Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 248 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,005
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Bram (kingpin) heeft het bovenspoilertje ook rood zag ik afgelopen zondag Robert! Volgens Bram was die al rood toen zij uit duitsland kwam.

En of wij het zondag naar onze zin hadden robert! Een week of 4 geleden ben ik voor het eerst een heel kort stukje meegeweest, dat maakte al indruk maar zondag was waanzinnig. Mocht je ooit weer een navigator nodig hebben of de vragenlijst af willen maken dan hoor ik het graag!

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,005
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Zou je dat nou wel doen? Fu is nog maar 21, ik weet niet of hij het wel aankan om je meisje bloot te fotograferen, ik zou de hoes er eerst maar eens overheen laten ;-)

Geweldig mooie auto Paulus! Maar dat is ook al heel vaak gezegd hier, ik hoop dat ik hem volgend jaar eens wat beter kan bekijken bij een meeting.

3. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,005
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Oeioei, wat een schoonheid Roger! Ben ook wel benieuwd waar deze schoonheid tegenwoordig uithangt.

4. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    ** echt waar??, is me niet eens opgevallen! ga straks gelijk een foto opzoeken. maar goed; hij heeft een gtb. Misschien dat t me daardoor niet is opgevallen. Toch zie je t volgens mij niet vaak. Zijn er mensen die hier verstand van hebben? is bijv op de duitse markt in een bepaald jaar een hele serie op de markt gebracht mét zo'n rooie....<hoe het het nou??> Marcello; weet jij dat? Jij weet alles.
    *** zeker weten Peet! We waren eigenlijk nog laaaang niet klaar. Komt nog. Ik nodig je tzt alvast eerst ns ff uit om hier bij mij bij de droomrit-ruimte te komen bekijken.

5. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Inderdaad!! bij Bram kingpin is t ook hartstikke rood!
    waarom is trouwens bij een gtb dat zwarte zij-dingetje <hoe heet dát nou weer???> dat voor dat achterraampje zit, maar een klein stukkie, en niet over t hele raampje zoals bij een gts? Bram, zit jouw tankdop dan wel ook nog net erachter dan? En dat je met je sleutel dat dingetje eerst even open moet doen?

6. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #6182 henkie, Nov 9, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Bedankt Paulus...
    Dat wilde ik voor de aardigheid even zien.

Zie je hoe anders het is bij een Modena ? Stoel naar voren en er kan zelfs een klein kind een klein stukje mee als het even zou moeten.
    Image Unavailable, Please Login

8. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Zelf heb ik dat ook bij 240 km. wat wel eens helpt is om onder het reservewiel een zak zand van 10 of 15 kg. neer te leggen ( werd ook bij porsche gedaan)

9. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton

10. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,005
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Zeg Robert (Nofear) waar heb je bovenstaande oplossing toch eerder gehoord :)

11. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    ;)

@ Paulus: prachtige wagen, die 360 Spider. Misschien moeten we op een volgende meeting maar eens het aërodynamica verschil testen tussen een Berlinetta en een Spider ;) :D

12. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Toch vind ik de wagen vóór zenuwachtig. Zoekende. Ik wil Guus of Alex er eens een keer in laten rijden, of een van jullie, of t nou allemaal wel goed zit, of dat dit gewoon het type is. Ik wil zeker weten dat ik goeie spullen heb. Want ik heb De Wagen niet om mee te trutten..... d'r wordt wel regelmatig écht mee gereden... :)[/QUOTE]

Ik heb destijds nieuwe banden erop gelegd en de boel goed laten uitlijnen. Het was een verschil van dag en nacht. Boven 240 wordt hij zoekerig, en als je ooit één keertje met die snelheid vol in de ankers moet (wat ik moest omdat een omaatje met 80 km/h de linkerrijstrook opkwam), doe je het daarna nooit meer !
    De Testarossa ligt overigens zelfs bij 290 nog als een blok op de weg, maar er zijn maar weinig wegen waar je die snelheid langer dan 'n minuut kunt volhouden...voor het betere gooi en smijtwerk blijft de 328 echter favoriet, de Testa is daar te log voor.

13. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,005
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  14. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    JE ZAL HEM GEKOCHT HEBBEN!!!!

