https://www.wanttoknow.nl/inspiratie/gastcolumns/waarom-dient-omt-info-geheim-te-blijven/ Belangenverstrengelingen, ik sluit niet uit dat sommige Belangenverstrengelingen als een misdrijf gekwalificeerd kunne worden met strafvervolging.
Zo!! Het op één-na best gelezen topic heeft ruim een half miljoen 'views' behaald, waarmee ik wil aangeven dat dit maatschappelijk kennelijk een belangrijk onderwerp dient. En inderdaad, een aantal willen hier niets over weten, lezen of horen, maar alle gebeurtenissen omtrent corona, de maatregelen, en alles wat daar verder uit voortvloeit, gaat op de lange duur (eigenlijk nu al!) gevolgen hebben voor de automotive hobby, de industrie, bijeenkomsten, vrijheid van gaan en staan binnen Europa, de automobielhistorie, en het voortbestaan en eventueel doorgeven van jouw 'oto' aan het nageslacht. Er wordt zelfs al gesproken over het onteigenen van brandstofauto's. ONTEIGENEN! Stel jezelf de vraag hoe ver een overheid mag gaan met zijn wetgeving, voordat het ook jou te veel wordt......bij 'ons' was dat al het adviseren van een vaccin wat niet werkt, lockdowns die niet werkten, en mondkapjes die niets uithaalden..... Je vrijheid wordt simpelweg afgenomen. Was dat een reden om hier mensen 'aan te geven' bij moderators? Alle moeite blijven doen om dit topic te sluiten? Je wilt geen zelfbeschikking? Maakt je dat een beter mens? Desinformatie is binnenkort strafbaar, misschien helpt dat om je beter te voelen. De brieven zijn al naar de burger gestuurd in Utrecht, of ze willen meehelpen desinformatie te bestrijden. Het aantal vacatures voor de teststraten puilt sinds een aantal weken uit zijn voegen. Weten 'zij' iets wat wij nog niet (mogen) weten?????
De WHO wordt bedankt voor alle corona gerelateerde adviezen. De Russische regering start het proces van eenzijdige terugtrekking uit een reeks internationale organen, waaronder de Wereldgezondheidsorganisatie, zei plaatsvervangend voorzitter van de Russische Doema, Pjotr Tolstoj. “We moeten werken aan de herziening van onze internationale verplichtingen, verdragen die vandaag de dag geen voordeel opleveren, maar in plaats daarvan ons land rechtstreeks schaden.” Ben benieuwd of andere landen gaan volgen en een balans gaan opmaken rondom de WHO Covid-19 adviezen. Alleen gekkies geloven nog in deze WHO organisatie.
Het is mij onduidelijk voor welke covid-19 variant SkyCovid bescherming biedt. Iemand al interesse voor de volgende prik? Het wachten is nu op de eerste Arcturus besmetting in Nederland, daarna gaan we weer vrolijk testen en als het politiek wenselijk is komen de lockdowns, avondklokken vanzelf, en niet te vergeten een nieuw experimenteel covid vaccin. Is big Pharma nu zover dat ze al een covid vaccin klaar hebben met marketing authorization voor de volgende p(l)andemie? De WHO zal het wel weten. https://www.gov.uk/government/news/skycovion-covid-19-vaccine-authorised-by-mhra
Je kan beter het vuil langs de weg gaan oprapen, dan ben je pas nuttig,ipv links te posten die niemand bekijkt. Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
Je klinkt wat boos. Nuttig? Leugens? Leg eens uit wat je 'nuttig' vindt? Bovendien, hoe weet je dat we dat niet al doen? Neem je dat aan, of heb je voorkennis? En wat zijn de leugens? In plaats van weer op de man te spelen, zou het fijn zijn als je zaken kan ontkrachten (aantonen, bewijzen). Gewoon heel simpel het tegendeel laten zien, met referenties. Een half miljoen 'views', en dan beweren dat niemand kijkt? Leg dat ook eens uit? Ik wil het graag begrijpen.... Of hebben jullie dan toch stiekem 500.000 keer op het topic geklikt?
Volgens mij moet je het anders (lees beter) lezen. Stefan meldt dat niemand de geposte links is deze draad leest, niet dat niemand deze draad zou bekijken.
