Regio Rotterdam of net de eilanden (goeree overflakkee) op met een terrasje bij driestromenpunt? Is vanuit Den Haag een uurtje. Netjes! Kom je ook? Kan je opgeven waar dat terras is. Ongeveer een uurtje rijden/cruisen voor jou.
Aha, thanks. Toch nog even in het dorpje geweest, als 'side dish' bij WRC rally in de Elzas. Prachtig event en érg goed georganiseerd. Morgen spannende dag want Loeb staat op 5 secs van nr.1 positie, en dat in zn allerlaatste rally. Heeft nu 900 stagewins op zn naam staan. Amazing... O ja, slechts 1 F gezien, een 348
Maar je kunt er wel van genieten, toch? Hier een informatief filmpje over de "330GTO" met 4 lit motor... 1962 Ferrari 330 GTO [One of a Kind] - YouTube Ps haak jij nog aan vandaag?
Wij blijven vandaag aan de andere kant van rotterdam, zal voornamelijk terraszitten worden have fun en mochten we onverwacht toch afdwalen, dan laten we het weten..
Helaas niet, door privé verplichtingen ben ik aan huis gekluisterd.....maar have fun en laat de pix (stilstaand én bewegend graag) maar komen!
Vandaag een heerlijk stuk gestuurd met Fred. Hij had heel wat leuke routes waar naar hartelust gestuurd en gas gegeven kan worden Dank je wel Fred, het was heerlijk. Ook een ontzettend leuk tentje aan het water als tussenstop gedaan. Hebben daar lekkere tosti's en lekker veel ruimte om je auto te parkeren met zicht op het water en auto. Hieronder een paar iPhone foto's. Vandaag ook de 16000 km gepasseerd Op de terug weg bij Rotterdam werd ik nog even vergezeld door een 348 en later op de A59 door een Porsche 911 Carrera Spider. Thuis aangekomen maar meteen de auto gewassen zodat al de linkjes eraf zijn Image Unavailable, Please Login
Het was inderdaad prachtig weer (een beetje onverwacht) met weinig fietsers op de wegen. Wel een paarden trailer maar die waren we zo kwijt March had ook jeukende banden, en hoe! Die klaagde zelfs dat er steeds een gele in de weg reed... Mooi geluid heeft die 308 met Tubi, kreeg er heimwee van. De route zal ik hier niet "bekend" maken maar leeg, overzichtelijk zijn de kenmerken ervan. Ik heb van het open rijden een kleurtje overgehouden. En dat in Oktober... Leuk ook dat Christiaan en Klaas even kwamen aanwaaien. Het was een gezellig terras met de opmerking: "gelukkig hebben ze mijn fiets gestolen....in de oorlog" Goed dat die tent een doorstart heeft gemaakt, is nog maar 15 weken open en draait goed. Ik zeg volgende week in jou regio Christiaan Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ziet er uit als een geslaagde dag mannen! Hier eerst een uurtje onder de wagen gelegen in een poging een (ik denk) hitteschild aan te passen. Deze raakt soms de uitlaat en dat geluid verpest de V8 symphonie enfin half succesvol: geluid is weer even weg, maar niet permanent ben ik bang. Moet er toch echt een stukje vanaf halen. Klusje voor de komende winterstop... Daarna een lekkere rit gemaakt over vooral smalle landelijke weggetjes met veel tubs-ups! Heerlijk gelunched en genoten van het zonnetje. Wegen waren niet perfect overigens. Vaak moeten keren ( borden doodlopende straat zijn kennelijk uitverkocht ) en heul veul drempels. Van die grote die soms zelfs voor de 308 een maat te groot waren, maar goed toch genoten...
Jullie hadden er mooi weer bij. Heb toch de hele dag in de buurt van R'dam en de eilanden vertoeft, maar vond het in die buurt wat betreft de zon erg tegenvallen. Zo'n gele F355 ziet er toch ook niet verkeerd uit. @ Marc, als je een keer een leuke rit in de buurt wilt rijden heb ik nog wel een route voor je! Bij mij rammelen die hitteschilden ook als een gek. Moet ik ook gauw iets aan doen.
