Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 860 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,992
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #21476 pterps, Aug 27, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  2. Marco T

Marco T Karting

Jul 29, 2007
    55
    Spijkenisse
    Full Name:
    Marco
    Leuk filmje , alleen vraag ik me altijd af waarom er altijd zo'n muziekje bij moet.
    Soms zie je een heel mooi filmpje , dan vaak nog hard van die house muziek op de achtergrond.

3. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    De hoofdprijs was een week lang die Diablo mee ;)
    Hou ik die prijs nu maar gewoon zelf ...:)

Het lijkt erop dat we nu met z'n tweetjes de komende dagen aan het aftellen zijn....

4. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Henkie rijdt nooit zonder muziek ;) Vandaar! Het zit al in de film en dat kan je er bijna niet uitfilteren.

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hehhehheh... Afgaande op de opmerkingen die ik gisteren kreeg geloof ik dat de bijnaam Blauw Vlammend Beest nog altijd verdiend is :D. Heeft iemand de vlammen nog op foto of video staan misschien? Zou ze zelf ook wel eens willen zien eigenlijk....

We hebben ons weer prima vermaakt gisteren! Dank aan allen voor de lol (en de foto's / video's).

"Dit is een fietspad hoor"

"Wat doet u hier dan lopend???"

of

"Das verstehe ich nicht. Können Sie bitte Deutsch reden?"

:D:D:D:D

Hadden we trouwens niet even wat auto's 2 aan 2 op kunnen stellen op die dragstrip van Henkie?? Ik ben toch wel benieuwd wat de verschillen nou zijn tussen een 360 en een Gallardo, of tussen een 328, een Mondial en een GT4.... Of heet het dan opeens een illegale straatrace? ;)

6. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Toen we net weggereden waren bij de dragstrip kwamen we meneer agent tegen.. Die zal wel op een melding geluidsoverlast afgegaan zijn..

Net als volgas voorbij een camping rijden met de slogan: Een oase van rust.. :eek:

7. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Wat dacht je van die oude vrouw bij de pomp die gewoon even aan Peter verteld dat ze al genoeg verwend is :eek: :eek: :eek:

8. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    En dat alles voor slecht 2 tanks benzine... 150 liter - lieve help wat zuipt dat ding als je lol hebt zeg. PLambo, eat your heart out! ;). Maar ja, wat wil je, die vlammen moeten ook gevoed worden he? :D

@Fred: En, ga jij na je Tubie ook aan de stuggere veren, of laat je die lekker zoals ze zijn??

9. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix

leuk huis man. Gefeliciteerd! Is dat Elst in Gelderland? In dat geval kom ik binnenkort ff buurten.

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Hans
    Die dragstrip lijkt me een goed idee. Doen we volgende keer zeker.

@Michel
    Die vrachtwagenchauffeur bij de Shell keek ook een beetje raar toen wij op zijn vraag antwoordden dat de Gallardo echt 100pk meer had dan zijn 30 tonner 5-asser Scania die net onder de luifel doorpaste (M420).

11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Autoweek van vandaag (on-line)

"De Duitse snelwegpolitie heeft afgelopen weekend verschillende bestuurders van supersportauto’s van de A1 gehaald.
    De Lamborghini’s, Porsche’s en Ferrari’s vielen op vanwege hun gevaarlijke inhaalmanoeuvres. De politie vermoedt dat de auto’s deelnamen aan een illegale rally à la Cumball 3000 waar eerder dit jaar veel ophef over was.
    Saillant detail van het originele Duitse bericht: alsof ze het willen benadrukken wordt pas aan het einde gemeld dat de auto’s waren voorzien van Nederlandse kentekens. Jaja, ook wíj willen af en toe wel eens hard rijden". :rolleyes:

12. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Quote-Challenge ?

13. km43

km43 Rookie

Jan 31, 2007
    33
    Delft (Holland)
    Full Name:
    Sander
    Jep zeer waarschijnlijk wel.

14. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Het heeft de hele nacht downloaden gekost, maar het fly-by filmpje was leuk om te zien. Mooi klinkende machines.

Hans, je knettert nog steeds indrukwekkend met dat ding! Zoals je weet heb ik je vlammen ook op video, ik had je toch een DVD gegeven of was ik je die nog schuldig?

Onno

15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,992
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Die zijn afgelopen zaterdag inderdaad vertrokken, maar het heet tegenwoordig The Challenge, sinds het dodelijk ongeval van 2005 wil Quote en een aantal andere sponsoren zijn/hun naam er niet meer aan verbinden.

16. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Mensen ik zag vandaag een mondial cabriolet rijden met een man d'r in die een PIJP durfde te roken!!!
    Dat is toch verschrikkelijk zonde van zo een mooie wagen!

ps. Mooie foto's het zal wel een heerlijk dagje geweest zijn voor jullie! ik lag lekker uit te brakken van mysteryland op me zonnedekje

17. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

18. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Hans, ik zit er nog op te broeden, ik voelde wel duidelijk verschil toen ik met mijn 328 over dat zelde pad wegreed...... denk, denk.

BTW die van jou gooit ook wat (onverbrande) benzine eruit, 1 op 4 a 5 vind ik niet mals, wel mooi om te zien/horen! ;)

19. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Weer lekker gespeeld jongens ...;)

Ik heb weer genoten van de fly-by's.....

Volgende keer doe ik mee met nieuwe knalpot...
    Voor de peel-meeting ligt hij erop...

Frans

20. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud

21. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

O cool! Zo'n Giulia/Giullietta spider is wel erg gaaf vind ik.
    Prachtige auto's!

En een snelle Bertone is ook niet verkeerd natuurlijk. Zelfs met 1300 of 1600 motor zijn dat fijne en heerlijk sturende auto's.
    Niet zo snel als een 308, maar wel erg gaaf.

Share This Page