Bert, je hoeft me niet te corrigeren, want ook de links worden aangeklikt. Ik snap dat jullie 'groepje' dat niet kan begrijpen, maar de tellers van die sites lopen flink op! Even wat anders: nog nooit zijn er zoveel tegengeluiden te horen geweest, professionele sites en kanalen opgestart, en ja, zelfs organisaties zijn uit de grond gestampt. De overheid (niet alleen in dit land!) werkt met man en macht om ALLES uit de lucht te krijgen, en bestempelt deze kanalen zonder omhaal als complotten en staatsgevaarlijk (waar kennen we dat ook al weer van?). Het barst van die kanalen, waar dit drie jaar geleden nog geeneens bestond. Wereldwijd!!! Zelfs dan gaat er bij jullie nog geen lichtje branden. Als de overheid welwillend was geweest, zouden ze ook niet zoveel moeite doen, om alle cijfers en gegevens (o.a. WOB, wat jullie waarschijnlijk nog steeds niets zegt, oversterfte, enz.) achter gesloten deuren te houden. De cijfers, teksten, en geluidsopnames worden NIET vrijgegeven!!! Zo goed als de hele oppositie vraagt met klem naar openbaarheid. Maar ze hebben duidelijk wat te verbergen. Zelfs dan blijven jullie nog in een ontkenningsfase zitten. Zou het dan zo kunnen zijn dat jullie er volledig naast zitten? Of blijven jullie te trots om je ongelijk toe te kunnen geven? We refereren niet voor niets naar de leus wir haben es nicht gewußt. Kijk eens in een spiegel, en bedenk dan wat je ziet! Een strijder? Had je in WO2 in het verzet gegaan, met gevaar voor eigen leven? Maak je je zorgen om de vrijheid van je (klein)kinderen? Of boeit het niet? Als jij het maar uit kan zingen? Je hebt twee typen mens: weglopers, en strijders.....vertel maar eens wat je in die spiegel ziet. En jullie snappen vast wel, dat ik geen wegloper ben. Als ik er naast zit, geef ik mijn ongelijk ridderlijk toe. Maar tot nu toe wijst niets er op, dat ik er naast zit. De overheid komt in elk geval NIET met antwoorden! Dus jullie hebben de waarheid al helemaal niet in pacht!
Het is een vorm van Gilles de la Tourette; zodra er een vraag gesteld wordt waar ze geen antwoord op hebben schieten ze in een kramp en krijg je 'complot' te horen, of 'blah blah blah'. Ik herinner me slechts een Scud bij Forza met een gemaskerde broekpoeper ernaast... moet ik die nog serieus nemen? Geen aandacht aan besteden, zinloos.
Ik ken persoonlijk 2 mensen die zijn overleden ten gevolge van Corona. Dus hou aub je brutale mond. Ga verder met je leven en stop met het opdringen van deze ********! Dit forum is genoeg vervuild met onzin door jullie dat niets met de Ferrari hobby te maken heeft. Vindt het sowieso bijzonder dat een Porsche rijder zich op een Ferrari forum bezig houdt met dit soort ****.
Ik heb 2 familieleden die eraan zijn overleden, that's life. Ze waren resp 82 (tante) en 85 (oom). Gecremeerd/herdacht in een praktisch lege aula met 30 naasten. Neemt niet weg dat ik vanaf dag 1 vele vraagtekens heb gehad bij alle onzin er omheen. Een complete samenleving is de afgrond ingeduwd door een stelletje bureaucraten die zélf verantwoordelijk waren voor de teloorgang in de gezondheidszorg waarvan de problemen al lang en breed bekend waren. Bovendien bureaucraten die zich niet aan de 'maatregelen' hielden zodra de camera's uit waren, ze wisten dat het onzin was. Als je daar je ogen voor sluit en je pijlen richt op diegenen die daar kritisch over zijn heb ik met je te doen, want lockdowns, avondklok, mondkapjes, QR-codes en vaccinaties hebben geen zier geholpen, dat is inmiddels genoegzaam bekend. En als je die kritiek allemaal irriteert lees je het gewoon niet. Maar je kiest ervoor in de aanval te gaan en iedereen die kritiek heeft weg te zetten als een halve zool. Wie hierin de halve zool is geweest is wel duidelijk inmiddels. En ik dring je niets op, jij dringt het jezelf op door het iedere keer weer te lezen. Je hebt vooral moeite met andere inzichten, zelfs als het om autokeuzes gaat zoals nu blijkt. Als je aan een dergelijke intolerantie lijdt zou ik daar maar eens wat aan doen, je bent niet de enige hier op de aardbol, laat staan dat je het voorrecht hebt op je eigen gelijk. De grootste egoïsten waren diegenen die op basis van alle onzin anderen uitsloten en veroordeelden, niet diegenen die zeiden dat het onzin was. Dat het onzin was is genoegzaam bekend, maar dan moet je wel eens een keer buiten je NPO-bubbel komen.
