*Heb je een Ferrari gezien en daar foto's van gemaakt? Laat je foto's dan hier zien *Deze plaatjes zijn van 2005 in Knokke. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die eerste foto, de 275 GT ´Spider´, mag ik daarvan aannemen dat het hier NIET één van de 10 originele NART Spiders betreft? Misschien iemand wat nadere info over dit exemplaar?
Uit welk land komt een dergelijk wit nummerbord met zwarte letters? Weet iemand dat? Miss hebben ze daar ook een soort van RDW-site waar je alles na kan gaan.
Engels nummerbord (voor wit, achter geel). Ik ben vrij zeker dat ze een registratiesite hebben maar heb het nooit geprobeerd. Onno
Ik liep gisteren in een weide ergens in Frankrijk, kwam ik zomaar deze Nederlandse Dino tegen... Image Unavailable, Please Login
Ik liep uiteraard niet zomaar in the middle of nowhere in Frankrijk. De Tour Auto is gestart en ik heb de eerste twee dagen gevolgd. Wanneer zie je nu een 250 GTO op de snelweg? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo te zien was het weer een leuk feestje Peter! Mooie foto's gemaakt daar in Frankrijk en zeker handig van die stickers op je auto... Gr. Martin
Ik heb er helaas weinig foto's van, en een beetje oneerlijk is het ook misschien, maar vorig jaar op Le Mans een aardige spotlist gemaakt. Ik beperk me even tot de Ferrari's uiteraard, maar aldaar in het wild onder meer gespot: 1x F50, meerdere F360's (er stond er op onze camping ook gewoon 1 naast een koepeltentje geparkeerd, grotere tenten kun je ook niet vervoeren in zo'n ding natuurlijk ), een 456, meerdere Testarossa's en 512 TR's, 1x 250 Testarossa, veel F430's en Dino's, 550's, 575's en een 512 BB. Vorige week op de snelweg nog een 308 of 328 gespot bij Amsterdam (zag alleen het dakje boven de vangrail uitkomen) en een 456 bij Arnhem.
Ik zou nog een flinke lijst kunnen toevoegen, feit is dat je daar heel veel leuks ziet rijden! De bewuste F50: Image Unavailable, Please Login
Degene die ik er heb zien rijden ('s avonds, richting de Indianapolis bocht) was in elk geval met open dak en 100% zeker zonder sticker op de neus. Hoewel deze er later natuurlijk best opgeplakt kan zijn... ik heb hem goed kunnen zien, hij stond achter ons in die file. Wel gek dat hij daar bleef rijden, hij kon makkelijk onder onze Range Rover door
Ton, wellicht dat morgen jouw dag wordt! Er zullen in ieder geval genoeg kiekjes van je 512 gemaakt worden! Gr. Martin
Nog voor de fotografie tijd. Een Enzo uit Belgie (ook eens gespot op Zandvoort) en een zwarte 550 Maranello Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier 3 Ferrari spot van mijn. Foto 1, de 348 reed lekker rustig aan. Hij moest helaas de afslag nemen. Maar wat super mooi als je er achter rijdt! Foto 2, kwam er een F430 en nog een F355 voorbij scheuren op de snelweg. Foto 3, de terug weg van school met de bus. Kwam deze 456 voorbij in de tunnel. Wat een prachige brom at erin! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Enkele van mij Heb er nog meer maar die staan op de andere pc. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hahaha, ik probeer altijd een toetsel bij me te hebben. Mobiel of toestel. Ik zal nog wat Ferrari spots plaatsen.