Dat is de video die ik eerder had gezien van het evenement
Mee eens Tony. Ik was laatst in Basel en was uitgenodigd bij Nikki Hasler die we de hand schudde. Daar precies hetzelfde verhaal. Klanten die al decennia klant zijn maar niet (meer) in de rij staan voor het uitgeven van (te veel) geld worden nog wel ontvangen maar niet meer zoals voorheen. Moderne tijden noemen ze dat…. “Nieuw geld” weet vaak niet van waar ons merk vandaan is gekomen, boeit ze ook niet. Echter willen ze wel bij het merk horen wat aanzien geniet. Andere merken vinden ze te min…. Dubbelzinnig maar realiteit. Ferrari SPA verkoopt de huid duur en gaat van automerk over op lifestyle verkoop. Die lifestyle is breder en brengt dus ook meer op dan alleen verkoop van auto’s. De aandelenkoers is hier de grondslag van zoals je al aangaf. De oorzaak hiervan kan ook zijn dat nieuwere generaties die eraan komen minder in auto(merken) geïnteresseerd. Om als bedrijf te overleven zal een bredere markt misschien noodzakelijk zijn. Hoe dan ook, het merk zoals wij het (er)kennen is al niet meer en zal verder veranderen. Dat voelt verkeerd zoals ik ervaarde bij Nikki Hasler maar het wordt opgedragen vanuit Modena.
Image Unavailable, Please Login Zijn er nog hier die naar zoute grand prix zijn geweest? Ik meen dat er een testarossa (F1 GBR) = belgisch kenteken heeft rond gereden?! Bekende van hier? Verder was de opkomst van Ferrari’s buitengewoon. Reden zeker 2x F40 rond alsook SP3 met talloze pista’s, speciale’s en ander nieuw spul. meeste was nieuw. Oldtimer waren er niet en young timer’s dun met 348. Niet 1x 308 of 328.
Image Unavailable, Please Login Testarossa vin ZFFSA17500080974, ex van F1 piloot Berger. Denk vrij uniek met zijn trekhaak. Indien gewenst kan ik u de gegevens bezorgen van de eigenaar.
bedankt voor de info. Maar ik ben niet op zoek. Het viel me op dat er een trekhaak onder zit. Naar mijn idee staat er op het kentekenbewijs geen trek gewicht vermeld. Wat betekend dat er geen aanhanger achter mag. Niet dat daar echt op gecontroleerd wordt maar vraag me af hoe dat gaat bij een ongeval/schade uitkering.
Fred, als je zag hoe die trekhaak gemonteerd is, zou je zeker zelf niks achterhangen! Ik had er even ondergekeken, maar dat is alles behalve vertrouwd. Doet wel denken aan de reclame van vroeger, dacht staatsloterij of lotto, met die melkbussen erachter.
Waarom zou je dit überhaupt willen, gevalletje aandacht te kort in de jeugd of zo?…. Als je een tikje van achteren krijgt duwt de haak constructie zo jouw spruitstukken naar de filistijnen of nog erger…
Grappige reclame. waarom iemand dit doet/wenst heb ik geen oordeel over. Je mag doen wat je wilt. Zo zijn er ook die een gallardo door de schredder duwen of met een pista gebruiken als grasmaaier (en af laten fikken). Dat vond ik kwalijk en totale verkwisting. Een trekhaak erop of niet vind ik niet minder kwalijk. Mits goed gedaan (ivm mede weg gebruikters).
Dag Milko, een beetje kort door de bocht vind ik uw mening. Maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening. De bedoeling van de trekhaak is vooral als reclamestunt met de opstelling van de Ducatti voor de beurs Classic Event in Waregem.
Kennelijk is iedereen dit vergeten...? https://www.bild.de/news/inland/lamborghini/raten-sie-mal-wo-dieser-lamborghini-fahrer-herkommt-53437032.bild.html https://www.autoblog.nl/spot/2015/01/bassie-en-adriaan-porsche-gt3 Waren allemaal F-Chatters....
we moeten het aan je blijven uitleggen Roger, dat zijn geen Ferrari’s maar je hebt gelijk, daar horen ook geen trekhaken achter maar gebeurde (als serieus geintje) wel. Rare gasten die Fchatters.
Meestal als de gevoelige snaar wordt geraakt is de waarheid dichtbij Ik heb altijd een beetje moeite met mensen die om de in mijn ogen verkeerde reden willen opvallen, maar inderdaad ieder zijn mening hoor, zou anders een beetje saai worden!
Dit weekend mijn 8 bougies zelf aangeschaft via internet en in de 458 geplaatst. Kosten: € 150 voor de NGK bougies, het juiste gereedschap (anders lukt het gewoon niet) en een hoop zweten ! Het is natuurlijk in mijn DIY thread hier te vinden: https://www.ferrarichat.com/forum/threads/diy-maintenance-458-thread.595191/page-12#post-149888921 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag naar Interclassics Brussel geweest.............viel tegen . Mijn laatste bezoek was 2 jaar geleden en ik dacht dat er toen minstens 2 paleizen meer open waren
Vandaag op stap geweest. Prachtig weer en lege wegen. Was ook in goed gezelschap. Aanrader! Image Unavailable, Please Login Ze rijden alleen aan de linker kant hier
vraagje, mag je op fchat vragen naar een auto? Of iemand die te koop heeft in een separate thread? ciao Oscar
Ben van de Scud naar de Speciale gegaan en het is absoluut de beste. staat nu te koop bij Forza Service been there done that