Met specale dank ook aan Inge. Volgens mij doet ze meer achter de schermen dan we zien/denken. En ik lees Henk 4 president. Volgens mij is Henk al PRESIDENT. Top jongen, het was helemaal goud.
Dat sowieso ook! ik ving op dat er 's ochtends iets van 1,5 uur broodjes werden gesmeerd en dat het binnen 15 min op was.. Bedankt!!
Absoluut een prachtige dag gisteren! Onvergetelijk van 's morgens tot 's avonds Schitterende momenten beleefd... uniek om eindelijk eens in die schatkamer van Kroymans binnen te raken en goed gelachen, de uren vlogen voorbij. Bedankt! En nogmaals speciale dank aan Henk, Inge en Otto natuurlijk Nu nog wat verder naar de prachtige foto's kijken!
Henk en alle andere enthousiastelingen: heel erg bedankt van mijn broer en mijzelf voor een fantastische dag! Het was geweldig om gezichten bij namen te kunnen plaatsen en heel leuk te zien dat het enthousiasme in real life net zo groot is als op het 'Net. Ik moet nog tijd vinden om mijn foto's uit te zoeken maar ik zal ze binnenkort wel posten. Beetje lastig zonder eigen internettoegang, dus even geduld a.u.b.. We hebben erg genoten! Volgende keer hopenlijk net zo'n dag maar met beter weer...... Onno
Onno, was inderdaad leuk je te ontmoeten. Als je bij de volgende meeting aantreedt met een 550, of iets vergelijkbaars, dan houd ik me alvast aanbevolen voor de passagiersstoel