F40 is gewoon de heilige graal van Ferrari. Het zusje van de Enzo (MC12) had die spoiler wel, en is wat mij betreft beter geslaagd qua uiterlijk.
Nogmaals de big 5. Blijk ik ze ook allemaal in het geel gezien te hebben.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Precies. Na de F40 en de 288 staan er heel wat andere wagens op mijn verlanglijstje voordat je bij F50, Enzo en LaFerrari komt, ook van andere merken.
Alles beter dan de originele wielen, die zijn zó onitaliaans! Die doen afbreuk aan de auto. Speedlines zou mijn pre zijn.
Laat de eigenaar maar beslissen wat hij mooi vindt, de puristen zullen dat bij hun eigen auto -als ze die hebben- dat ook doen denk ik
Ook niet voor puristen maar wel in prachtige omgeving (SA): Image Unavailable, Please Login Franschhoek voor stadhuis tijdens lunch reed deze voorbij Bij nader inzien een look a like maar toch, in kerst sfeer (en kleur)
Beter een goede (dat is dan wel een voorwaarde) replica op straat dan een garage queen die je alleen een keer op een veiling ziet.
Een goed uiteinde en hou ook voor volgend jaar alles heel inclusief je gezondheid! Image Unavailable, Please Login
Sorry, geen Ferrari maar niet minder gemeend (de laatste rit van het jaar) Image Unavailable, Please Login
Soms heeft een file ook zijn voordelen.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Omdat de 348 de laatste tijd veel aandacht heeft gekregen (Roel tb, Frederik spider en Paulus de Challenge) hier wat plaatjes. 348 tb 348 ts 348 Spider 348 GTB - 320 pk ipv 300 348 GTS 348 GT Competizone - 50 gemaakt 348 tbf 348 tb Zagato - 10 gemaakt volgens de verhalen 348 Barchetta - herbouwd na de crash van een 348 348 Challenge Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
In Maastricht stond op Interclassics een zwarte 348 Zagato te koop. Volgens mij de enige keer dat ik er in NL eentje heb gezien!
Voor mij niet, ergens eind jaren 90 begin 2000 stond er ook 1 op de beurs in Houten. Met excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet mijn favoriete creatie, heb er verschillende gezien (USA & Italie) maar blijf bij het "basis" model.