Nog 2 foto's van de ring (er komen meer F foto's van de ring): Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Prachtig, die Stradale! Maar wat een gek kenteken! Uit welk land kwam die CS? Hrvatska (Croatie) of zo?
Volgens mij is het gewoon een engelsman Otto. Gisteren in Hilversum bij Maranello (ze zijn eindelijk verhuist): Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Misschien kan je wel ergens een foto vinden van iemand die loopt te nekken in de berm en die bewerken...
@heren Het was vanavond weer een ongelofelijk spektakel. Ben wezen rijden rond R'dam en New Zeeland met P.Lambo / Fred328 en djfrens. P.Lambo had weer een vette actie onderweg... op hoge snelheid even over de vluchtstrook inhalen terwijl de strepen van de afrit naar de Shell nog niet begonnen waren... Normaal geen probleem, maar wel als je de recherche inhaalt Het eerste wat die man zei was "Goedeavond, hierbij vorder ik uw rijbewijs in". Toen keek onze oranje vriend aardig zuur... Maar het duitse gedeelte hielp hem en uiteindelijk kwam hij er vanaf met een bekeuring van 200 die hij cash moest betalen.. Wij waren hem ondertussen stiekum gepiept, veel te bang dat wij ook aan de beurt kwamen. Net een paar km ervoor reed ik door de Heinenoordtunnel heen met 220 terwijl de max. 70 verlichting door de hele tunnel heen brandde... Het was een leuke avond heren, bedankt
Henk je vergeet pardoes door alle spanningen dat we nog een witte 430 in het wild tegen kwamen (geen foto beschikbaar ) wel andere foto's genomen: Bij Henkie voor de deur, Via pomp Henk en frans op de foto, Plambo gumt gelukkig nog met rose papiertje Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tsjonge jonge! Wat een prestatie om die heren op andere gedachten te krijgen als hun eerste opmerking zo resoluut klinkt! Ik kijk er toch wel van op dat dat blijkbaar door het Duitse kenteken komt. Sjappoo! En een fijn vakantie!
@Peter Ga je met je sleurhut dir weekend ook zo'n actie uitvoeren? Een prettige vakantie toegewenst aan , laat mij raden , het Gardameer ?!?!?!
Cor, hij gaat gelijk naar een flinke woning kijken daar, dan kunnen we eens fatsoenlijk een paar weekenden overkomen. Zal tijd worden.
Inderdaad, helemaal te gek Pedro. Met smeerbrug voor de onderkant te poetsen etc erbij. Helemaal te gek, die kantine komt ook wel vol
Prachtig! Meloenen en sinaasappels van Henk, andere sapjes via Paulus, waterstralen zonder mededogen van Frans, een MRI-scanner voor het analyseren van hersenactiviteit via Franc, het werk van Vu en anderen aan de muur, hekje van Wim, de werkbank van Hans, een klompje uit de bodem van Onno voor de Nuon, poetsmiddellenvoorraad van Dino, installatie van web-cams van Cor (kunnen we ze door de week ook bewonderen) enz enz. En ik? Eeeeh... ik heb niet zo'n opbouwend vak. Geen verf in de grond of zo?