weet iemand misschien van wie die enzo is die bij Forza op de site staat? www.forzaservice.nl ,n dan bij werkplaats -> overzicht modellen -> Enzo.
Vandaag gereden in een Ferrari 512 BB, mooi werk. Auto staat niet op de bijgevoegde foto's. Wel de BBLM! Die is super, al wel in meegereden! Nu er zelf nog 1........... De rode is een BBi Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nice Een vriend van me heeft ook een BBi, heb wel nog nooit kunnen meerijden BB LM blijft zo'n vette auto..die uitlaten, dat geluid... prachtig!!!
Ik dacht dat zoiets servicedealer heette en dat Alex al zo'n servicedealer was. Hij heeft mij eens verteld dat hem wel gevraagd was om volledig dealer te worden, maar zoals iemand al eerder meldde zaten er voor hem teveel nadelen aan vast. Ik geef hem geen ongelijk, volgens mij loopt zijn zaak zoals het nu is prima. Er is wel een poging geweest om in het zuiden een "echte" dealer te vestigen (nadat Prominent stopte), maar ondanks ambitieuze plannen is dat niet van de grond gekomen (had in Oirschot moeten gebeuren). Ciao, Peter
iemand dit weekend nog naar het concours d' elegance geweest bij paleis het loo? foto's zijn altijd welkom!
ja, ben dr zondag geweest. Kheb het deze week een beetje druk met introkampen en school, maar zal binnenkort fotos uploaden.
Enkele foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier nog een paar,Rob Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja er waren mijns inziens te veel mercedessen. Dus antwoord hierop: ga met je Ferrari naar een Mercedes clubtreffen en steel daar de show! Autovisie was er ook, maakte een reportage voor een volgend nummer.
Gave wagens! ook die SLR McLaren vind ik mooi tussen die CLS55 AMG en CLK AMG DTM. En natuurlijke heel mooie Ferrari's!
Dit is inderdaad een jaarlijks FCN evenement. Het wordt altijd op de militaire vliegbasis De Peel (tussen Helmond en Venray) gehouden en dat maakt het lastig om als niet-lid/deelnemer een kijkje te nemen. Je moet je op tijd aanmelden met je persoonlijke gegevens en foto's maken zou verboden zijn. Een beetje krampachtig gedoe allemaal, maar dat schijnt te horen bij zo'n vliegbasis. Zoals je ziet zijn er toch altijd mensen die er in slagen foto's maken en volgens mij altijd zonder problemen. Zeker de moeite waard, maar helaas dus een beetje krampachtig. Ciao, Peter