Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 87 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ajax de 1e likes this.
  2. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik zei het al: 2022 jaar van de waarheid.

Ik denk alleen dat verschillende "hoofdrol-spelers" de dans gaan ontspringen. Maar het is goed dat het publiekelijk bekend wordt wie het waren en wat ze deden.

Persoonlijk heb ik er minder last van gehad, ben gewoon (met boeren verstand erbij) door gegaan met de handel & wandel. Deed ook "gewoon ritten in de lock-down periode, met commentaar hier als gevolg.... Later sloten enkele alsnog aan :rolleyes: ....

Maar ik vind het helemaal dramatisch voor mensen die dierbare hebben verloren (zonder afscheid te mogen nemen) of hele bedrijfstakken zijn benadeeld door het eigengereid gedrag van deze sleutel figuren.
    Alsook het 2G/3G de-bakel waarbij zelfs kinderen moesten gaan vaccineren om in de pas te lopen, totaal onzinnig en onnodig. Hopelijk geeft het geen schade op lange termijn.

Er is veel gaande met "grens overschrijdend gedrag" in de msm op het moment, maar wat voor gedrag is dit dan?
    Kan dit dan wel (ongestraft) blijven vraag ik me af. Wat die De Jong allemaal gedaan heeft (achter de schermen) om maar zoveel als mogelijk kans op cariere te maken in Den Haag is gewoon absurd. Maar zal allemaal uit gaan komen, Jesse Klaver ontkend dit "gedrag" van De Jonge al niet...

Ajax de 1e and roger_l like this.
  3. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    903
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Naast de corona-soap, komen er ook nog andere misstanden aan de orde in de Kamer:

Er zijn slechts een paar nuchtere zielen die de kamer keer op keer aanspreken, maar ze lijken wel doof voor elk probleem in dit land.
    Alles wordt opzij geschoven. Wat is dit voor beleid? Is het nog wel beleid te noemen? Ik had mijn personeel al vanaf de tweede verdieping uit het pand geschopt, maar kennelijk is het de tendens om maar eindeloze 'praatgroepjes' in het leven te roepen.
    Vooral op de gevestigde orde blijven stemmen mensen! Dan komt het vast een keer goed.

roger_l likes this.
  4. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    De 'hoofdrolspelers' gaan gewoon door. Kuipers onderzoekt de mogelijkheden hoe mensen die geen vaccinatie kunnen krijgen toch een QR kunnen krijgen (waarom dan????) en voor de jeugd wordt het boostertje toch mogelijk zodat ze op vakantie kunnen. Dat is het advies van een medicus... zolang je niet in de gaten hebt dat het om de invoering van de QR gaat en niet om een virus blijft het onlogisch...

2 berichten van vandaag:
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/584663318/kuipers-wil-jongeren-van-12-tot-17-jaar-booster-aanbieden

Attached Files:

Ajax de 1e likes this.
  5. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    17 maart is het te laat...de stembussen zijn dan gesloten. Stem wijs.

6. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  7. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Gisteravond is bij Nieuwsuur het RIVM, OMT en VWS voor de bus gegooid.

Wat blijkt? Het 'onafhankelijke' <kuch> OMT wordt aangestuurd door ambtenaren van het VWS en OMT-adviezen worden actief gewijzigd vanuit VWS, notulen achteraf aangepast (met dezelfde taalfouten) waardoor in de uitwerking zogenaamde onafhankelijke adviezen van het OMT haaks op het oorspronkelijke OMT en RIVM-advies worden uitgevoerd.

https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/13889/artikel/2416816-ministerie-bemoeide-zich-met-omt-adviezen
    https://www.npostart.nl/nieuwsuur/VPWON_1246712

De linkse partijen staan opeens op hun achterste poten en eisen een debat.

De 'experts' van het OMT worden dus door ambtenaren van VWS aangestuurd; tot zover de 'wetenschap', het begrip 'expert' en het begrip 'onafhankelijk'.
    Eenzelfde 'wetenschap' was ook al duidelijk over de nutteloze avondklok en de lockdowns ten koste van 540.000 levensjaren. Of de cijfertjes over de bezette ziekenhuisbedden.
    De Kamer wacht nog op de onderbouwing waarom de verhouding geprikt/ongeprikt in de ziekenhuizen niet wordt vrijgegeven, evenals het onafhankelijke onderzoek naar de oversterfte.

Overigens was er al in een vroeg stadium iemand die vroeg of de adviezen wel onafhankelijk tot stand komen... maar dat was een wappie.

En zo vluchten nu alle ratten van het zinkende schip, het grote voor-de-bus-gooien is begonnen...

