410SA 0717 on it's first test drive in 2002. No, we were not leaving the strip club. T308 Image Unavailable, Please Login
Great thread! Here are some of mine. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Shots of my 1970 365GT 2+2 at Laguna at '04 FCA meet. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
All are very beautiful pictures!!! Keep posting guys..........IMO, Ferrari is looking GREAT when she is in action!!
A few of mine. Tons more at: http://www.frank4cars.com Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Some more of mine while getting a ride in a Enzo Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hw the hell do i follow them Enzo and F50 pics but heres mine anyways at a track day. Image Unavailable, Please Login
Looks great man. One question: is it the angle of the photo, or have you done something with the mirrors?
All pictures are of course taken by me. I have more if someone is intrested Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
My pony on last Sunday morning drive to the new Bangkok International airport which would be openned to public on this coming September! Pics shot by friend's mobile on his Lotus Esprit boarding! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nice shots, everyone! Here are some more of mine. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
From the latest Sunday Morning Drive from Bkk to Chonburi! It was FUNnnnn.......My 355B & friend's 575 HGTC were on the chasing game! The photos taken by another guy who were driving his Testarossa also! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login