Vertel me dan eens wat ze wel hadden moeten doen.Naderhand kritiek geven is makkelijk. Hoe hadden jullie het dan aangepakt!!!? Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
De lockdown omdraaien, roep ik al vanaf het begin. Quarantaine is voor zieke mensen, niet voor gezonde mensen. Ouderen hadden (vrijwillig) in quarantaine kunnen gaan, geholpen door gezonde mensen die voor hen boodschappen e.d. deden. In de stad waarin ik woon met 55.000 inwoners werden 55.000 mensen in lockdown gezet voor 30 'besmettingen' (dagelijks te volgen op het corona-dashboard, en dat deed ik). Als die 30 al ziek waren (want op die PCR valt nog heel wat aan te merken) lagen ze wel in bed en konden ze die 55.000 niet besmetten. In het ziekenhuis voor die stad met 55.000 mensen lagen in de piek 4 mensen met corona op de IC (ook op het corona-dashboard te volgen). Dat is de realiteit, de onzin is daar 55.000 mensen voor op te hokken. En al die noodvoorzieningen in Rdam en Maastricht zijn nóóit gebruikt. Wél kregen al die ziekenhuizen een bonus voor iedere corona-patiënt die ze binnenhaalden, en dus ging de stok bij iedereen in zijn neus, ongeacht of die persoon ziekteverschijnselen had of niet. En daarover zei Rutte weer dat testen zonder symptomen zinloos was. Het is de waanzin van een technocratie, alles op basis van 'modellen' die niet getoetst mogen worden en die heilig zijn, dezelfde modellen voor CO2 en stikstof. Een paar idioten met een cursus geschiedenis, politicologie of zelfs een VMBO-opleiding beslissen hierover. Gisteravond nog Jetten: 28 miljard uitgeven omdat uit een model blijkt dat de aarde dan 0,0000036 graden minder hard opwarmt. Hij zegt het met een grijns, dat is een teken van totale imbiciliteit of weten dat je de boel bedonderd. Net als Kuipers die na de avondklok zei dat het niets had geholpen, of De Jonge die zei dat mondkapjes geen enkele toegevoegde waarde hebben, of Kuipers die de vaccinaties een 'ongecontroleerd experiment' noemde of de juffrouw van de Gezondheidsraad die bij de introductie van het vaccin zei dat onbekend was of het vaccin beschermde tegen overdracht omdat het nog niet onderzocht was. Goed luisteren was de enige voorwaarde om al in een heel vroeg stadium te weten dat je bedonderd wordt. En alle argumenten met 'achteraf commentaar' en 'met de kennis van nu' is regelrechte BS, ook op die momenten was het al bekend, alleen werd het actief gecensureerd en gecanceled door onze eigen overheid, ook dat is inmiddels naar boven gekomen.
8 september 2021, vlak voor de invoering van de QR-code... en zelfs nu nog altijd stug volhouden dat het allemaal onzin is... met de kennis van toen wist je al dat het onzin was. Wat er daarna gebeurde? Een explosie van 'besmettingen' omdat al die QR-eigenaren zich onderling aan het besmetten waren terwijl de QR-lozen buiten de deur stonden... het is van een gekmakende ironie om nu nog bij alles 'complot' te noemen of 'fakenews'. En het is altijd netjes verwoord, onderbouwd en toegelicht. Dat er dan nu nog lieden rondlopen die je uitschelden voor wappie en het verspreiden van fakenews ben ik dan idd na 2 jaar inmiddels spuugzat. Image Unavailable, Please Login
Precies. Het was al heel vroeg bekend dat het hele pandemie verhaal een grote leugen was. Tedros van de WHO haalde de case fatality met de overall fatality door elkaar (in vergelijking met influenza). Dat moet bewust zijn gedaan, zo'n grove fout, om mensen angst aan te jagen. En dat is gelukt! Vervolgens wordt het tegengeluid gecensureerd en worden andere oplossingen (HCQ, Ivermectine, vroegtijdige behandeling) actief geblokkeerd. Dat is ronduit crimineel. Vervolgens wordt de hele samenleving en economie de vernieling ingedraaid met absurde maatregelen die regelrecht uit een dictatuur (China) komen. En de machthebbers willen nu duidelijk niet toegeven dat men fout zat. Sterker nog, ze willen deze dictatoriale maatregelen ook in de toekomst inzetten. Daarom houden we er niet over op, totdat de daders opgepakt en veroordeeld zijn en we beseffen dat we dit nooit weer moeten willen.
