Erg gaaf Frans!
Ik weet veel minder van oude auto's maar wel dat Marco c.s. bij Maturo zich nu ook op deze richt. Is dit zo'n exemplaar?
Afgelopen zondag met 9 auto’s ritje door de Ardennen en de Eifel gemaakt. Deze foto is van het beginpunt. Image Unavailable, Please Login
Prachtige 360 Modena en F12berlinetta tijdens de BBQ van Mel (FerrariOwnersClubNL) gisteren Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Lag het aan mij of waren er gewoonweg minders auto's/standhouders te bewonderen bij Wheels Mariënwaerdt? Middenveld stond vorig jaar ook behoorlijk vol.
Wij waren er op zaterdag en toen was het ook niet bomvol. Maar wel erg leuk evenement, vooral door de Perridon-collectie. En als je op tijd was, had je geen last van de urenlange files om op de P te komen.... Daar zullen ze echt iets op moeten bedenken.
De vrijdag staat met name naast de standhouders etc in beeld voor diverse landelijke autoclubs denk aan onder andere de Maseratieclub, Lanciaclub, Triumphclub, Mercedesclub die dan hun mooiste van hun club aan een jury presenteren om uiteindelijk te komen tot een mooiste van de dag voor iedere club. Is voorspel voor de zaterdag en zondag. De zaterdag en zondag zijn naar ik op foto's zie van heel ander kaliber met rijdende museumstukken etc. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login