HIJ STOND MET DE VOLGENDE TEKST OP MARKTPLAATS
    FERRARI 355 BOUWJAAR 96
    ALS 3DE WAGEN BEREDEN DOOR OUD OMAATJE
    NOG NOOIT IN DE REGEN MEE GEREDEN.
    BEETJE RUBBER AAN DE ACHTERBUMPER TECHNISCHE BIJNA 100%

15. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Super Paulus
    wat een ding !
    daar wil ook nog wel een keer een plaatje van maken.
    maar dat komt denk ik wel goed :)

het gaat ernorm snel met het posten hier vanmidag om half 4 zaten we nog op pagina 307 en nu 5 uur en 30 minuten later zitten we al op 310 !!!

normaal kan ik het tempo wel redelijk bij houden maar dit gaat wel heel snel

16. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    is het niet leuk om op Ferrarichat.com een link te maken waarin iedereen(werldwijdt) 2 foto's en de benodigde info van zijn wagen kan zetten.
    zodat je alles per auto kan vinden???

verder niks geen chat maar puur info over iedereen zijn voertuig

17. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Geweldig Rob! oke, een aerofoil dus. thnx!
    ha-ha-ha! ik dacht er metéén aan Peet. lachen man!
    Precies Roger! Als je flink moet remmen; dan je stuur met beide handen zeer stevig en stijf vasthouden en rustúúúúúúuuuuuug de Wagen begeleiden bij het vaart minderen. Soms een beetje tegensturen. Maar alles met beleid en geconcentreerd. En zeeeeker niet wild, of iets in paniek te bruusk doen dan!

Goh; wat een geweldige informatie van jullie allemaal! ben k blij mee.

** wow! een leopard-tank gelijk dus. Zo zíet ie eruít, en zo ís ie dus blijkbaar ook. Zijn rijgedrag hoort dus bij zijn looks. Komt overeen mét. Wow, daar hou ik van. Heerlijk man! King of the road!

, maar er zijn maar weinig wegen waar je die snelheid langer dan 'n minuut kunt volhouden... ***

*** moet dat dan?? :) ha-ha-ha. Wou je 'ns een keer een minuut láng 290 rijden?? Dan heb je daar welgeteld 4833 meter lang-, recht-, breed-, vlak-, strak-, egaal-, uitzichtsvrij-, en als enige daar aanwezige zijnde-, asfaltweg voor nodig, zonder politie-, zonder detectielussen en camera's, :D. (Lambo Peter niet meegerekend :) )

voor het betere gooi en smijtwerk blijft de 328 echter favoriet,

** yep! in die fase kom ik zo langzamerhand. begin De Wagen inmiddels een beetje te kennen...:). van die kleine rotondes driekwart te nemen en dan ineeeeens naar rechts, en liefst gelijk weer een knik in de weg naar links of zo. mmmmmmmm..... lekkul-lekkul !

de Testa is daar te log voor.

** nou ja, goed, die heeft weer ándere kwaliteiten. :) maar goed, dat betekent dus je dat je eigenlijk meerdere Ferrari's moet hebben? :) al naar gelang je stemming? mmmmm. interessante gedachte :D

18. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Deze vent moeten ze een dusdanige magneet in zijn lijf monteren, dat ie vanzelf weggestoten wordt, als ie zelfs ook maar op 10 meter afstand van een ferrari komt. is ie nou helemaal belazerd??
    of anders een gps-chip ergens onderhuids bij hem aanbrengen, waar hij niet bij kan, en dat ie door een bewakingsdienst 24 per dag gevolgd wordt, om te kijken of ie niet te dichtbij een ferrari komt. g*dskonijne. totaal respectloos gedrag. doe dat met een of andere amerikaanse k*tbak, maar niet met een ferrari!!
    lekker filmpje Peet! wou je me avond verzieken? ;) hi-hi.

19. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #6194 henkie, Nov 9, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Paulus... en andere liefhebbers...

Deze file vinden jullie vast wel leuk om te bekijken / bewaren....
    Uitgebreide test van het beste autoblad ter wereld.
    Image Unavailable, Please Login

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,005
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter

Ik deed dit juist om je een fijne avond met Monique te bezorgen, helaas niet gelukt dus.

21. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

22. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    In den beginne was dit de opzet van de showroom sectie. Helaas vinden mensen het tegenwoordig belangrijker om plaatjes van dames te tonen dan van de wagens.
    Vervolgens heb ik dit geprobeerd in de Euro sectie.

http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=99105

Het leverde veel leuke plaatjes op. Maar al snel was het doel verloren.

Ton

23. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton

24. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    @ Paulus: prachtige foto's :)
    Aarzel zeker niet om er nog meer te posten en/of rijervaringen neer te pennen ;)

ivm schokkerig opschakelen: Ik heb enkele jaren geleden even met een 360 Modena gereden (NIET de mijne), en in Sport stand vond ik het opschakelen minder schokkerig dan in Normaal stand. Dit was wel bij volle acceleratie,..... en wat voor acceleratie!!! :D ;) De eigenaar vertelde me dat als de bak koud is, dat hij dan wel het gas iets licht bij het schakelen!
    Maar ik wil gerust wel eens met je spider rijden om even te vergelijken hoor!!! :D :p

Have fun met je beauty :)

Guy

25. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Hey Henkie, plannen om een nieuw speeltje te kopen soms? :D ;)

Share This Page