Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 249 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik zou graag willen, maar dan moet ik eerst mijn huis verkopen :)

2. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Henkie, als het eventueel mogenlijk is wil ik ook wel zo'n gebakken II DVD

3. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Mail of PM even je adres..

4. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

ff vraagje (zal wel dom zijn) wat gebeurd er als je hem in die sport stand zet???

en als je nog meer tips heb hoor ik het graag

5. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Henkie, P.M. sendt. Rob

6. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Nja, goeie vraag eigl!! hehe, zo precies weet ik het allemaal niet, maar ten eerste schakelt hij net iets sneller, de ophanging wordt harder en de tractiecontrole laat net iets meer "speelruimte" ;)
    Ik dacht ook dat de versnellingsbak in deze stand nooit automatisch opschakelt als je tegen de begrenzer gaat bij accelereren, dit is wel het geval in de Normaal stand, dan gaat ie zelf naar de volgende versnelling bij het naderen van het maximum toerental. Ben hier niet helemaal zeker van, was hetgeen die eigenaar me vertelde, heb het dus niet even getest :D Laat gerust even weten als dit idd zo is :)

7. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
  8. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #6208 308ROB, Nov 9, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  9. Kingpin328

Kingpin328 Formula Junior

Nov 7, 2003
    433
    Buiten adem - koppen snellend bijgelezen.

Robert/Peter/ et all: rood/zwart typische duitse markt-kleuren. Colour-coded spoiler dito. Duitse wagens hoofdzakelijk kat-loos, roosters in de aanzuig-openingen TüV-vereist.

Nogal gewaagd om een niet-12 cilinder als iets anders dan 'echte Ferrari' af te doen, mr. Moderator. En om een 328 af te serveren als 'wagentje' - mwoah....

Hoe dan ook, de GTB is niet onstabiel, wel duidelijk agiel c.q. licht nerveus aan de vooras. Sturen met de pink is er niet bij, eerder een stevige hand vol, maar wel messcherp! Remmen waardeloos vergeleken bij huidige generaties, sterk duiken van de neus en gretig om voor te blokkeren. Je went er aan en kunt er op anticiperen. Ik weet niet hoe de GTS 'sen zich op snelheid gedragen, de GTB is als een klankkast. Bij 260 verga je van het bandengedreun en windfluiten, een beetje de sensatie van een zweefvliegtuig achter de lier, maar dan zonder vleugels!
    Ik denk dat de 3x8 zich sowieso verhoudt tot de 360/430 als een spitfire tot een F16. Who cares - het zijn iconen.....

groet, Bram

10. Kingpin328

Kingpin328 Formula Junior

Nov 7, 2003
    433
    #6210 Kingpin328, Nov 9, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  11. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    nog ff twintig posts erbij Bram...

Viel me al op dat 'mr Moderator' er mee weg leek te komen (met de 'echte Ferrari' opmerking bedoel ik dan) :D

12. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    heey; da's een mooie foto! ja, interessant Bram! thnx. was erg benieuwd.
    en ja, ík lust een biertje, maar die Wagen ook zeg! de vloeistof is bijna t zelfde; allebei geel, alleen zit er bij de een geen schuimkraagje op, en geen bubbeltjes in. en t stinkt nogal.. :). Nou ja, ieder zijn smaak....:D

update; zit ik nog eens goed te kijken, maar toch snap ik het nog niet helemaal; rechts zie ik staal. links lijkt er op dat ding een magneetblokje te zitten?? zit daar geen slotje op dan om t af te kunnen sluiten? ik zie ook rechts helemaal niet iets van een uitsteeksel of zo, waarachter een palletje kan gaan om t af te sluiten. zo'n soort palletje zie ik ook helemaal niet op dat zwarte ribbending. dus je kan hem niet afsluiten? moet ik eens goed naar kijken als ik je weer zie Bram! :) groet

13. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    sowww hallo :) Ik kom thuis en zet de pc aan.....en dan blijkt er het 1 en ander is gebeurd op het forum :) T duurde wel even totdat ik alles gelezen had haha

Maarre Paulus........ ze ziet er zo mooi uit he! Jeetje... echt een schoonheid. Kan niet wachten om dr door mn zoeker te zien en dan te klikkerdeklikklakken :D
    Die luchtinlaat achter de deuren he (onder)....daar zie je vaak dat daar een soort van gelig tape/plakband op zit. Is dat bij jou ook?

