers zijn laag en dalen alleen maar. Maar nu komen ze natuurlijk niet met spoed bij elkaar om een advies te geven. Alles werkt maar 1 kant op.

rob.kruiswijk, Ajax de 1e and roger_l like this.
  10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Je hoort niks meer over de verhouding gevaccineerden / ongevaccineerden in de ziekenhuizen in Nederland. De toegezegde 'duiding' door Hugo aan Caroline van der Plas/BBB komt maar niet. Zouden de cijfers niet meer zo gunstig zijn voor de propaganda?

Grote ophef en heisa als Thierry Baudet zich afvraagt of iemand overleden is aan een vaccinatie, maar iedereen staat wel op het graf van Robin Fransman te stampen om het gelijk te halen. Hypocrieten.
    1.000 doden per week extra... en geen onderzoek. Als dat Corona-doden waren geweest mocht niemand nog de tent uit.

11. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
  12. Dr. E

Dr. E Rookie

Sep 8, 2019
    42
    file:///var/mobile/Library/SMS/Attachments/9a/10/C4CB91D2-553D-49E6-87A1-E540E0E200A1/sat1.mov

Sent from my iPhone using FerrariChat.com mobile app

13. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Dat zegt hij niet Oscar, hij zegt dat 90% geen booster heeft gehad, dat is heel iets anders

rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  14. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Nog een eigenwijs debieltje die het met z'n leven moest bekopen. Ondertussen ligt z'n al even slimme broertje ook nog altijd te spartelen in het hospitaal.
    Ik zeg dan: Komaan domoor, maak plaats voor diegenen wiens kankerbehandeling al maanden uitgesteld wordt omdat idioten als jij niet in de medische wetenschap geloven.
    Iemand die niet in vaccineren gelooft? Prima, dat is je grootste recht, maar sterf dan thuis.

https://www.lemonde.fr/disparitions/article/2021/12/28/grichka-l-un-des-deux-freres-bogdanoff-est-mort_6107525_3382.html

15. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik kan me niet heugen dat een wappie lol in andermans Corona-leed heeft gehad of in vaccinatie-schade (Australië gaat nu 76.000 gevallen financieel compenseren), omgekeerd lijkt er een heel andere moraal te heersen. Ik zou me schamen als ik zo diep gezonken was, maar kennelijk hoort het er allemaal bij

16. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Ik zou me pas schamen wanneer ik als niet-gevaccineerde, een bed in een ziekenhuis toebedeeld kreeg dat aanvankelijk bedoeld was voor iemand met kanker oid. Wees als gevaccineerde of niet-gevaccineerde gewoon consequent. Zo moeilijk is dat niet.
    Je gelooft in de medische wetenschap? Goed, laat je vaccineren.
    Je gelooft niet in de medische wetenschap? Ook goed, je laat je niet vaccineren en draagt er de gevolgen van. Maar kom niet janken om een bed en verzorging in een ziekenhuis, omdat je dan ineens wel in medische wetenschap gelooft?

Dit heeft geen zak met wappie, lol of wat dan ook te maken.
    Iemand die het persé beter weet dan dokters, wetenschappers, virologen,... prima, maar wanneer je dan toch ziek wordt, laat je dan helpen door de dorpstovenaar of zo. Die vindt misschien wel een of andere toverspreuk die je verder helpt.

17. cdriel

cdriel Karting

May 30, 2016
    173
    De kans om in het ziekenhuis terecht te komen is nog steeds even klein als vorig jaar. Waarschijnlijk zelfs kleiner met die omicron variant aangezien die milder lijkt.

Dit soort gevallen wordt overal breed uitgemeten in de pers. Ik zou niet zo snel in de propaganda trappen. In België probeerden ze hetzelfde vorige week met een beroemde kickbokser. Dood door covid, antivaxer.
    Totdat zijn vriendin de media opzocht en aangaf dat hij ergens anders aan gestorven was.
    Het doel van dit soort berichten is volgens mij enerzijds mensen bang te maken zodat ze zich alsnog laten prikken en anderzijds de tweedeling te bevorderen zoals je in de reactie van Rolex kan lezen.

De 391 topsporters die na de prik in elkaar zakten (280 dood), heb ik nog niets over gelezen. De gigantische oversterfte sinds week 30 ook nauwelijks.
    Die oversterfte is ook nog eens prominent in leeftijdscohorten die lager zijn dan die waarin de covid-sterfte voorkomt.
    Als je gaat uitrekenen hoeveel kwalitatieve levensjaren wij uitruilen om er een paar van obese bejaarden te winnen, denk ik dat mensen het wit om de neus trekt.

