There is a serious lack of 456 pictures on the site and we need to put this right! BTW none of the cars are mine! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Saw this one in Europe, it's Santa's (green w/ red interior). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
That green/red 456 looks very much like the ex rowan atkinson car(mr bean).Great colour combination, and i know he took a great deal of time to select it rather than the usual blue/tan.
Not mine any longer, but this was mine once. A few tasteful modifications, including livening up the exhaust note MB Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thanks for starting this thread. I have always loved the simple lines of the 456, they look great. I guess I like the philosophy behind GT cars more than any other 'class' of automobile. - Chris
The 575 rims look awsome on the car. They REALLY update the look of the 456. Were those the 18" or 19" rims?
18" std. offsets and tire combinations for the F550. Only difference was I put 15mm spacers on the rears. These pictres are before I lowered the car ~ 1" front and rear. MB
Did the 456 ever come in a manual transmission? Sorry for my stupid question, I really dont know much about the 456. Very beautiful car though
Yes and the only way to own the car. Mine was a six speed and as far as ownership, much more desirable and much better for resale
Mine - and see profile pic. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
My 01 456mGT, Grigio Ingrid, one tone tobacco interior. Daytona seats, Tubi. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Have you a photo of the car after lowering? Those wheel look way better than the stock ones! Finally, what does Ferrari call that color--it's gorgeous.
Love the 456! Good to see some more pics! I've never seen a ferrari (or any car really) that was green/red but its kinda cool.
My ex.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wow. Very nice. I think that is the first 456 I have seen in Rosso. Every other one I've seen is either black, blue, silver/titanium or dark green.
here is my 95 six speed with tubi exhaust. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Most probably the most expensive 456 in history! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
I wonder is Pininfarina made many spare body panels and parts to make more wagons? If so, I'd try and make a wagon to match my coupe. That wagon is the same unique color as my coupe.