Attached Files:

rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  8. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #2158 roger_l, Feb 12, 2022
    Last edited: Feb 12, 2022
    Hellup! Het boostertje werkt nog geen 4 maanden.... op naar de volgende! Maar ongevaccineerden mogen nog altijd niet zonder test de kroeg in...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/387548590/cdc-booster-na-4-maanden-minder-effectief?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitter

Laat ik nou een schermafdrukje hebben uit een ziekenhuis van vanmorgen... welgeteld 1 ongevaccineerde... en 19/20 double of triple geprikt. Gek he dat ze die cijfertjes niet willen openbaren vanwege 'privacy'... welke privacy?

Attached Files:

9. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    903
    Holland
    Full Name:
    Steef
    En ondertussen hoor je niemand er over klagen dat iedereen die getest is, nu in de nationale dna-databank is opgeslagen.... :D

rob.kruiswijk and roger_l like this.
  10. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik geloof dat het druk is op voor de Ridderzaal op het Binnenhof....

Ik verwachte dit soort acties (wereldwijd) eigenlijk eerder maar het is er nu toch van gekomen.

Afijn, ik denk dat de grote correctie nu is ingezet en dat er verschillende het zinkende schip zullen afspringen en anderen (die voor wappie zijn uitgemaakt (Mona Keizer) of continu in het belang van de burger (Hiddema, Caroline van der Plas) hebben betoogd wel worden aangehoord/platform krijgen in msm. Beter te laat dan nooit zeg ik dan maar.
    Ook zal uitkomen hoe de burger "bespeeld" is. De eerste tenenkrommende mailtjes liggen al op straat en er zullen er nog vele volgen waaruit de waanzin (lees: wanbeleid) zal blijken.

Ik vind het verbijsterend dat de democratie waar wij zo prat op gaan pre-corona, zo snel af kon takelen in een DDR beleid waarbij censuur en burger controle openlijk werd toegepast. Nu zal de werkelijke toedracht (en de grote lessen die we daar van leren) hopelijk de boventoon gaan voeren ipv de getallen uit de IC's (die nog steeds niet transparant zijn....na 2 jaar)

De huidige oversterfte is ook een zorg die nauwelijks aandacht kreeg, zo ook het leed van de onbehandelde zieken die maar moesten wachten met behandelingen door de druk. Het wordt een leerzame les die we (helaas achteraf) gaan leren in 2022.

Ajax de 1e likes this.
  11. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ook pre-corona was het al bal.

Verdiep je maar eens in de 'stikstof-crisis'; gebaseerd op lariekoek uit een RIVM-model. 162 Natura-gebieden, in totaal 80 meetpunten voor natte depositie en 10 voor droge die nog niet eens de helft meten als wat het model berekend en met een grenswaarde die een factor 7 lager ligt dan in de omringende landen. En met dat lariekoek-model leggen we bouwprojecten stil, moeten we 100 km/h rijden en gaan we 25 miljard gemeenschapsgeld in een bodemloze put gooien. Zou je Nederland ontdoen van alle inwoners en industrie dan zouden nog altijd 40 Natura-gebieden niet voldoen. Maar als DDR666 het uit de modellen van het RIVM wil hebben, dan komt dat uit de modellen van het RIVM en hebben ze een stok om mee te slaan. Dat heet wetenschap en dat heten experts... het zijn puppets van de macht die alleen budget krijgen als ze doen wat de politiek hen opdraagt en toewerken naar een gewenst resultaat.

12. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    903
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Die 100km/h was bedoeld om de EV een betere kans te geven......zie je al die dingen al aan de kant staan als er 130 gereden mag worden?

roger_l likes this.
  13. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    In Duitsland word je uitgelachen als je op de snelweg met een EV 100 Km/u rijd. Levensgevaarlijk. De Nederlanders met een EV zullen daar ondertussen wel een naam hebben. Nu nog EV’s met een caravan op de snelweg dan is het plaatje weer compleet.

Nu ook 30Km/h in de steden voor de veiligheid [emoji106] is ook goed voor je range! “Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure” (WLTP 2.0, 30 Km/h in de stad en een extra categorie met caravan trekker)

Sent from my iPhone using FerrariChat

14. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2164 rob.kruiswijk, Feb 12, 2022
    Last edited: Feb 12, 2022
    Als we zometeen een virus hebben van teveel EV’s met te weinig laadpalen capaciteit door dat het (groene) electriciteitsnet overbelast raakt kunnen we tijdelijk de maximale snelheid op de snelweg naar 70Km/u verlagen en in de stad maximaal 25 Km/u zodat iedereen die een EV heeft een grotere range krijgt en alsnog kan blijven rijden en opladen.

Dat 90% van het weggebruikers nergens last van heeft doet er niet toe.

Ik zou er niet raar van staan te kijken als het huidige kabinet met zo’n tijdelijke oplossing aankomt mocht het zover komen. Bijvoorbeeld in de winter.