Als we toch kieskeurig zijn. Het gemiddelde BMI van covidpatienten op de IC in NL is 29.6.
    Ik heb nog nergens iemand die vetkleppen horen uitschelden dat ze na twee jaar nog steeds te zwaar zijn. Sterker nog, tot op heden heb ik de Jonge en Rutte nog nooit het allerbelangrijkste advies horen geven aan zwaarlijvige mensen: NU AFVALLEN.
    Helpt ze meer dan mondkapjes of handjes wassen. Persoonlijk denk ik zelfs dat het ze meer helpt dan de prik.

Verstuurd vanaf mijn Mi10T Pro met Tapatalk

roger_l and Ajax de 1e like this.
  18. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Doen de ‘obesen’, rokers en alcohol-gebruikers dan hetzelfde. En ook als je vaccinatieschade oploopt?
    En graag ook straks de mensen die te weinig sporten volgens de beweegnorm, ook een bed weigeren?
    Dat soort zaken kunnen eenvoudig via de QR-app ‘afgehandeld’ worden. Dat is dus waar de grote jongens op zitten te wachten.
    Puur volgen van gedrag, en daarop gedragsbeinvloeding. Belonen en straffen via de QR!

Ik zou graag van de klokjesmeneer vernemen: als jij willens en wetens vaccinatieschade oploopt, blijf je dan ook even weg van het ziekenhuis?

Just asking for a friend….

rob.kruiswijk, roger_l and cdriel like this.
  19. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Wat is dat voor ongelofelijk kul-argument? De wetenschap bestaat juist bij de gratie van tegengeluid/discussie, en juist dat tegengeluid ontbreekt compleet in dit geval. Dus is er dan wel sprake van 'wetenschap' als ieder ander geluid wordt weggedrukt, virologen en immunologen met een langjarige staat van dienst worden weggezet als idioten of dissidenten? Uit de Pfizer-papers (zul je wel niet van gehoord hebben), waartoe de Rechtbank Pfizer heeft opgedragen en die overal openbaar in te lezen zijn, is overduidelijk geworden dat ze de boel compleet statistisch geflest hebben en de conclusie is dat het middel erger is dan de kwaal. Het is juist extreem triest dat zoveel mensen vertrouwen in de 'wetenschap' en de politiek hebben gehad en er met boter en suiker zijn ingegaan. Of wil je nog beweren dat vaccinatie heeft geholpen als we in exact dezelfde situatie zitten als vorig jaar met nu 85% geprikt en inmiddels, omdat het middel zo goed werkt, 26% 'geboostered'? Zelfs de uitvinder van de mRNA-techniek, groot voorstander van het vaccineren van kwetsbare groepen, is nu van Twitter gegooid omdat hij (te) kritisch was over het vaccineren van groepen die niet tot de risicogroepen behoren. Dat is de man waar jij zo in geloofd overigens. De 'wetenschap' is mede ten grave gedragen de afgelopen 2 jaar door de politiek en de media, en niet in de laatste plaats door de wetenschap zelf.

20. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #1870 328gts1987, Dec 31, 2021
    Last edited: Dec 31, 2021
    Ik sluit me aan bij Roger en Overtuig u zelf middels dit rapport uit canada over hoe testgroepen zijn samengevoegd, dat testgroepen waren samengesteld uit gezonde mensen die geen onderliggend leiden hadden.
    De gebruikte (gezonde) testgroep doorstond de vaccinatie met vlag en wimpel (logisch) en daarna kregen uitgeslotenen van de testgroep (ouderen, zwangere vrouwen en nu dus kinderen) het vaccin. Zonder dus ooit op deze groepen getest te zijn...

En nog erger: de relatieve bescherming van het vaccin gepropageerd als absolute bescherming (lees: je bescherming met vaccin is helemaal geen 95%)

Dit gaan we komende tijd in de msm zeker te horen krijgen, het is te groot om te ontkennen.

https://www.canadiancovidcarealliance.org/media-resources/the-pfizer-inoculations-for-covid-19-more-harm-than-good-2/

21. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    En op 20 december 2020 (vorig jaar dus) had iedereen die dat wilde het ook al kunnen lezen, want het staat gewoon in het rapport van Pfizer zelf. Een beetje statisticus had dit kunnen begrijpen:

https://janbhommel.nl/het-pfizer-biontech-vaccin-tegen-het-sars-cov-2-virus/

22. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ajax de 1e and 328gts1987 like this.
  23. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Hugo laat het volgende rapport dat uitspreekt dat 2G medisch of besmettings-technisch klinklare BS is ondersneeuwen; hij zal toch geen andere agenda hebben?

Ajax de 1e likes this.
  24. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,125
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Wie nog denkt dat we niet in een politiestaat leven:

Share This Page