Was een geslaagde middag invulling afgelopen zondag. Ik wilde me net gaan zetten aan een poetsklus, maar koud de klei op de lak gezet kwam broerlief met de mededeling dat ik "ff aan de kant moest" want hij ging paardrijden. Tja, toen heb ik me maar gelijk als ballast aangeboden en heb de klus even "de klus" gelaten. Fantastisch weer, goed gezelschap, mooie auto's, heerlijke route en af en toe slap ge-oh. En wat klink zo'n F430 lekker bij accelereren.......heerlijk.......dat geluid kwam af en toe nog boven de tubi van de 308 uit.
Barry Hay, Ferrari... nu niet melancholisch worden Niet echt van mijn tijd maar echt een top vent! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=gG5oHuA4LHk]JD Customs TV S01E03 - Carros Magazine with Barry Hay - YouTube[/ame]
Op aanraden van Erik, hier even wezen kijken. Wat een mooi cart, koeling erop en gassen maar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geweldig, Barry super dude! Geweldig fan van hem en de band, ga elk jaar minimaal 1x kijken. Vroeger wel 5x door het gehele land. Tegenwoordig doen de heren het wat rustiger aan, ik ook Maarhuhhh Jordy... Moet jij niet wat opbiechten? Ik zie (of beter gezegd: zie geen) F430... Doe ik het verkeerd en had ik in de IT en wrappen moeten gaan???? Je rijdt stevig met die 458, al aardig gewend (of een dagje mazzel en max benut )
Was absoluut een leuke dag en Barry is een van de meest relaxte levende legendes die ik ken. De arme man had last van zijn rug maar wilde niet gespaard worden, dat heeft hij geweten . De 458 went snel, iets te snel want man wat is die auto goed, zo goed dat ik toch wel een aardig stuk emotie mis wat ik wel bij de 430 heb. Vooral de nieuwe bak maakt de 458 bijna klinisch, ja hij is sneller veel sneller zelfs maar in het begin zat ik steeds met mijn hoofd naar voren om de klap op te vangen die je normaal bij de 430 krijgt, welnu, niets.... net een automaat. Als ik eenmaal uitgekeken raak op de 430 dan gaan mijn spaarcentjes eerder naar een 16M dan naar de 458 denk ik, of de Speciale moet iets heel bijzonders gaan brengen Nu ben ik ook wel erg verliefd nog op de 430, laatst heb ik me nog mogen uitleven in een Aventador en ook dat was het niet voor mij, op een vliegveld had ik uiteindelijk meer lol met de 430 dan met de Aventador, scheelt natuurlijk ook dat ik mij niet in hoef te houden met mijn eigen auto . Nu we toch video's aan het kijken zijn, voila; [ame=http://www.youtube.com/watch?v=f5pctNFkPwk]JD Customs TV - Lamborghini Aventador Dubai Police - YouTube[/ame]
Dat had ik woord voor woord zelf kunnen schrijve en sluit mij er dus helemaal bij aan. Wil je hard gaan (lees: snelste op het circuit) dan is de 458 de auto. Voor gebruik zoals wij: zie boven. Nu dat filmpje effe kijken... Gezien! huhhhh ik heb hier een rekening liggen van Kroy, een setje achterbandjes (19" en niet 20" zoals jij, toch?) kost daar 900,- ex. Dat dit nodig was is wel te zien Hoe zijn jou slofjes???? Ps Wilma vraagt hoe de zwangerschap gaat (niet die van jou of zijn jullie "samen zwanger"? ) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Fred ... ook ik heb heel wat (achter) banden versleten .... in korte tijd ... maar hoe kan DIT ontstaan ? Loopvlak niet versleten (TWI), zijkant wel en zelfs kapot ... daar moet een duidelijke reden voor zijn ... Ik moet er niet aan denken dat je hiermee een klapband had gekregen ... bij 200 + of zoiets ... Binnenzijde aangelopen tegen een draagarm of schokbreker ?