Ajax de 1e likes this.
  15. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

Jul 25, 2008
    14,261
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Ik ben positief getest, quarantaine nu, geen enkele echt vervelende bijwerking en met een paar Paracetamolletjes weer helemaal de bink :)

Maar weet nu ook hoe ik daar aan kwam ...

Image Unavailable, Please Login

roger_l, ChrisW1, Jeka and 1 other person like this.
  16. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,437
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Een DNA databank is eigenlijk zo gek nog niet om alle crimineeltjes onder de bevolking vlot in de kraag te kunnen vatten, begrijp niet waarom dit niet eerder is gebeurd, net als een vinger afdruk van iedereen die in Nederland is ingeschreven in het bevolkingsregister. Simpel, doeltreffend en pak kans bijna 100% als je beide goed registreert. Maar ja dat zal wel weer niet mogen vanwege al dat AVG gezever.

17. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Je kunt ook iedereen een enkelband om laten doen of beter nog iedereen chippen zodat de overheid weet waar iedereen is. Dat is ook handig als de overheid iemand zoekt of wil weten waar iemand geweest is.

De maatregelen om de massa te controleren worden met drogredenen bekrachtigd, corona pas, digitale Europese identity, DNA database, digitaal geld, etc het gaat naar om 1 ding. Controle en machtsoverdracht naar niet gekozen (EU) psychopaten.

Je kunt het ook bij de bron aanpakken, veel hogere straffen, uitzetting, grens controle weer invoeren is ook nog niet zo gek, Engeland is er weer mee begonnen [emoji3]

Ajax de 1e likes this.
  18. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Binnen het Amerikaanse leger is massaal geprikt. Aangezien de data binnen het leger niet gemanipuleerd worden, wordt nu ook duidelijk welke enorme schade is toegericht.

Een enorme toename van hartschade, waarvan 13% permanente hartschade heeft opgelopen... alle soorten van kanker die opduiken etc etc In de afgelopen 5 jaar 1.7 miljoen militairen die acute ziektes kregen, in de 10 maanden na de vaccinatie 22 miljoen acute ziektes. In het leger werk(t)en gezonde mensen...

In een panel van deskundigen worden de resultaten besproken.

Korte versie: https://www.instagram.com/tv/CZf24fkoO0X/
    Lange versie: https://thehighwire.com/videos/covid-19-a-second-opinion-roundtable-in-d-c/

Ajax de 1e likes this.
  19. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Hier komt het "T-cel" verhaal weer naar voren, die blijkbaar afneemt bij gevaccineerden volgens verschillende onderzoeken. De T-cellen zijn ook een immuun systeem voor kanker en de gevallen van kanker neemt dus toe (verdubbeld) daar in het leger. Schokkend en wellicht een voorbode voor de rest.
    Ben benieuwd wat hiermee in de EU wordt gedaan, als er al wat mee gedaan wordt.

rob.kruiswijk, roger_l and Ajax de 1e like this.
  20. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Het was een voorspelling van een aantal zeer gerenommeerde wetenschappers (virologen, vaccin-experts en immunologen); Schetters, van den Bossche, Bahkdi, Borger, Coleman, Capel, Cahill; allemaal weggezet als wappies en doodgezwegen. Hun gelijk konden ze niet bewijzen, alleen op grond van hun kennis konden ze het wel beweren. Het bewijs krijgen ze nu, en niet alleen hier maar op vele fronten wordt alarm geslagen. Ook de booster wordt nu voor de meeste mensen afgeraden door de EMA en de WHO. Israël heeft een record-aantal doden na het 4e shot.

Praat maar eens met begrafenisondernemers in NL (doe ik) of actuarissen (doe ik); er wordt op dit moment heel veel onder de pet gehouden.
    Tante van mij van 85 is overleden, 7 dagen boven de grond omdat het crematorium topdrukte heeft.

Maar 3G houden we erin! Als beloning zeg maar...

21. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger

Attached Files:

22. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,437
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Geloof niet dat we hoeven te weten waar iedereen is, maar wel dat het handig is om daders te kunnen vinden aan de hand van een dna databank in combinatie met een bevolkingsregister voorzien van vinger afdrukken van alle Nederlanders. Zou niet weten wat daar op tegen is. Inderdaad de controle aan de grenzen weer invoeren is zo gek nog niet. Een ieder die in Nederland wil wonen moet zijn DNA afstaan in combi met vingerafdruk, zo niet dan gaat het feest bij voorbaat niet door. Volgens mij doen ze dit in de verenigde Staten al heel lang met die vingerafdrukken.

23. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2173 rob.kruiswijk, Feb 14, 2022
    Last edited: Feb 14, 2022
  24. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    903
    Holland
    Full Name:
    Steef
    #2174 Ajax de 1e, Feb 15, 2022
    Last edited: Feb 15, 2022
  25. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    De omerta doorbroken (of het patiëntengeheim...)

Share This Page