Heys mensen ben nieuw.. Dennis is me naam en woon in Noord-Holland.. Zag vanmiddag nog een 456 GT en zoals altijd de 360 Spider van de Plaatselijke ford Dealer .. (ook te zien op Autogespot.com .. Zoeken op Spotter ,, D3nn1s
http://www.patrickshim.com/PatrickShim_Personal_Pictures.htm Weet niet of hij al bekend is .. Maar die Patrick Komt bij de GRUWLIJKSTE persoonlijke COLLECTIES !!
Bedankt voor de link en welkom op F-Chat! Sommige collecties kende ik al van verzamelaars hier op F-Chat... enkele andere waren nieuw voor mij... Om sprakeloos van te worden!!! ...
Dat bedoel ik niet hoor, al wist ik niet dat je pas 16 was. Bedoelde dit: "Other Cars Owned: Ferrari 288, 360, 430, 456, 550 Superamerica, 575, 612, F40, F50" Maar het maakt mij niet uit hoor. Ik woon in Deil langs de A2 en A15, maar dat mag niemand weten !
Die snelwegen zijn toch aangelegd om jou de mogelijkheid te geven je 348 eens goed te testen, of vergis ik me nu ?
Auch Ben net terug van te gaan karten. Ik had de eer om met de meest verschrikkelijke kart ooit te rijden Dat ding draaide aan geen kanten, en kwa top liep 'ie ook al achter, koude banden tov warme voor de rest... Snelle tijd zat er dus niet in Heb dan maar besloten om een kwartiertje lekker te gaan driften Dan zijn koude bandjes wel weer goed Heb uiteindelijk zelfs een applausje gekregen Nadeel is wel dat m'n rug nu helemaal blauw staat van heen en weer te zwiepen op die stoel
Nou, deze zaterdag hadden ze me niet moeten zien.... zie ook mijn post in classic forum 348 "spacers" .
Henkie, was jij dat toevallig op de A2 - Vught, ri. Utrecht, pakweg 17.00 h?? Altijd tof om onderweg een F tegen te komen ..
Niet zo'n matje van foam of schuimrubber of zo gekregen dan? Lekker voor je rugwervels, zelf ook wel 's dat genoegen gehad. Flinke pint innemen dan maar?
Even voor de duidelijkheid een "550 Superamerica" bestaat niet. Er bestaat wel een 550 Barchetta en zijn opvolger heet Superamerica. Die Superamerica is dan niet op basis van een 550, maar wel op basis van een 575.
Nou Woon in Hoofddorp.. me ouders hebben helemaal Geen Ferrari.. en dat van de Superamerica.. wist ik effe nie het is de opvolger dus d8 het is 550 SA
en een Audi en een New Beetle voor mevrouw Henkie. en drie herders ja. Los daarvan: het barst hier werkelijk van de Ferrari-eigenaren. Heel vreemd.
Inderdaad. Als ik geen Ferrari zou hebben maar een Porsche dan zat ik hier ook niet. Het NL forum is meer voor de gezelligheid, wijzer worden doen we alleen maar in de model related sections denk ik.
Zo subtiel was mijn sarcasme niet! Zeg Ad, vertel ons ondertussen ns wat meer over jouw miniatuurverzameling. Overigens zijn Ferrari-mensen vaak hele gezellige mensen. Heel vreemd.