Nog even geduld en dan kun je dr echt goed inrijden ;) Bedankt voor het posten van de foto's :)

Greeetzzz,

Vu

14. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Gewoonweg FANTASTISCH! :D
    Bedankt om nog even wat fotootjes van je nieuwe aanwinst te posten!

15. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Leuk becijferd Robert :)

Maar eigenlijk is dat eenvoudig te verklaren;)

a) vroeger werden de posts gewoon meer verdeeld over verschillende threads, dat gaf als voordeel dat bepaalde informatie of foto's niet te snel verloren gingen of beter gegroepeerd stonden ;) Zo kon soms vermeden worden dat dezelfde vragen steeds opnieuw gesteld werden...

b) er zijn natuurlijk VEEL meer Nederlandstalige leden bijgekomen... vooral Hollands geweld dan nog :D;)

Maakt allemaal niet uit hoor, als we maar af en toe 'ns kunnen lachen! ;):D

Om een vraag nog 'ns te beantwoorden, ik ben zondag in Houten ;)

16. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Ja, die is de laatste tijd echt wel serieus in elkaar gezakt... zijn ook verschillende redenen voor... Dat was nogal 'n thread waarin wat afgeluld werdt! Ging bij momenten nog meer als 'n sneltrein :D
    Maar alles kan verkeren he... wie weet komt 'ie wel 'ns terug op dreef bij tijd en stond ;)

17. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Volgens mij wel :)
    Bij de GTB scharniert dat kleinere klepje trouwens enkel aan de kant van de benzinedop, terwijl dit bij de GTS aan beide zijden is om aan het glas te kunnen natuurlijk.

De meeste andere vragen zoals die van de aerofoil zijn ondertussen al een tijdje beantwoord zie ik.

Ik veronderstel dat je ook al wist dat je bij wagens uit deze serie aan de wielen kan onderscheiden of ze al dan niet met ABS zijn uitgerust? :)

18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Nieuwe avatar Henkie?:) Ziet er leuk uit ;)

19. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik begrijp dat die video van die 355 gisteren een beetje teveel was voor iedereen, maar ik zal het goed maken. Onboard video in een FXX op volle snelheid, video van goede kwaliteit.

http://www.manuma.eu/FXXRijeka.wmv

20. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Die luchtinlaat achter de deuren he (onder)....daar zie je vaak dat daar een soort van gelig tape/plakband op zit. Is dat bij jou ook?

Klopt, heb ik ook op mijn voorschermen,achterschermen en op de inlaten onder (is standaard af fabriek) kan je ook aan zien of er ooit wat gespoten is, bijna niemand plakt er nieuwe op na schade.

ik ga van die 3 m Folie op mijn wagen laten plakken.
    voorbumper,moterkap tot net boven de koplampen,koplampkappen en de kappen van mijn spiegel.
    ben je mega beschermd tegen steenslag.

http://www.trim-line.nl/pages/products/product_types.asp?category=6EC1D4B62F&subcategory=41B8E160BE&product=99AB6690A4

21. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    En automatisch tussengas tijdens het schakelen in sport modus. Ook allemaal ff uitgetest op weg naar Deil :D

22. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
  23. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
  24. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Damn, is lastig om oude posts van mezelf terug te vinden hier met al dat gepost de laatste tijd ;).

Hahahahahaha nee het is niet die zilvergrijze met rood interieur hahaha... had gekund... maar nee! De GT4 die ik op het oog had is trouwens alweer weg... maar maakte toch niet uit, want met de aankoop van een 6x7 camera en binnenkort een 5x4" technische camera gaat 't geld ook snel op ;) hahaha

hoe'st bij jou?

25. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Vering wordt strakker, throttle repons neemt toe en de wagen schakelt sneller. En oh ja, de ASR grijpt later in! :)

Share This Page