Geweldig weer zo'n reaktie! Okee... Alsnog gefeliciteerd dan! Ook al is het alweer een aantal dagen geleden... Oef, ikben de helft jonger... Of... Had ik het daar beter niet over kunnen hebben? Uiteraard ga ik niet over een nacht ijs, ik verwacht met gemak dat ik dit jaar nog niet eens een kandidaat Mondial heb. Precies zoals je het brengt denk ik ook (historie van de auto, vorige eigenaars proberen te achterhalen/benaderen, voorkeuring laten doen door iemand met ervaring). Al met al wat in jouw verhaal naar voren kwam. Lijkt mij allemaal een goed idee... Alhoewel ik het zelf heus uiteraard wel eens leuk vind om mijn kont te laten zien op de openbare weg aan mijn medeweggebruikers ben ik dan ook weer niet het type dat bij elk stoplicht, naar rechts uitgezakt in de zetel, pet achterstevoren, bij elke auto naar binnenkijkt om vervolgens volgas te vertrekken. Ik ben een autoliefhebber, en heb respekt voor mijn auto (onderhoud, gedrag (niet koud doortrappen om maar een voorbeeld te noemen), NIET uitbreken/driften/wegspinnen om indruk te maken en het monteren van verzwarende spullen die door de meeste mensen van mijn leeftijd als "styling" gezien worden ben ik ook nooit echt een fan van geweest...). Uiteraard snap ik dat een +/- 20-jarige (Italiaanse!) auto wat onderhoudsgevoeliger is dan mijn huidige auto. En minstens 20x zo duur zal zijn in het onderhoud, repareren en aankopen van vervangende onderdelen. Natuurlijk heb ik mij hier met een reden geregistreerd, ik wil gewoon, zoals je zelf als zegt, niet al mijn zuurverdiende centjes in een oneerlijke, rotte auto investeren. Ik koop de auto natuurlijk voor mijn plezier, niet omdat ik het zo leuk vind om er geld aan uit te geven. Ik besef dat ik op dit punt nog veels te weinig weet om over te gaan op een serieuze zoektocht naar een Mondial, laat staan een bezoek aan een verkoper of zelfs een proefrit oid. Ik hoop dan ook op dit forum eerst nog een hoop bij te leren, en evt. ook een aantal meetingen mee mag maken. Wie weet sta ik er een dezer dagen ook een keer tussen met mijn eigen "F-Car"! En zover ik nu gezien heb gaat dat volgens mij ook allemaal wel goed komen, met de hulp van dit forum... En nu gaat ik eens eten...
Deze stond zaterdag op het circuit van Zolder. Wel niet meer helemaal standaard maar heb er toch maar enkele pics van genomen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De Peel Races zijn verschoven van 9 September naar 23 September2006 , vanwegen een extra ingelaste militaire oefening.Rob
moet je daar lid voor zijn van FCN/Ascari ? ik zelf ben geen lid van beiden maar ik ken wel iemand die lid is FCN dus dat moet geen probleem zijn hoop ik
Gefeli Henkie!! maarre, waar blijft de traktatie nou? Kun je De Peel zo bezoeken als je zin hebt om auto's te bekijken?
De Peel Racing kun je alleen bezoeken als je FCN/Ascari lid bent of als je met een member mee kunt rijden.Het is een afgesloten militaire terrein dus geen normale toegang. De Peel Racing is verschoven naar 23 September.Rob
Is er hier dan miss iemand die naar de Peel Racing gaat? Khad dan een vraagje, zou iemand me dan eventjes het militaire terrein binnen kunnen loodsen Ik wil nl. dolgraag foto's maken daar
Doen ze erg moeilijk over, zelfs leden mogen er in principe geen foto's maken (maar gebeurt toch). Ik vind het allemaal een beetje overdreven, want ik ben er al eens geweest en er is zover ik kon nagaan niks bijzonders te zien wat militaire installaties betreft. Het zou me zelfs niks verbazen als de FCN zelf zo krampachtig doet. Je moet overigens van tevoren je naam etc. opgeven. Dat gezegd is het een leuk evenement, omdat er meestal Ferraristi komen die hun wagen eens lekker willen uitlaten
ik zou graag willen komen maart zo te horen gaat dat niet 1 2 3 dat is heel jammer hoeveel Ferrari's komen er ongeveer ?
Kheb foto's van vorig jaar gezien en er komen altijd hele mooie F's daar. Maar als het verboden is om foto's te maken is het wel lullig om daar met je camera te gaan staan.
Deze ochtend een fijn momentje gehad Ik zag heeeeeeel in de verte een auto afkomen, om het in foto termen te zeggen, overbelicht en enkel een luchthapper te herkennen. Ik direct van: *****, een 550 Maranello Echt zooooooooooooooooo mooi als je dat ziet afkomen. Duim opgestoken toen hij passeerde en dan zie je nog net de chauffeur grijnzen... prachtig gewoon Loop er al de hele dag blij van rond... Ooit heb ik er ene, een 550 Ik ben er echt volledig verliefd op. Al moet ik er naakt 5 rondjes voor rond de kerk lopen, ik koop mij een 550 Maranello. Een zwarte Dit gezegd zijnde, een prettige avond
Henkie, Bedankt voor de 39 jaar, ik voel me gelijk nog jonger ( 36 ? ) ik blijf ook al jaaaaaren zeggen dat ik 39 ben, maar ja mijn haren verkleuren steeds meer dus dat geloven ze niet meer .HaHa.Rob
Leuk die foto's van die Calibra Inderdaad niet helemaal origineel... Die van mij is van top tot teen helemaal origineel Leuk dat die foto's neergezet zijn (hehe op F-chat)... Nog een vraagje... Weet iemand of er mensen uit Lelystad zijn die een Ferrari bezitten? Ik heb er maar een keer een gezien... (rode 348 bij het overdekte winkelcentrum, achteruit ingeparkeerd op de centrale parkeerplaats). Voor de rest een aantal MR2/Fiero's met ombouwkits, maar that's it. Niet te zeggen dat die 348 uberhaupt uit Lelystad komt natuurlijk... Weet iemand hier wat over toevallig??
Ja en misschien ook naar Alfa Romeo Spettacolo Sportivo dag op Zandvoort (16-17 sept), dr zijn Ferraris uitgenodigd.......... "een veld italiaans historisch...." http://spettacolosportivo.eu/