Great pics, guys! I'd love to see more, and in particular, some later GTB's.
Here's a couple of mine! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here is my ex. #71687 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
A few recent shots of my #62319: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Me in mine....... #70731 With a Yellow Gallardo taking my picture....You can see his car in the reflection in mine..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here's the Thread from the Colorado section! a rare sight http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=84764
Introducing my 1988 Argento Nurburgring GTB! Took delivery just last month. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here are some racing at Brands Hatch. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
I notice these guys all have their passenger-side window cracked open a little. Is there a particular reason for this? (I have a feeling it's not just for ventilation.)
Knowing how hot these cars can get inside, I wouldn't be surprised at all if they did it for ventilation. My cars were always hot inside if it was anything over 70 degrees.
I checked other photos I took on the day and most of them have their window (driver's side actually, this is Britain ) a little open. It was at the end on September but it was a very warm day, so I would say it's most likely to be for ventilation.
Oops, sorry about that! I've driven in Britain, and on the correct (left) side of the road, so I know that....
Heres a quick shot I grabbed of a 328 badge--really liked how the Italian flag reflected in the picture. Image Unavailable, Please Login