Een oom van mijn vrouw kreeg al heel vroeg in de epidemie van 2020 Corona. Hij werd op tijd opgenomen in het ziekenhuis en behandeld met HCQ (dat was toen nog niet actief geblokkeerd door de overheid). Hij was na twee dagen weer thuis. Het latere overheidsprotocol werkte averechts: als iemand zich met klachten meldde, moest men maar thuis in quarantaine, tot men echt bijna geen adem meer kreeg. Vervolgens aan de ventilatie gelegd in het ziekenhuis, geen vroegbehandeling met HCQ of ivermectine en maar wachten op een "vaccin", waar je niets meer aan hebt als je al zover bent in het ziektebeeld. Deze hele periode heeft ook aangetoond dat de medische wereld stuk is. De meeste artsen volgen blind de protocollen op en denken zelf niet meer na. En o ja, we deden het toch vooral ook om de zorg te ontlasten? Die zorg was al jaren niet op peil en daar wordt nog steeds niets aan gedaan.
Hoi Stefan, Gelukkig is het corona draadje met 3365 posts niet verwijderd. Het duurde nog geen 2 maanden in dit draadje totdat er conclusies waren over nutteloze maatregelen zoals bijvoorbeeld de lockdown. Zie bijvoorbeeld post nummer 63. Er is vanaf het begin kritiek geweest op het overheidsbeleid en maatregelen, echter de kritiek en andere inzichten waren (politiek en medisch) ongewenst, het covid-19 vaccin was bijvoorbeeld als uiteindelijke oplossing gekozen. Informatie genoeg over andere aanpakken in dit draadje. Er zijn meerdere boeken geschreven bijvoorbeeld “Covid-19 the great reset” waarin werd gesteld dat covid een opportunity is om ook andere (politieke) ideeën te versnellen. Het is allemaal gedeeld in dit draadje. De groep wappies werd al snel in het leven geroepen die complottheorieën, onwaarheden etc verspreiden. Er zijn nu teveel complotten uitgekomen na o.a. WOB verzoeken, de coalitie en democratie staat letterlijk op omvallen als er nog meer overheidsdata gedeeld moet worden. De overheid is blijven inzetten op maatregelen die niet werkte, meerder lockdowns, avondklok, testen voor toegang, 1,5 meter, met als hoogtepunt vaccinaties die de belofte ook niet waar konden maken. Sommige hier hebben zelfs de twee boosters nog laten prikken, andere hebben nul covid-19 vaccinaties. Iedereen weet nu inmiddels dat de overheid al drie jaar lang de evaluaties van de genomen covid maatregelen tegenwerkt, onafhankelijke evaluaties zijn niet gewenst. Ondertussen worden de nutteloze maatregelen in wetten gegoten voor de volgende te bestempelde crisis waarin de WHO leidinggevend wordt. Personen die niet zelfstandig na kunnen denken vinden dit allemaal logisch. Daar hoor jij gelukkig niet bij. Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
https://www.ninefornews.nl/motie-die-regering-vraagt-naar-de-rechter-te-luisteren-verworpen-maar-geen-kwaadaardige-elite-hoor/ Als de rechtsstaat geoordeeld heeft om WOB verzoeken uit te voeren en informatie vrij te geven kun je blijkbaar altijd nog een stem ronde doen in de tweede kamer… Hoe wettelijk is dan de uitkomst om tegen het oordeel van de rechter in informatie weer niet vrij te geven? Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Laten we dat ook bij bekeuringen doen, gewoon nog een stemronde bij FerrariChat https://indepen.nl/de-regering-lapt-uitspraken-rechter-aan-haar-laars/
Corona is toch al lang voorbij, niemand die daar nog mee bezig is, iedereen gaat toch gewoon weer door met zijn leven... Waarom is het SCP in opdracht van de regering dan een onderzoek gestart? Wordt het te heet onder de voetjes van de drammers uit Denhaag? Het draagvlak voor een machtscomplot wordt steeds groter. Image Unavailable, Please Login Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat