Ik heb zelf (samen met mijn kleine broertje) een 348 TS, maar dat zie in mijn profiel.[/QUOTE] Klein heb je weer drugs op! samen zijn het twee hele reprecentatieve basketballende hulken. hun 348 is een ts met vrachtwagenbanden het is een ts omdat ze 40 cm boven het dak uitsteken.(rijden dus niet harder dan 20km) ze doen ook landelijke incassoklussen (alleen voor drugs geld) verder zijn ze wel lief!
Welkom Hans, leuk om er een Noorderling bij te hebben, (ze zien mij tenminste al als Noorderling hier in Zwolle). Je auto ziet er erg goed uit, ik heb hem op Assen zien staan afgelopen juni. Ik dacht dat ik er nog wel wat foto's van had, maar kom helaas niet verder dan deze ene foto highres: http://img15.imagevenue.com/img.php?image=18360_week_23_2006_by_pterps_095_aan_123_557lo.jpg Die Testarossa staat al behoorlijk lang in soest, zeker een half jaar en volgens mij nog wel langer. Succes met de zoektocht en veel plezier hier op het forum, maar dat gaat vast wel lukken. Peter Image Unavailable, Please Login
Afgelopen nacht: TonVisser:_____12.51u Kingpin:_______01.51u Henkie:_______04.25u Paulus:_______06.31u TonVisser:____08.36u Zeg heren; is dit normaal???? Draait f-chat tegenwoordig gewoon 24uur per dag rond?? En dat op een zaterdag! En hoorde ik nou pas iemand zeggen dat er vroeger soms een paar dagen geen posts waren??? ja-ja.....
Cor en Bram: Bedankt Robert: Mooi he die uitlaat compleet RVS! Ton en Henkie bedankt voor jullie tips. Peter: Bedankt voor je mooie foto die had ik nog niet. Image Unavailable, Please Login
Hans, je zult hier ongetwijfeld van geschrokken zijn. Dat is natuurlijk niet leuk. Maar je merkt dat die gasten hier er onwijs veel verstand van hebben. Met elkaar weten ze heeeel veel en wordt er veel in de gaten gehouden. "Ze'' kennen bij wijze van spreken gewoon elke ferrari. Want ze surfen zich de hele week wild. Ik vond dat ver-bij-ste-rend toen ik dat merkte. Het reeds bezitten van een Ferrari weerhoudt hen er niet van nog steeds regelmatig alle advertenties te bekijken. Dat heeft natuurlijk enorme voordelen. En Gijs heeft in het verleden hier al eens prachtig uitgelegd, dat goedkoop een Ferrari kopen niet bestaat. Als een F namelijk 5 mille onder de marktwaarde ligt, dan kan je er donder op zeggen dat er achterstallig onderhoud is en/of aan reparaties ligt te wachten, maar een leek denkt (áls die dat al denkt) dat ie voor 2,5 a 5 klaar is, maar ga er maar vanuit dat het 7,5 a 10 is (zeeeeker bij een 12-cilinder/512!), zoal niet nóg meer, dus ben je uiteindelijk 5 méér uit. Daar staat tegenover dat ieder zijn eigen eisen heeft; als jij niet geeft om een niet zo mooi meer interieur, en een vies motorcompartiment (omdat je gewoon alleen maar wil rammen met dat ding), en/of je trekt er een paar jaar voor uit om de wagen stukje bij beetje op te kalefateren (zo al mogelijk) dan moet je dat zelf weten (maar jij rijdt 3000 km per 1,5 jaar!, en je huidige 308 ziet er ook prima uit!). De mannen hier onderhouden hun F in ieder geval perfect en hanteren hoge kwalitiets-eisen; hun Wagens zien er dan ook uit als een plaatje. Geweldig! En als een F al een half jaar te koop staat, zeeeer scherp geprijsd, bij een dealer, tsja..... Zeker als het kenteken hier nog niet bekend is.... Een PPI, mits op kosten van de verkoper! )) is echter natuurlijk niet verkeerd, en geeft je een schat aan info, óók in je verdere zoektocht!
Oh ja, ben ik nog vergeten te vragen aan jullie; mijn koppelingspedaal-rubber was versleten en kapot dus een tijdje geleden een nieuwe besteld; die was vandeweek binnen dus gisteren gelijk meegenomen bij Guus vandaan. Hij wist zo 1,2,3 de prijs ff niet, maar ik zou een factuur krijgen. Het is een officieel Ferrari-onderdeel (zie foto). Ik neem echter aan dat zo'n dom stukkie rubber niet meer dan 3 a 4 euro kost.....??? . Ook gek, dat je dan helemaal een factuur krijgt voor maar 3,4 euro.... Image Unavailable, Please Login
Goedenmorgen Hans, Welkom hier op de site, ik hoop dat je hier veel plezier zal beleven. Wat is de officiele naam van die kleur van je 308, ik vind het een fantastische kleur! Gr. Martin
Tinkywinky??? heet dat beest zó?? Je bent er goed in thuis Henk..... Dus sommige mensen rijden met een tinkywinky onder hun wagen........ ??? Leuke naam!...<proest> Zo, en nou ga ik naar Houten! Aju-paraplu!
Robert: Ik schrik niet zo heel erg snel en was eigenlijk gewoon ff benwd of iemand hier iets van of over deze TR zelf wist. Meestal probeer ik voor ik tot aanschaf overga zoveel mogelijk over de historie van de auto te weten te komen vandaar ook mijn vraag hier. De auto is al een tijdje in Nederland en zal vast eens ergens op een meeting of op een FCN bijeenkomst gespot zijn. Ik hoopte eigenlijk dat iemand zou weten wie de eerste ned eig van de auto is geweest zodat ik zo meer over de auto te weten kon komen. Het onderhoud aan dit soort auto's is idd niet goedkoop dat weet ik echter als dat een prob is moet je denk ik niet naar dit soort auto's kijken en ze al helemaal niet kopen. Net als mijn 308 zo'n auto koop je met je hart en omdat je een passie voor het merk hebt. Tevens is het natuurlijk leuk om met mensen in contact te komen die dezelfde passie en met je delen. Martin de kleur van de auto is: canna di fucile metallico glasurit fer 700/c
"Canna di fucile metallico": ga er maar aan staan om het te verzinnen! Weet je of de auto door een handelaar of particulier naar Nederland gehaald is? Gr. Martin
ja, 'geweerloop grijs' Welkom Hans. Prachtige auto. 308's zien er altijd goed uit in een non-rode kleur. En ik heb een zwak voor berlinetta's. Die Maser mag er ook zijn trouwens.
Ik zit hier binnen 10 dagen exact 3 jaar. Het gaat snel allemaal... Lieven (diegene met de 360 tijdens vorige Deil meeting) krijgt volgende week zijn nieuwe Porsche 997 Turbo geleverd. Een zwarte... Ook een prachtige wagen als je het mij vraagt!
Martin: Ik heb de auto gekocht bij een handelaar die hem vanuit Zwitserland naar Nederland heeft gehaald. Marnix, Bedankt!
heren! Hoe was het in Houten vandaag? Veel bij kunnen praten? Veel foto's gemaakt? Ik verwacht van Robert binnenkort een review van vandaag in geur en kleur
Vu, ik vrees dat het aantal foto's wel meevalt aangezien jij niet ter plekke was... Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit dus heren: kom maar op! Gr. Martin
Heren, ik ben op zoek naar de oplader die hier op de foto staat. weten jullie nog een adres (werldwijd) die hem aanbied. Image Unavailable, Please Login
Paulus, Kweet niet of deze link werkt: http://www.eurospares.co.uk/searchResult.asp?M=&Mo=&A=&B=&ID4=&S=70000942&SO=1&SB=3&SM=&SMo=&O=0# Anders naar deze en zoeken (rechtsboven, zwart balkje) op battery charger: http://www.eurospares.co.uk/index.asp (als je hier slaagt kan je vaak ook gewoon bij Alex bestellen, mijn ervaring is dat dat veel goedkoper is ook) Denk je niet dat zo'n ding aan de dure kant is? Mijne van Alex (jij hebt waarschijnlijk dezelfde voor je voormalige TB) komt hiervandaan. Kost 100 of zo. http://www.proostenelectronics.nl/ gr., Gijs
gijs, mijn dank is weer groot in de 360 zit de aansluiting voor een orginele al ingebouwd alleen is de lader pleiten. dus maar ff lex bellen morgen wat het beste is. vannavond wauw ik hem ff laten warmdraaien maar de accu was te zwak. ik heb op de chat gelezen dat je hem niet kan jumpstarten. bij een f1 schijn je dan de boel te moten resetten??? wie weet hier wat van
Accu te zwak???? Hoe kan dat nou... heb je te veel en te vaak met de motor uit de kap open en dicht gedaan ? Nogmaals, jullie zijn erg druk met die druppelladers, maar mijn auto heeft 3/4 maanden niet gedraaid van de winter en hij loopt gelijk na de 1e keer starten. Is dat allemaal wel nodig die dingen ?